Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

JohnBeton

Zo Crappy Gevoel Na Blowen.

Recommended Posts

Hoi hoi :o

 

Ik hoop dat het hier juist staat, ik denk het wel, zo ongeveer toch.

 

To the point!

Oké, ik blow nu toch al een jaartje of 3, maar sinds een 4maandjes begint het serieus mis te lopen.

9/10 keer ik nu blow, gaat het gewoon helemaal fout. Ik wordt misselijk, zwart voor de ogen (gebeurt maar heel soms), voel me absoluut niet goed enzo...

Hier had ik dus vroeger nooit last van, oké, ik heb geen gigantische limiet, maar ik wist hem liggen en blow heel graag.

Meestal is het zo'n 2-3 keer per week, er waren ook periodes waar het 2-3keer per dag was.

 

Maar nu ff het verhaal, het was dus zo'n 8weken geleden, was op een feestje, al veel gedronken en dan beginnen te blowen, ik had het kunnen weten, dit ging niet goed komen. Dus ik ga naar de wc's, al was het maar gewoon voor ff te zitten. Ik begin weg te draaien, zo misselijk alles word zwart en voor ik het wist lag ik op de grond, was dus gewoon ineen gezakt (dit was de eerste keer btw). Direct terug rechtgestaan en zo'n 20minuutjes (had ook een half uur aan de wc staan wachten) later voelde ik me goed, ik was stoned en zat perfect.

Maar ik was er uiteindelijk niet goed van.

6 weekjes gestopt met blowen (met het was moeilijk, maar gelukt) en zo'n 2weken geleden terug eentje gesmoord. Zat genoeg in, voelde niets behalve een gigantische boefkick. Weekje later nog eentje gedaan, weer alleen de boefkick (had hier ook beetje gedronken). Nou dit weekend, weer eentje gedaan (slechts 4trekjes max.) en het gevoel was er weer, zo crappy, zo misselijk.

 

Dus weet er soms iemand wth hier aan het gebeuren is? Wat doe ik fout? Ben ik ineens alergisch? Aan de weed ligt het niet, van verschillende maten gekocht, zelf naar de shops gegaan...

 

Sorry voor het lange verhal.

 

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

neej, heb ik maar 2 keer last van gehad ofzow.. was ik fucking wit volgens me vriende, ook in combinatie met alcohol. maar toen wist ik waar me grens lag. maar mischien moet je voorlopig gewoon ff niet alcohol en wiet in combinatie doen.. of gewoon helemaal niet. naja.. succes dermee iedergeval.

 

gr. bluuh

Share this post


Link to post
Share on other sites

niet mee inzitten.. ik heb dat soms ook!

 

 

ik blow redelijk veel, en ik kan dat ook geregeld hebben..

 

dat alles trilt, ik krijg veeeel te warm, en moet zitten..

 

 

maar ik weet ook hoe het komt:

 

het is een beetje de combinatie bij mij van 1. beetje moe zijn 2. op een warme plaats (cafées of fuiven heb ik dat enkel maar, warme drukke plaatsen dus 3. cannabis 4. alcohol

 

 

het hangt mss maar van 2 van die 3 factoren af, want alcohol drink ik zeer weinig, maar anyway...

 

 

als ik het voel aankomen, ga ik even naar het toilet of best naar buiten.. dan koel ik onmiddelijk af en nog geen 10 min. later ben ik helemaal in orde...

 

 

als ik te lang wacht word het ook zwart voor mijn ogen..zak ik in één... en sta je 5min. later ook weer recht en ben je totaal in orde... maar als ik het voel aankomen... naar een koele plaats gaan is de boodschap !!!

 

dan colaatje ofzo drinken om wat suiker/energie bij te hebben..kan géén kwaad

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

Ah bedankt. Meestal is het wel de combinatie van alle factoren die jij opnoemt, dat ik heb. Ik ga er is op beginnen te letten.

Ben toch al blij dat ik niet de enigste ben :o

 

Vandaag op het werk had ik weer nergens last van.

Maar ik was compleet nuchter, het was aangenaam buiten en niet druk. Dus het zal wel aan de dingen liggen die jij opnoemt.

 

Maar bij mij duurt het meestal langer dan 10min voor het over is, 15-20minuten meestal. Meestal zit ik dan gewoon op de pot, wachtend tot het over is. Maar elke keer 20minuten verdwijnen naar het wc is ook niet alles >.<

 

En het was marokaanse hasj, maar nog niet omgevormd tot het bruine blokje.

Edited by Dr.LivingStoned

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey

 

je denkt er misschien wel niet altijd aan, maar zorg dat je een bodempje heb als je gaat drinken/smoken. Hoeft niet de halve snackbar te zijn maar gewoon een broodje kaas is al voldoende! Ik merk dat als ik weinig eet voor het smoken dat ik erg afwezig ben en em af en toe effe draai. Toen ik nog (bijna) iedere dag smookte(DIE tijd heb ik achter me gelaten!) had ik er weinig last van vreemd genoeg maar nu ik alleen spulletjes gebruik op weekenden en feesten lijken die dingen belangrijker te zijn. T zelfde als dat ik moe ben en ga drinken / smoken precies t zelfde dan.....

 

Succes, en doe t rustig aan

 

ltr

Share this post


Link to post
Share on other sites

bah, wake en bake blijft wel ownen vindek (opstaan en op de nuchtere maag smoken) ben ik trouwens ook nog nooit slecht van gegaan, op feesjes wel, meestal idd in combo met alcohol of door gwn veeel te veel na mekaar te smoken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misschien trap ik hier een open deur in, maar waarom blow je dan niet gewoon thuis op de sofa? Ik kan ook niet goed tegen drukte als ik geblowd heb en thuis kan je gewoon alles afstemmen op de mood van je high op dat moment.

En inderdaad, eerst wat eten voor je blowt helpt serieus tegen misselijkheid en zwarte waas en van die dingen. Cannabis laat je bloedsuiker gehalte dalen dus als je dan ook nog s honger hebt... Maar dat valt vrij snel op te lossen met een reep chocolade of een blikje cola of zo. Als er maar veel suiker in zit.

En kiezen wat je gaat doen hé... of een paar pintjes drinken en niet blowen of wel blowen en frisdrank drinken (of een lekkere koffie of muntthee).

O ja... en weten wat je precies aan het blowen bent en hoeveel helpt ook. Als je weet van welke soorten je makkelijker last hebt, kan je ze gewoon links laten liggen. Ik weet van mezelf bijvoorbeeld dat de meeste haze soorten en de meeste soorten hasj me niet liggen, dus blijf ik daar netjes van af en neem ik soortjes die bij mij wel een lekker gevoel opwekken (WW en Jack Herrer bijvoorbeeld).

Edited by Hades

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mjaa, nog allemaal bedankt hierzo. Ben er de laatste tijd zo'n beetje op gaan letten en ben niet meer zo slecht gegaan als vroeger. Ik kreeg zelfs het gevoel niet meer van "Ow, dit gaat hier fout lopen".

En meestal weet ik ook niet echt wat ik blow, tenzij het shit ofzo is, dat zie ik natuurlijk wel. Alles ligt hier zo'n beetje door elkaar, white widow, jamaicaanse, purple haize moet er ook nog tussen zitten... mja, ik ga is proberen van er wat beter op te letten ;).

 

En thuis blowen is nooit echt een optie... Ik woon nl. nog thuis en ze zijn er niet volledig mee akoord.

Mja, nog eens bedankt iedereen hier ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ik ook wel een gehad maar dat was in de combinatie met alcohol..

 

Maarja gewoon niet doen alcohol en weed beetje alcohol + weed geeft je echt zo'n slaperig gevoel en lig je zo om. Veel alcohol en een beetje weed kan al fout gaan (had echt maar 5 hijsjes van de waterpijp genomen maar had al redelijk gedronken).

 

Maarja als ik een beetje drink en blow is echt perfect om snel in slaap te vallen maar je kan het beste genieten van je joint als geen alcohol op hebt (vind ik dan).

Share this post


Link to post
Share on other sites

vooral niet panikeren.. als je tijdens het blowen denkt "hopelijk krijg ik niet dat crappy gevoel", krijg je het zowiezo,

je moet aan andere dingen denken, veel zit gewoon tussen je twee oren..

Share this post


Link to post
Share on other sites
bah, wake en bake blijft wel ownen vindek (opstaan en op de nuchtere maag smoken) ben ik trouwens ook nog nooit slecht van gegaan, op feesjes wel, meestal idd in combo met alcohol of door gwn veeel te veel na mekaar te smoken.

dat wake en bake is precies waar ik niet tegen kan, zwart voor je ogen, zweet enz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blijven trainen dan :D

 

Nej als je gaat beginnen blackouts krijgen is het inderedaad niet zo goed.

Eerst maar eten dan ik zal de wake n bake wel verzorgen dan ;)

 

Peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik hartje.gif van bad trips :)

Lag laatst eens op het centraal station te trippen :)

Op de grond :o

Wel, dit is omdat je waarschijnlijk teveel rookt, je lichaam is dit niet (meer) gewoon ;)

Bouw eens op, en dan kan je ze snel weer puur roken :D

 

Ciao

 

Stickie aka k1ll3rb33

Share this post


Link to post
Share on other sites

Altijd jammer om te horen dat blowen slecht afloopt. Het zit denk ik in je en hang af van persoon tot persoon volgens mij. Ik zelf ben nog nooit echt slechtgekomen of heb nooit zwart voor mijn ogen gezien door te roken. Wel 3x ofzo door combinatie van alcohol en thc even niet goed gevoeld maar nooit zo erg dat ik zwart voor mn ogen zie of dat ik ineencrash.

 

En Ellaw, wake en bake is vet! Opstaan, eerste wat je doen helft van je joint van gisteren opsteken, lekker stoned, even blijven ligge, tv gapen, dan ontbijten :wtf:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ook wel eens dat ik moet kotsen van een joint..

Maar vaak blow ik buiten, en als ik me dan niet chill voel na een joint (beetje misselijk) dan ga ik altijd fietsen.

Fietsen helpt echt..

 

Het klinkt misschien raar maar van fietsen voel ik me altijd beter..

Als ik aan het fietsen ben kan ik ook niet kotsen..

 

Vrijwel al m'n vrienden hebben dat ook..

Laatst ook hadden we gesmoked.. zei een kameraad: Ik voel me niet goed..

Dus zijn we gaan fietsen.. en naar 10 minuutjes fietsen was er niks aan de hand!

 

Probeer het uit :wtf:

 

 

Sizla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@JohnBeton

 

Ja man, ik smoke nu ook al zo'n 2-3 jaar

1.5 maand geleden had ik paddo's gehad, na de trip gingen we naar de stad.

nou sowieso wat biertjes gedronken dus, niet veel 3-5 ofzo.. (omdat je tijdens de trip geen alcohol mag drinken, waarschijnlijk ook niet veel erna)

ff naar een smoke tent gegaan er daar 2 jointjes gerookt,

na een tijdje merkte ik wel dat ik echt leip was..

de gesprekken werden té chaotisch en ik volgde het niet meer (je kent het vast wel)

ik gaf dus ook geen antwoord meer,

iets later voelde mijn hoofd net als een zombie ofzo, ik hoorde iedereen praten maar ik kon gewoon niks terug zeggen

het werd zwart voor mijn ogen en ik viel bijna naar voor, mijn vrienden zagen dit en grepen snel in.

ik ging met iemand naar buiten waar ik me al wel heel snel goed voelde, ongeveer naar 5 minuten was het al weer prima.

ik ben daarna op de fiets naar huis geboekt en chill gepit..

 

de week na dit weekend tripte ik hem opeens best hard van wiet roken, al was het maar een half jointje..

het was geen chill gevoel meer, alsof ik in paniek was.. ik wou dus niet meer dingen doen die ik moest doen

ik heb dit 1.5 maand later nog steeds en ik snap niet waar het aan ligt..

weet iemand waardoor dit komt?

 

grtz AJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

't komt waarschijnlijk omdat je als je een jointje rookt, je in je achterhoofd nog steeds hebt wat er gebeurde bij de paddo trip. Miss klinkt 't gek maar zulke gevoelens kunnen vaak versterken met cannabis.

 

Zelf heb ik nog nooit iets heftigs meegemaakt met alleen smoke.

 

 

smoke + booze = slecht. Bij mij loopt 't 8 van de 10 gevallen altijd goed mis, maar dat kan ook wel liggen aan dat ik te snel drink en bijna nooit, dus ik ga altijd te snel over mijn limiet heen, en dat gaat behoorlijk snel bij sterke dranken, omdat die er vaak pas later inklappen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

Maar weet je misschien ook hoe dit weer weg gaat, want ik trek dit echt niet :rofl

ben meer iemand van de skunk dan de slamp.

Ik had in gedachten een tijdje te stoppen misschien wel een half jaar ofzo, zou dat helpen?

Ik had ook wat onderzoek gedaan, en ik denk dat ik misschien wel gevoelig ben voor depressie dus misschien is een tijd stoppen wel handig?

Grtz. AJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

JohnBeton: laatst gezien: 17 April 2008 - 18:13

 

Beetje bumpen luitjes :P maargoed ik ken het verschijnsel ... beter eten, regelmatiger leven, sporten, minder blowen (beter reefers roken) en alleen na een actieve dag (voldaan gevoel), meer suikers erbij nuttigen, niet meer na 02u sn8s roken, minder indica roken (al kun je v sommige uphighs ook raar gaan) heeft mij geholpen.

 

Ik had in gedachten een tijdje te stoppen misschien wel een half jaar ofzo, zou dat helpen?

Ik had ook wat onderzoek gedaan, en ik denk dat ik misschien wel gevoelig ben voor depressie dus misschien is een tijd stoppen wel handig?

Hee dit is zo'n inkoppertje ... volgens mij weet je van binnen precies wat verstandig is. Luister daar dan naar! En word pissig als je je eigen afspraken niet nakomt. Verandering in t leven is belangrijk. Behoefte daaraan? Er aan toegeven! De dingen die je wilt, maar niet doet...

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

aiight thx man, denk wel dat je gelijk hebt..

sinds 2009 rook ik alleen nog maar hasj, minder stoned, want de highs zijn niet zo erg.. en geminderd natuurlijk :P

maare

gelukkig 2009 nog jonges

rustig

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik rook nu hash ipv wiet ik had dat gevoel ook van wiet

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja man, heb je ook niet dat je van hasj nog wel gewoon leip wordt als je normaal van hasj werd?

Ik heb dat wel, maar wiet trek ik nu echt niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat gevoel ken ik

had laatst mooie bigstick gesmoord ik kreeg ook zon aanval in de snackbar opt station. Ben ongeloofelijk hard met mijn kop tegen een tafelpoot geknald, deed verdomde veel pijn voor drie dagen

ach ja :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon aan over geven, dat scheelt al heel veel. Voor mij heeft het blowen denk ik meer voordeel dan een beetje crappy voelen een nadeel is... Dus bij deze denk ik dat mijn mening hierover gebiast is.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jah het is wel ergens zo... je moet alles over je heen kunnen laten komen, begrijpen waar het slechte van komt en dat uitsluiten. Klinkt raar maar zo kan ik als ik ooit slecht ga (nu vrijwel nooit meer, vroeger te vaak dan me lief was) me wel herstellen. Chill, tis de wiet, alles is goed, de wereld is mooi en er ligt sneeuw buiten.. vrede

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...