Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
IreZumi1

Blowe In Turkey

Recommended Posts

heej

 

weet iemand wat de straffen zijn voor blowe in turkey?

en hoe neem je jou spul mee op vakantie?

iemand ervaring met wiet of hasj te kopen daar

 

 

hoop wat info op te doen of ideeen

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo

 

volgens mij is het in turkije heel streng, dus je kan beter dealers gaan zoeken ipv zelf meenemen

 

ikzelf heb wel eens wiet meegenomen naar zwitserland. ik was met mn famillie dus je word dan al niet zo snel aangehouden. maar voor alle zekerheid had ik de wiet in mn portomonee gepropt en vervolgens in mn tas in een geheim vakje gestopt. niet te ruiken en lastig te vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Artikel 403, lid 1 t/m 6 van de Turkse strafwet bepaalt het volgende:

· Als je zonder vergunning drugs vervaardigt of importeert, wordt je gestraft met een gevangenisstraf van 10 tot 20 jaar met een bijkomende geldboete per gram of een gedeelte van een gram van het verboden middel.

· Als je drugs exporteert, kun je een gevangenisstraf van 12 jaar krijgen en daarbij ook weer een geldboete per gram of een gedeelte van een gram gesmokkelde drugs.

· Zelfs als je wat zakjes met stuff of pilletjes bewaart, vervoert of verkoopt of weggeeft, kun je ook nog 4 tot 10 jaar krijgen en een boete voor elke gram of een gedeelte daarvan.

Het probleem wordt groter als het om heroïne, cocaïne, hasjiesj of morfine gaat: dan wordt de straf namelijk verdubbeld.

 

En ik heb al verhalen gehoord van undercover agenten die je drugs aanbieden om je te kunnen pakken:).

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik hoor het al

 

bedankt voor de info thanatos

 

misschien opsturen maar ja waar heen

 

dat word dus dan maar 12 daagjes nie blowe :( dan maar ;) :D :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Graag gedaan.

 

Ik kan me voorstellen dat je in echt toeristische streken wel iets kan vinden. Maar let goed op. De turkse gevangenissen staan niet bekend voor hun comfort.

Share this post


Link to post
Share on other sites

een pakje shag met hasj erin zal wel lukken denk ik.zou het liefst aan mensen vragen die zelf ook uit nederland komen met een turks achtergrond ;) .doe wel voor zichtig,succes verder

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon vriendschap sluiten met de lokale blowers die je gastvrij de beste hasj die je ooit gebt gehad zullen laten roken. Hoewel 12 dagen misschien te kort is daarvoor en in heel toeristisch gebied is dat ook moeilijker. Niet lukraak mensen gaan aanspreken of een aanbod aannemen, wie weet is het een undercover informant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ehm.. ben eens 2 weken in turkije geweest met vliegtuig.... daar hasj geregeld.. en keihard dampe op het dak van het hotel! ;)

 

 

 

nergens last van gehad.. maar toch zou ik wel uitkijken....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kom net weer uit Turkije en heb geblowed terwijl de politie langs mij heen liep en die groeten mij vriendelijk.

 

Niks aan de hand, gewoon doen hoor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

High allemaal,

 

Nou, dat is toevallig.

We zijn net twee weken terug van onze vakantie in Turkije. We zijn een weekje weggeweest met de hele (schoon)familie naar een prachtig resort en daar genoten van het lekkere weer aan de Turkse Riviera.

 

Het moest natuurlijk clandestien gebeuren in verband met de (schoon)familie, maar toen iedereen 's avonds in bed lag hebben we nog de gelegenheid gezien om met het personeel aan te pappen die ons op de tweede avond al met een geheimzinnig in kranten gehuld pakketje kwamen verblijden.

 

Het was natuurlijk buitenwiet en niet van de beste kwaliteit, maar het idee alleen al heeft ons natuurlijk al een heel eind gebracht. Het feit dat je de hele week op z'n resort met een drankje in je handen loopt heeft natuurlijk ook wel zijn effect gehad. En zoals je wel aan de foto's kan zien hebben we toch nog iets leuks aan die pluk wiet overgehouden.

 

Op de vierde dag zijn we nog na sluitingstijd het dichtsbijzijndste dorpje ingereden met een Brabantse Turk die ook toevallig aanwezig was en hebben daar met enkele dealers nog op een terrasje zitten. Als zijn Russische vriendin niet zo had zitten zeuren was het ook nog gelukt om wat echte hasjiesj te scoren, maar helaas.

 

We hebben beloofd om dit najaar terug te komen en dan hebben we de contacten tenminste al gelegd.

 

Voor de plaatjes kijkers onder ons.

De foto's van mijn telefoon van de gedraaide joint zullen we jullie besparen.

 

med_gallery_8797_2853_2056854.jpg

 

Een lekker hotel

 

med_gallery_8797_2853_2922164.jpg

 

restanten van de Turkse Cannabis

 

med_gallery_8797_2853_674998.jpg

 

med_gallery_8797_2853_905282.jpg

 

Nietwaarheidsgetrouwe replica van de joint

 

med_gallery_8797_2853_175244.jpg

 

En ook leuk is natuurlijk de cultuur

 

med_gallery_8797_2853_1765684.jpg

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Owww hahaha Turkije Turkije, ik dacht dat we het over Rotterdam hadden joh, mijn fout! Nog nooit in Turkije Turkije geweest, maar als ik dit zo lees dan is dat best chillen lijkt me hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gave respons op een maffe vraag AS !

En nu weer terug aan de studie hoor.

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou toch erg opletten in Turkije..

 

Maar denk eraan als je bijvoorbeeld met de auto gaat, enorm strenge grenscontrole, ik heb, samen met mijn zus en ouders zo'n 5 uur aan de grens gestaan, ze checken alles echt 100 keer.. alle autopapieren, ID-kaarten en nog vele andere dingen.. en al snel gaat je auto aan de kant voor complete controle.

en ze doen daar zeker wel actief aan drugscontrole.. Je kan trouwens in de toilleten met de grensovergang foto's zien hangen van drugsvangsten die ze de afgelopen jaren hebben gedaan, daar hangen vooral foto's van enorme vangsten drugs, maar der hing ook een kader met zo'n 10tal foto's in waar het allemaal vangsten waren van enkele pilletjes of enkele grammetjes weed.

 

Verder is het ook zeer afhankelijk waar je ergens bent in turkije, oké in Istanbul zal je makelijk iets kunnen scoren, maar de politie is hier ook sterk aanwezig.. (bij ons werd iedere keer as wij het hotel inreden , de onderkant van de wagen geinspecteerd met een spiegel, en de koffer moest open en er werd even een vluchtige blik in de koffer geworpen)

 

In de nog minder mondainere stukken van turkije is het waarschijnlijk ook gemakkelijk om iets te kopen.. maar de politie treed ook daar streng op..

 

Neem het van mij aan, als je daar word gepakt, ben je nog niet jarig..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik en stoned wel nee joh hahahaha, was dat???

 

Hmmm dit verklaard erg veel dat ze daar zo streng zijn, komen ze hier met bosjes tegelijk ons spul oppaffen ahahaha............

 

Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan, terrasje in rotterdam heb je toch ook dan het ultieme vakantie gevoel en er is geen hond die er wat van zegt dat je daar lekker lig te chillen met een biertje en een blowtje! En het is trouwens goedkoper, minder lang rijden en je ken je eigen taal spreken! Win win situatie ;) :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

High Mustang,

 

In Rotterdam je eigen taal spreken?? Dat geldt zeker niet voor ons dan. We worden in Rotterdam eerder vreemd aangekeken voor de taal die we uitslaan.

 

En blowen op een terrasje? Mag dat nog wel in de Rotterdamse binnenstad blowen in het openbaar? Als het nog mag is het niet lang meer.

 

Het is goedkoper? Niets is in Rotterdam goedkoper, in ieder geval zeker niet ons eigen Bavaria.

 

En het is minder lang rijden?? Oké, dat klopt. Maar die paar uur in de stinkende file klinkt toch minder aanlokkelijk dan met 180 over de duitse en griekse wegen.

 

Dus als je het niet erg vindt, denken we nog even over de optie Rotterdam na en komen daar later nog wel op terug.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

 

Noot

Laat Whazzup dit trouwens maar niet horen, anders mogen we niet meer bij hem op bezoek komen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in rotterdam mag je in de binnenstad niet blowe nee

 

 

en nog ff over turkey ik heb wat geregeld voor op vakantie als ik daar aan kom staan me hasjies al klaar

 

maar bedankt voor de tips

Share this post


Link to post
Share on other sites
heej

 

weet iemand wat de straffen zijn voor blowe in turkey?

en hoe neem je jou spul mee op vakantie?

iemand ervaring met wiet of hasj te kopen daar

 

 

hoop wat info op te doen of ideeen

 

:rofl

 

smoking_gun.jpg

 

:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je zou ook wiet/hash 4 dagen van te voren kunnen opsturen, zodat je als je daar aankomt je eigen wiet/hash kunt uitpakken :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja en waar stuur je het heen dan, ik had er ook wel aan gedacht maar ja waarheen.

 

het lijk me niet slim dit naar je hotel te doen :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

12 dagen, kom op man.....

 

Doe iets aan je discipline en daag jezelf uit om eens 12 dagen minder vrolijk door het leven te gaan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

12 dagen nuchter is niets mis mee inderdaad.

 

Alleen om medische redenen vind ik het een goed idee... Maar goed, dan kan je voor de meeste landen nog een sjengen verklaring krijgen ook... Helaas enkel op mediwiet (dat kutspul) maar daar letten die gasten in het buitenland toch niet op, die zien het verschil tussen bedrocan en wiet niet.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee joh lekker blowe daar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Loop door de bazar (winkelstraatjes) met een t-shirt waar een wietblad op afgebeeld staat en je wordt vanzelf door de verkopers aangesproken om 's avonds terug te komen om samen een jonko te roken.

Is mij verleden jaar in ieder geval een aantal keer overkomen maar heb het aanbod niet aangenomen.

Gewoon 2 weekjes clean en lekker aan de alcohol :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik verhul me achtergrond niet :( maar ik kan je zeggen dat in turkije zelfde is als marokko je heb goeie wiet en bagger wiet ik weet zelf dat je echt geluk moet hebben met wiet in turkije maar aan de kant van de kust is meestal geen goeie wiet vanwege de massale drukte bij de stranden weining plek voor groen :(

 

maar uit ervaring weet ik dat je midden in turkije en richting het oosten goeie wiet te krijgen is en de naam is "delikandar" mal = wiet ot = wiet

 

maar ja niks lekker dan je oude hollandse skunk die ik meenam niet meer vanwege 9/11 ik prokte altijd een zakje wiet of hash in me shampoo fles met folie of tape derom heen nam wel een fles die niet gesealed was en sealed dan hem niks aan de hand :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...