Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Vlaanders

Mooiste/gekste/stomste Guerilla Spots

Recommended Posts

Here we go:

Mooiste:

 

Nog geen jammergenoeg.

 

Gekste:

 

In een holle boom bij mij thuis.

 

Stomste:

 

Langs een fietspad waar dagelijks 100'en voorbijgangers passeren, de spot zelf, valt niet op, maar mijn spoor die ernaartoe leid wel. Enkele weken niet meer bezoeken nu, dat het gras zich kan recuperen en ze hopelijk blijven staan.

 

 

Foto's bescheiden houden mensen, niemand wil namelijk ontdekt worden :dribble:.

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooiste:

Achter mijn huis

gallery_9137_4875_224709.jpg

 

Gekste:

In de gevangenis op een combinatie van poep met wc papier, als je er overheen urineert heb je hydro.

 

Stomste:

Achter mijn huis, want dan weten ze precies van wie het is... Maar ik ga denk ik wel een paar plantjes uitzetten aan de andere kant van het veld gewoon kijken wat het doet.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mag ik ff dromen :dribble:

 

mooiste: Een mooi oud stuk vruchtbaar landbouwgrond (100 x 50 meter zou voldoende zijn :dribble: ) wat rondom geheel overwoekerd is voor honderden meters met brandnetels en braamstruiken. Een hoop bomen daartussen maar geeneen die schaduw over het land werpt. Natuurlijk stroomt er een riviertje langs met mooi vers water met een Ph van rond de 6.

 

gekste en stomste: In de plantenbakken van het paleis van justitie (alhoewel het wel geinig zou zijn om daar wat zaden in te pleuren :huh: )

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mag ik ff dromen :dribble:

 

mooiste: Een mooi oud stuk vruchtbaar landbouwgrond (100 x 50 meter zou voldoende zijn :dribble: ) wat rondom geheel overwoekerd is voor honderden meters met brandnetels en braamstruiken. Een hoop bomen daartussen maar geeneen die schaduw over het land werpt. Natuurlijk stroomt er een riviertje langs met mooi vers water met een Ph van rond de 6.

 

Ik heb zo'n plek alleen is het riviertje een slootje en de brandnetels worden er zomers wel 2 meter hoog!

Hier kun je een paar foto's zien: (En ja al het gele wat je op een foto ziet zijn dode brandnetels van vorig jaar die omgewaait zijn. De overblijfselen dan :huh: )

Guerilla Kweek '08 Van Labrat En Ggv , Ergens in het hoge noorden van NL (middle of we-know-where)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een stomme topic gewoon iemand die ff snel iedereens ze g kweek wil jaten alls ie weet waar het staat

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een stomme opmerking, voor iemand met 10 berichten, die meteen anderen ongegrond begint te beschuldigen van diefstal. :P

 

terwijl de topicstarter het nog even voor de duidelijkheid vermeld:

Foto's bescheiden houden mensen, niemand wil namelijk ontdekt worden .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat zegt inderdaad meer over de persoon die reageert dan over de topic starter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Topic was bedoelt, om andere mensen op ideetjes te brengen, er zijn zelf mensen die kweken in grote dakgoten enzo, ikzelf zoek wat inspiratie voor een nieuwe spot, daarom dit topic ook. En het is natuurlijk ook es tof om anderen hun spotjes te zien :P. Ik woon in België, veel g-spots ga ik niet herkennen hoor mijn beste vriend.

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt helemaal gelijk wouter, ik zelf vind het ook leuk om te zien hoe andere in de vrije natuur hun planten de ruimte geven.

Degene die foto's plaatsen van hun G-spot zijn zelf wel zo snugger dat de lokatie niet herkenbaar is voor mensen die op zoek zijn naar andermans planten :P

 

De beste plaats om buiten te kweken vind ik zelf toch in mijn eigen tuin, kan ze goed verzorgen en geen konijnen, reeen of andere planteneters, toch wil ik er ergens buiten ook gaan zetten, ben nu 10 Double Fun zaden aan het ontkiemen voor in de vrije natuur. Foto's zal ik tegen die tijd plaatsen.

 

Grtz Lowryder :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

meest gewaagde;

aan de achterkant van dit gebouw :P :o

jda-proj-politiebureau-hengelo.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op het dak van een flat. De meeste flats hebben toch een dak die "ontoegangbaar" is voor normaal publiek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moet je wel een flat in de buurt hebben. :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niemand es geprobeert in diepe (droge) grachten te kweken? Deze zijn wel vlak naast de rijbaan, maar als je planten niet hoger dan 1m komen ofzo gaat dit perfect denk ik... Zou het wel es willen uittesten :P.

 

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of van die vervallen, onbeheerde bebossing bij een afrit... Alleen een beetje moeilijk om te komen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit zijn de mijne

gallery_16666_5038_47922.jpg

 

en hier

 

gallery_16666_5038_42395.jpg

 

.... :P

 

de rest in de BK..

hehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

BK? Mooie spot btw, maar verkloten de straatlampen die 's nachts branden uw planten niet? Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stomste plek :

 

Het stadspark.

 

Mooiste plek :

 

Een heel groot bos.

 

Een heel groot bos dat gesloten is wegens veiligheids redenen en/of omdat ze er huizen juist voor de inkom gaan neerzetten.

 

(dan zetten ze een hek voor de inkom van de "nieuwe" huisjes wijk die ze aan het bouwen zijn, maar achterin is er nog steeds het grote bos.

ben je zeker dat er niemand gaat komen.) en een groot bos dan heb ik het over een bos waar je s'nachts in verwaald gaat lopen :P

geen grote struik ofzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_9099_3272_20569.jpg

Jammer genoeg zou je hier wel moeten gaan kappen^

 

gallery_9099_3272_59187.jpg

Moet je alleen wel een bootje hebben en er is te weinig begroeiing op dat eilandje^

Share this post


Link to post
Share on other sites
Is dat google earth? Da's zo onduidelijk bij mij :P. Groeten

 

 

onduidelijk? lijkt me de vetste place ever :o

is dit NL of BE?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is die plek bij de snelweg als je daar gaat kappen niet snel te zien dat er gekapt is d.m.v. lucht-surveys?

en dat eilandje niet te drassig voor de wortels van de planten?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...