Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
loadrunner

Vreemd

Recommended Posts

staat hier nu wat vreemds, of ligt het aan mijn afgaan.

 

omguj5.jpg

 

 

 

ik dacht altijd dat het blad groter was, dan de kristalletjes... :S

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bladgroen, dat zijn macromoleculen, dus wel grote moleculen, maar uiterst klein ;).

 

Don't worry, they can't see you...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha, ik dacht dat ze het over de blaadjes hadden. ;) ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee hoor maak je geen zorgen.

 

Bladgroen, ook wel chlorofyl zijn de stukjes in de cel welke photosensitief zijn, de delen die dus iets met licht doen. Deze heb je in de plant nodig, maar in je jointje geven ze een kutsmaak. Maar goed, Hasj is sowiso heel anders op dat punt.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ochja fotosynthese. hihi ik weet m weer, en die formules beginnen weer langs te komen. lol

 

6 H2O + 6 CO2 = C6H12O6+3 O2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb zo'n Bubbleator, maar de gebruiksaanwijzing is wel zeer beknopt, en is tegenstrijdig met de engelse uitvoering.

 

Het engelse gedeelte zegt: Put in the pyramide bag upto 500 grams of leaves

Het nederlandse: Vul de pyramide zak met maximaal 350 gram bevroren plantmateriaal ;)

 

Ben nog niet zover, maar als ik wat blad verzameld heb, zal ik even voor advies komen, als ik hem voor het eerst ga gebruiken. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ligt aan de wiet, Nederwiet is vaak van betere kwaliteit, of bevat meer kristallen per ons. voor buitenlandse wiet (engelse landen dan) heb je meer nodig voor de zelfde hoeveelheid hasj...

 

 

 

volgens mij dan ;)

 

Of die venst is stoned aan het rekenen gegaan, en heeft nagedacht over mp/h en km/h en heeft voor het gewicht de zelfde verhoding gebruikt in de vertaling.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet niet hoor.. Ik heb zelf de Buble Lator gebruik en gooide em ook gerust vol met zo'n 500 gr afval. Je moet wel zorgen dat je het eerst door de groffe rooie filterzak heen in een andere emmer gooit en daarna door de fijnere blauwe zak. Dit leverd een mooi donker hasje op, vooral van de eerste 2 ronden. Als je gelijk de fijne zak gebruikt filter je meer weg, maar ook groffer bladmateriaal dat eigenlijk niet in de hash tuishoord. Het bladgroen dat op deze manier in de hash komt resulteerd in scherpe smaakjes. Succes iedergeval BBram!

 

Laters, snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ehm.. in een andere emmer snowy? Al heb je 5 zakken in je emmer zitten: één emmer is genoeg. De fijnste gaat er het eerst in, daarna steeds de grovere. Je trekt de grovere er eerst uit en zorgt er zo voor dat het fijnere mateiraal achtereenvolgens in de fijnere zeven achterblijft, die achtereenvolgens uit de emmer gehaald worden, de fijnste het laatst. Zeer kleine moleculen en bladgroen gaan door zelfs de fijnste zeef heen en blijft gewoon in het water.

 

Mijn ervaring is ook eigenlijk niet meer dan 3,5 ons DROGE wiet in een zak, anders wordt hij te vol. Bij NATTE wiet (vers knipafval) kun je tot 500 gram gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...