Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Supperpepii

Zelfgemaakt Weed ::

Recommended Posts

Heyy ben nieuw en ben eigelijk opzoek naat iets wat je zelf (hier ergens in de natuurv dind Vlaams Brabant) Want je kan droge (of gwwn) op kan roken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

datura ( doornappel zaden) kan je easy oproken maar niet aangeraden.

en ik raad het ook ten strengste af .

het is een heavy trip en duurt ook redelijk lang en last but not least het heeft iedereen die het ooit heeft gebruikt 99% van de tijd een badtrip en kan ook geen mensen die het ooit meer als 1x hebben gebruikt.

ken wel iemand die er psycho van geworden is :verrygood .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kerel, zou je je even voor willen stellen in deze sectie zoals je gevraagd is in een welkomst mail.

 

Verder hadden we ook graag dat je even de regeltjes van het forum even doorlas.

Deze kun je hier vinden.

 

Groetjes,

 

Mike.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je zou die bruin-groene koeken eens kunnen proberen die op weilanden wel eens te vinden zijn, ze zeggen niet voor niks "das goeie SHIT" :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klimop , groeit bij de meeste wel in de tuin ,maar hoe of wat er mee te doen ,schijnt heavy tripmiddel te zijn

Paddo's vind je ook in de natuur

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

jéép

 

kijkes in ma haar kruidenrek, nootmuskaat!

wat ook goed is, 1 km hardlopen en dan ademen boven je benz. tank open hé

 

tip van najib:

maak (groei) je wiet zelf, begin met wiet zaden!

 

serieus nu

je kan een beetje vanalles uit de tuin halen als je wil

hbwr, blauwe winde, salvia, paddo's, wiet

maar doe zoals ik doe, lees eerst alles wat je denkt te interesseren

volg hier en daar een growlogje, en je zal het algauw makkelijker snappen

 

najib

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat ga je toch niet menen wat ik hier lees :verrygood

 

ik zou zeggen cross een keer naar NL ipv dat je david de kabouter gaat uithangen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verstaan jullie nu serieus die vraag?

Ik versta er echt geen zak van, serieus, leer typen en formuleer je vraag duidelijker. Je vergeet trouwens presies een hele hoop woorden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Verstaan jullie nu serieus die vraag?

Ik versta er echt geen zak van, serieus, leer typen en formuleer je vraag duidelijker. Je vergeet trouwens presies een hele hoop woorden.

 

Tja, dat krijg je ervan als je alles rookt wat in het wild staat :verrygood

 

Grtz Lowryder :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ scorp

 

Hij wil weten wat hij uit zijn tuin in plaats van wiet tussen zijn boterham kan leggen. Onkruid, lelie's of maddeliefjes bijvoorbeeld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok mensne voor een 1ste post is het best een raar berichtje dat moet ik toe geven

 

hey maar die jongen/ dame is gewoon nieuwsgierig wat er allemaal in nederland te vinden is!!!

 

waarom doen mensen hier vaak zo moeilijk als iemand een wat rare vraag stelt, er moet in de natuur zat rookbaars zijn kijk maar bij e indianen enzow nou weet ik dat is in een ander continent maar goed er zullen ook vast wel planten soorten zijn die hier ook te roken zijn waar je bijvoorbeeld alleen rustig van word ofso.

 

 

kijk na die 'wicca' figuren ik heb er nets mee hoor maar ook niets tegen, zij gebruiken zat dingen uit de natuur waarvan sommige ook daadwerkelijk hun dingen doen ( medisch bewezen )

 

vind je het een rare post en vind je dat je neits zinnigs te melden heb aan een topic reageer niet !!!

 

 

@ scorp: zeiken tegen iemand dat die niet typen kan is 1 ding maar dat je dan zelf 'precies' schrijft met een s dan moe je geen commentaar geven. ik zelf bak er geen reet van van typen en boeit me ook niet erg zolang het maar niet te storend is voor andere vind ik het best, ze snappen vaak wel wat ik bedoel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D

idd, afzeiken heeft geen nut maar een geintje tussen door moet kunnen.

Sorry voor de spam Supperpepii

PS ik heb ook wel eens gehoord dat je hortensia kan roken, hoe en wat ervan weet ik niet maar het schijnt echt zo te zijn :verrygood

 

Grtz Lowryder :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allemaal bedankt vor de Reacties

Sorry van men slecht typgedragt ben het beetje gewoon

Maar deze mag dicht

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk dat ze je proberen te wijzen op het gebruik van sms afkortingen of breezah taal.

Beiden worden niet zo op prijs gesteld hier.

 

Dit is wietforum...relaaaax...we hebben echt alle tijd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...