Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Cannabis.Kweker

Hulzenstopper Met Wiet

Recommended Posts

Werkt het goed om wiet in zon hulzenstopper te doen als je de filter vervangt door een tipje?? Gewoon om lekker wiet te roken zonder dat iemand het merkt (behalva aan de geur ;p)

 

Cannabis.Kweker :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen ID maar is wel handig voor mensen dit niet kunnen draaien denk ik, maar dan moet je tippie wel goed passen natuurlijk. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee, dat werkt niet lekker. ik ken iemand die dat wel eens deed maar de vloei brand daar te snel voor. je kunt het beste gewoon proberen om joints te draaien, oefen desnoods eerst met shag.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wil je het laten werken houd de sigaret goed nat terwijl je rook t ,, maar ik denk dat dat er junkeriger uitziet dan een joint roken

Share this post


Link to post
Share on other sites
nee, dat werkt niet lekker. ik ken iemand die dat wel eens deed maar de vloei brand daar te snel voor.

Dat klopt. Ik doe het soms als m'n lange blaadjes (jullie noemen het vloeitjes^^) op zijn. Op 5 minuten is je 'joint' opgebrand en je wordt er veel minder stoned van. Verspilling van wiet als je het mij vraagt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

het is eigenlijk verspilling van wiet.. want het gaat niet zo goed...

 

maar ook ik heb al eens gehad dat de blaadjes op zijn en dat hulzen het enigste is dat je kan gebruiken..

ik vind dat het dan het best gaad door de huls intact te laten, gewoon te vullen met een mix van wiet en tabak en dan een gat( of meerdere gaatjes) te prikken in de filter van de huls..

 

maar het best van al, is nog altijd gewoon een lekker zelfgerolde joint.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het gemakkelijker om snel een paar gaatjes te prikken in de filter met een naald, dan heel da filterke deruit te "vogelen" en een tipke daarin te schuiven..

 

 

maarja eigenlijk blijft het gemakkelijkste een echte joint te rollen.. dit is echt een "diep in de shit" nood oplossing.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ligt er ook een beetje aan of je met tabak of zonder tabak draait. Als je ze wat meer inhoud vult is het prima te doen. Bovendien is het voor degene die wat minder wiet rookt ook een goed alternatief. Zeg maar een verrijkt sigaretje.

 

Dus, niet te los vullen en je kunt er een prima klein jointje mee draaien hoor.

 

Filtertje vervangen is peanuts :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doe mij maar een dampie!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...