Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

tjeute

Tjeute's Guerilla 2008

Recommended Posts

Net zoals vorig jaar ben ik van plan om buiten te growen. Alleen wil ik het dit jaar wat beter (groter) aanpakken. Vorig jaar had ik in de tuin 2 onbekende soortjes staan, die leverden al gouw 300 gram op. Inmiddels heb ik alles al opgepaft en begint het weer te kriebelen om beter te doen.

Daarom heb ik dit jaar gekozen om enkele guerillaplekken te beplanten. De plantjes worden voorgegroeid in mijn plantkas. in die kast hangen 6 X 13watt tl lampen, samen 78 watt. Denk dat dit genoeg zal zijn om sterke plantjes op te kweken.

 

Deze zaden heb ik besteld bij Nirvana seeds:

10 x Hollandse Hope

10 x New Purple Power

20 x Early Special

10 x Top 44

 

Daarnaast heb ik nog 20 x Lowryder II besteld. Van deze ga ik eerst zaad kweken in mijn kast om daarna een heel veldje lowryder te zetten.

Met de lampen aan is het in de dast 27 graden, als ze uit zijn, 19 graden.

De zaden die ik besteld heb moeten nog toekomen, in tussentijd heb ik al een plantje in mijn kast gezet van onbekend zaad:P

 

med_gallery_8687_4838_92912.jpg

 

med_gallery_8687_4838_36432.jpg

 

med_gallery_8687_4838_55496.jpg

 

Greatz tjeute.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Netjes!

 

Waar heb je de lowrider2# gekocht? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die Lowryder II zaden heb ik via internet besteld op www.happydude.nl.

 

Greatz tjeute..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi he, nu zie je alle Guerilla kwekers weer te voorschijn komen ;)

Dat wordt ook een flinke kweek die je van plan bent.

Mooie soortjes heb je uitgekozen.

Succes en maak er een mooi verslag van. :verrygood

 

Grtz Lowryder :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kben gisteren op de 1st guerilla stek geweest en heb er 7 plantgaten gegraven van elk ongeveer 40 liter. In de aarde heb ik een handvol kippenmestkorrels vermengd en daarna terug opgevuld. En enkele stokken errond dat ik ze later nog terugvindt. De bodem is kleiachtig en erg humusrijk en zit vol van de wormen dus denk dat dat geen probleem vormt.

 

Guerilla stek 1:

 

med_gallery_8687_4838_77356.jpg

 

med_gallery_8687_4838_259167.jpg

 

Zoals je ziet zijn er enkele bomen moeten sneuvelen om nog meer licht te hebben.

 

Greatz tjeute.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er leuk uit tjeute ook leuk dat je verschillende soortjes gebruikt veel succes met je guerril en ik hoop voor je dat je mooi weer krijgt, het is hier in spanje namelijk al dagelijks over de 20 graden en een herlijk zonnetje. :verrygood

 

grtz blommer

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zoals je ziet zijn er enkele bomen moeten sneuvelen om nog meer licht te hebben.

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Blommer: Damn man in dat spaanse klimaat ga je mooie planten kunnen kweken.. Good luck ermee!

 

@ Aad: De gekapte bomen worden vervangen door verse cannabisbomen :verrygood Dus wat gekapt is, wordt opnieuw aangeplant.

 

Hier wat foto's van de kast. Er zijn opnieuw twee plantjes bovengekomen uit onbekend zaad.

 

med_gallery_8687_4838_70407.jpg

 

med_gallery_8687_4838_53637.jpg

 

Greatz tjeute..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het grootste plantje is nu 11 dagen oud en groeit goed. Het begint nieuwe scheutjes aan te maken en ze zal binnenkort getopt worden zodat ze op gelijke hoogte komt met de andere plantjes in de kast. Die zijn nog te klein om foto's van te maken.

 

med_gallery_8687_4838_62698.jpg

 

med_gallery_8687_4838_114637.jpg

 

med_gallery_8687_4838_436.jpg

 

Greatz tjeute.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer dat je die bomen gekapt hebt.

Dat is denk ik niet de manier van guerilla die we graag zien.

Share this post


Link to post
Share on other sites
De plantjes worden voorgegroeid in mijn plantkas.

WTF zit ik nu in een kooitje met plantjes in mn maag? hehe Het ga je goed.. Maar als je die bomen moest omhakken neem ik aan(zie) dat er nog veel meer staan.. Is daar zomers (bomen met bladeren) niet te veel schaduw?

 

Suc6 verder.. Ik hou je in het oog..

 

PK

Share this post


Link to post
Share on other sites

héhé, mja van die bladeren ga ik niet te veel last hebben denkik. Desnoods enkele takken snoeien (geen bomen meer :verrygood ) in de lente.

Deze guerilla plek is gelegen op een hellende open plek in het bos en is ongeveer 150 m² groot. Als ik de planten redelijk centraal op die plek zet zouden ze veel zonlicht moeten opvangen.

 

Greatz tjeute.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De 8 plantjes die nu in de kast staan, gaan half april naar buiten.

Daarna ga ik de Lowryder II ontkiemen (die vanmorgen in de brievenbus lagen), ik ga ze dan enkele weken voorgroeien in de kast en in mei krijgen ze dan hun guerillaverblijf.

 

Ik heb het 1ste plantje getopt bij de 4de internode om het mooi laag te houden.

Enkele picz..

 

med_gallery_8687_4838_337298.jpg

 

med_gallery_8687_4838_404986.jpg

 

med_gallery_8687_4838_44802.jpg

 

gallery_8687_4838_25234.jpg

 

med_gallery_8687_4838_54425.jpg

 

Greatz tjeute.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gisteren heb ik mijn kast leeggehaald en de 8 plantjes staan al in de vaste grond op de geurillastekken.

Ze maken nog niet echt veel kans in dit weer maar ik hoop dat er enkele overleven.

De kast moest wel geleegd worden omdat ik mijn lowryder II zaadjes aan het onkiemen ben.

 

Foto's volgen.

 

Greatz tjeute.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ey tjeute ziet er goed uit, erg veel succes in 2008, heb je meer foto's van je guerila ''spot'' ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier zijn de foto's dan..

De 8 plantjes staan nu 3 dagen buiten en zien er goed uit. Ze staan goed beschut tussen het lange gras en enkele struiken.

Rond elk plantje staat een ijzerdraad om de KNAAGdieren weg te houden. Die blauwe korrels zijn om de slakken te killen. De plantjes staan in universele potgrond van het tuincentrum, vermengd met gewone aarde en kalkkorrels.

 

med_gallery_8687_4838_802230.jpg

 

med_gallery_8687_4838_1265310.jpg

 

med_gallery_8687_4838_426278.jpg

 

med_gallery_8687_4838_856945.jpg

 

med_gallery_8687_4838_602732.jpg

 

Deze 4 plantjes staan samen tussen de braambessen en zijn dus voorlopig goed beschut...

 

med_gallery_8687_4838_762250.jpg

 

med_gallery_8687_4838_151359.jpg

 

med_gallery_8687_4838_29418.jpg

 

med_gallery_8687_4838_500442.jpg

 

med_gallery_8687_4838_365150.jpg

 

Hier komen later de lowryders II te staan. Daarvan zijn er momenteel 12 zaadjes aan het ontkiemen in mijn kast.

 

med_gallery_8687_4838_35304.jpg

 

Reacties zijn altijd welkom.

Greatz tjeute.

Share this post


Link to post
Share on other sites

HeyTjeaute

ik zou die slakkenkorrels niet zo dicht onder de plant leggen dat spul lost op in de regen en dan zit het tussen de wortels van je planten strooi ze er beter bv buiten om dat gaas heen

verder ziet het er netjes uit mooie plantjes ook

Groeten braam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Staat genoteerd :P

De lowryderII zijn allemaal ontkiemd en ze worden straks in de potjes geplant. Daarnaast zijn er nog 4 early special ontiemd van een vriend.. Foto's volgen.

 

Greatz..

Share this post


Link to post
Share on other sites

erg netjes!, respect, laat de zomer mooie dames brengen :]

Share this post


Link to post
Share on other sites

De 12 lowryders II die ik gezaaid heb zijn allemaal bovengekomen en zijn op weg naar het licht :P

Daarnaast staan de Early specials van een vriend..

 

med_gallery_8687_4838_195079.jpg

 

Lowryder II

 

med_gallery_8687_4838_55195.jpg

 

Early Special

 

med_gallery_8687_4838_68165.jpg

 

Reacties zijn welkom

Greatz tjeute

Share this post


Link to post
Share on other sites

hej goed bezig mss is het allen nog wat vroeg want het vriest nog buiten

ik raad je aan om in die kuilen wat je gegraven hebt wat potgrond in te gooien dan gaan de planten goed aan

 

suc6 laters

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze verwachten inderdaad nog wat vries koud weer, maar ik denk dat je planten het wel zullen overleven..

 

echter heb je al extra planten staan, dus komt helemaal goed daar :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
hej goed bezig mss is het allen nog wat vroeg want het vriest nog buiten

ik raad je aan om in die kuilen wat je gegraven hebt wat potgrond in te gooien dan gaan de planten goed aan

 

suc6 laters

 

Dat is dan ook gebeurd zoals je ziet :P

 

med_gallery_8687_4838_802230.jpg

 

Greatz..

Share this post


Link to post
Share on other sites
ze verwachten inderdaad nog wat vries koud weer, maar ik denk dat je planten het wel zullen overleven..

 

echter heb je al extra planten staan, dus komt helemaal goed daar :P

 

Dat denk ik ook. Zolang het niet te hard vriest, komt alles wel goed volgens mij.

Heb zojuist mijn guerillastek gaan bezoeken en ze staan er allemaal goed bij. De grootste plantjes beginnen al nieuwe scheutjes aan te maken.. (ps ze zin der al bons uit thomas;))

 

Ben jij bezig met een guerilla bruutrules?

 

Greatz tjeute..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...