Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

loadrunner

Eigen Shop, Als T Door Gaat

Recommended Posts

Jep, ik heb als de bank er mee accoord gaat, me eigen shop, en vergunning van de gemeente.( was al een coffeshop besteming op het pand).

 

(mag nog niet zeggen waar en wanneer)

 

Binnen een week hoor ik het, en dan zet ik wel meer info er over neer :P :D.

 

 

Tja een klein dingetje nog, Mijn ma is erg tegen blowen enzo. hoe zeg ik dit :D "He maa ik heb me eigen zaakje.... een koffieshop"

 

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jep, ik heb als de bank er mee accoord gaat, me eigen shop, en vergunning van de gemeente.( was al een coffeshop besteming op het pand).

 

Alvast gefeliciteerd. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

normaal regelmatig bezoeker... ben benieuwd wat ze er van zeggen als ik aan de balie sta ;) :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

gefeliciteeerd

ik weet zo niet 1,2,3 of je kweekt

maar word dat geen probleem voor je want je moet dan wel gedoogd blijven 5 plante

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb twee kennissen die allebei legaal bezig zijn. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

ooh oke ;)

mag je als shop ook zelf kweken trouwens ? vraag ik me zo af

( k ben helemaal niet bekend met shops en zo )

nog nooit in een shop geweest ben ook nooit van plan om er heen te gaan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als t goed is, max 5 planten (scrog ;) )

 

Alleen is er nu een termijn van 6 weken, waarin er Geen bezwaarschrift voor de vergunning mag komen... nu maar hopen dat ze deze week het huis aan huis blaadje niet al te goed doorlezen.... :S

Share this post


Link to post
Share on other sites
Als t goed is, max 5 planten (scrog ;) )

 

Alleen is er nu een termijn van 6 weken, waarin er Geen bezwaarschrift voor de vergunning mag komen... nu maar hopen dat ze deze week het huis aan huis blaadje niet al te goed doorlezen.... :S

 

welk stad zit je?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Groningen... dus als de buren nietmoeilijk gaan doen, komt alles in orde... de lokatie wordt bekend als alles 100% in orde is ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Loadrunner,

 

Persoonlijk vinden we het niet handig dat je de vestigingsplaats hebt vermeld. Maar dat is natuurlijk je eigen keuze. Gezien echter de periode dat na aankondiging door belanghebbenden bezwaar kan worden aangetekend, hopen we dat hiermee geen slapende honden zijn wakker gemaakt.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

 

Noot

We vermoeden(weten niet zeker) dat meerdere gemeenten het kweken van Cannabis door coffeeshop eigenaren kan worden gebruikt om de vergunning in te trekken. Het kweken op zich binnen de gedoognorm is dan niet strafbaar, maar kan wel grond zijn voor de gemeenten om op te treden. Ongeacht de gedoognorm.

En als ze de Cannabis aantreffen in de kweekruimte, kunnen ze altijd de gevonden hoeveelheid in beslag nemen. Ongeacht de hoeveelheid en de bestemming.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het is nu weer afwachten, iemand anders had ook een bod uitgebracht( een aantal dagen geleden al) Maar ik krijg nog niet te horen hoeveel de andere heeft geboden... Mag pas volgende week, bij de tweede ronde.

 

ik begin het idee te krijgen dat er een onfrisse "odor" aan zit te komen... ik moet even na zien te gaan wie de andere bieder is.

 

 

En als dit te moelijk gaat worden, wacht ik wel een volgende kans af. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Groningen... dus als de buren nietmoeilijk gaan doen, komt alles in orde... de lokatie wordt bekend als alles 100% in orde is :P

 

Jij ook groninger? ;) Gaaf

Waar zit dat pand? Ben nu een vaste glory ganger (of soms Taverne Oasis), maar als een wietforummer een shop in groningen zet, kom ik zeker even testen xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mag nu nog niets erover zeggen, nog 5 weekjes wachten.... ;) dan is de lokatie bekend...

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe, jammer

Kan je wel een hint geven van welk gedeelte van groningen? K woon vlakbij het CS, zal het te doen zijn in 10 minuten lopen?:lol:

of mag dat ook niet? :lol:

 

Otto

Share this post


Link to post
Share on other sites

lijn 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

uhm... gebruik nooit openbaar vervoer xD

lopen suggereerde ook wel het niet-in-bezit-zijn-van-een-fiets misschien :lol:

 

Edit:

Google zegt, gaat van CS naar Vinkhuizen via Noorderstation, weet ik al iets meer xD

Nouja, ik hoor het vanzelf een keer :lol: abbonneer me wel ff op dit topic

 

Edit 2:

Ghahaha, dr is een hele wiki. over lijn 3 :(

Wiki (over elke lijn trouwens:|)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je het erover hebt dat je moeder er tegen is vraag ik me af hoe oud je bent???

 

Persoonlijk denk ik niet dat je er zo makkelijk tussenkomt aangezien het een eigen wereld is waar ons ons kent en geld een hoofdrol speelt. Zo komt er ook een locatie vrij in Overijssel maar daar tijd en energie insteken heeft alleen nu als je de juiste mensen achter je hebt staan.

 

Zou het wel grappig vinden als je een bank hebt die wil investeren, klopt er maar eens aan voor een grow of headshop dan word je op voorhand bedankt voor je tijd die je genomen hebt want dat past niet in hun investerings strategien!

 

Ik hoop voor je dat je het waar kan maken en dat je straks de trotse eigenaar mag zijn van je eigen shoppie!! Succes ermee!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mag nu nog niets erover zeggen, nog 5 weekjes wachten.... :smoke dan is de lokatie bekend...

 

Hoe staat t dr intussen voor? xD mag je al iets vertellen, of toch nog ff 2 weekjes wachten? xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gaat allemaal een beetje niet goed, denk ik. de persoon met wi ik samen ging werken, heeft de komende jaartjes gratis onderdak... :smoke

Tja, die dacht snel rijk te worden, en fftjes goedkoop aan een pandje te komen, en mij eruit te werken. MAar helaas, heeft ie met de verkeerde gepraat. En bleek t een oplichter te zijn.

 

 

 

binnekort meer nieuws. :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okay, nasty

 

nou, k lees het wel als je n nieuwe locatie hebt :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammerman :smoke ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...