Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

utrechtnoord

Vraag Over Jamaica

Recommended Posts

ik bedenk me zo meestal... als iets hoor over wiet op internet wat engels is dan is het meestal holland, amsterdam etc..

 

maar de vraag is natuurlijk is jamaica wel zo uber chill voor een wietroker, ik ben namelijk twijfelen weekje amsterdam of jamaica

 

als je er ooit bent geweest zeg me dan: A: zijn er wel overal wietplanten B: kan je wel overal wiet krijgen en roken C: is het wel normaal daar net zoals in nederland

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey derf,

 

Ben er zelf nooit geweest, wel paar andere eilanden daar, maar jamaica niet.

 

Heb wel een vriend die daar afgelopen herfst geweest is.

 

Ze hebben daar overal planten; herma's.

 

Wiet lijkt me overal te krijgen, doch niet de kwaliteit die je hier hebt.

 

Als je gewoon lekker op vakantie wilt maar niet te veel gezeik wilt bij je blowtje ga je daar heen. Als je puur voor de wiet gaat ga je naar Amsterdam!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij moet je in Jamaica toch iets beter uitkijken dat je geen agent tegenkomt, anders ga je fijn de gevangenis in daar.

's Avonds kan je beter niet in je eentje het hotel uitgaan. Schijnt niet altijd veilig te zijn.

 

Als je even google gebruikt kan je er een hoop over vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Volgens mij moet je in Jamaica toch iets beter uitkijken dat je geen agent tegenkomt, anders ga je fijn de gevangenis in daar.

 

 

 

 

volgens mij is het geen probleem hoor daar :verrygood

 

grtzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

drugs zijn drugs daar ,zeker wel op passen met de ploitie maar weed kan je overal krijgen en wordt ook veel gerookt in het openbaar .

S'avonds wordt er geadviseerd om op het complex te blijfen of met een local op pad

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiet is daar heel illegaal alleen de bevolking heeft der lekker schijt aan volgens mij

veel mensen denken dat ze daar alleen maar wietplanten hebben staan maar die wietboeren

moeten heel goed uitkijke waar ze die plantages zetten. Want ze spotten ze met helikopters

en dan vernietigen ze de plantages.

 

heb het ook maar op tv gezien :verrygood

 

maar denk dat je daar wel een blowtje kan score hoor :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Police in helicopter in search for marijuana, Police man in the street in search for the Kali-weed,If you continue to burn down the herb ,Where gonna burn down the pavement...enz enz
Eek-a-Mouse

 

:verrygood

 

 

Kwam spontaan in mij op :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ik ben er geweest (montega Bay).

 

Als je het vliegtuig uit stapt heb je de eerste dealer aan je mouw hangen of je een half pondje Bob Marley wil kopen!

Dan heb je nog niet eens je koffer in je hand maar wel een grote zak met shit (afval wiet)

 

Voor buitenlanders is het niet verstandig om daar zoals in Amsterdam in het openbaar met drugs bezig te zijn, je gaat de bak in en het kost je een hoop poen.

Voor de mensen daar maakt het niet uit want armoede is troef daar!

Zorg dat je een Chauffeur voor een dag heb en niet zo een uit het hotel maar eentje uit een kroeg ofzo, betaal hem iets meer en hij vraagt je vanzelf wel op de koffie in zijn hutje en laat waarschijnlijk ook de plantage van zijn neef zien.

 

Dit alles is niet zonder risico voor ik de juiste had gevonden heb ik nog aardig moeten schelden en tieren, laat niet zien dat je bang bent maar intresse in het cultuur hebt.

 

Als tourist krijg je niet de kwaliteit die je verwacht het goede spul roken ze zelf op, het is heel anders als we hier hebben dat komt omdat het in de zon gedroogd wordt en naast koffie plantages gekweekt word.

 

Ik heb daar van de kamermeisjes gekocht en van een wiet boer een behoorlijke zak en zaadjes, dit alles omdat ik de juiste gids bij me had.

Dit was een éénarmige bandiet die zijn arm is afgesneden i.v.m. de drugs het was zeker geen lieverdje maar voor geld zijn ze altijd aardig. Ik ben op plekken geweest waar je als blanken beter niet kan zijn en vond het sfeertje ook niet zo fijn maar dat heb ik in amsterdam ook wel eens dus dat is niet nieuw.

 

Advies: gaan het kost een paar centen maar ik ga zo weer terug!

 

SOP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat het in Jamaica niet overal even veilig is klopt maar dat heb je in elk land tegenwoordig.

 

Kijk uit met wat je koopt daar want er wordt veel troep verkocht! En de overheid is enorm streng tegenover drugs idd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm interesant: waarom is jamaice dan zo bekend voor wiet?

 

maja ik had zelf al eens gegoogled en vond dus ook dat ze coke aanbieden maar ik denk dat net zoals in amsterdam tandarts verdoof middel is.. ( van tandarts verdoofmiddel was op spuiten en slikken, was de aflevering waarin da meisje verkleed als toerist en in amsterdam coke probeerde te kopen :verrygood ) maar dat is zelfde zoals in maasticht daar had ik ook 10 dealers op me dak per uur, france? .. coka? uhh nederlands :S... onee laat maar

Edited by derf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Coke bij de tandarts ? Ze gebruiken lachgas wel eens.

 

Anders tsjah... Bij de betere dierenarts ketamine halen...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank je Derf :D

[behind the scenes] Hé Suf, Verbazingwekkend hoe volgzaam onze leden zijn, als we ze netjes vragen zich te gedragen. :specool Groet, [/behind the scenes]

Als je nu ook de shift-toets nog weet te lokaliseren, gaat het echt toppie worden.

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Coke bij de tandarts ? Ze gebruiken lachgas wel eens.

 

Anders tsjah... Bij de betere dierenarts ketamine halen...

 

Kees.

 

 

ik bedoel dat ze je rippen en gewoon tandsarts verdoofmiddel verkopen ipv coke

 

maja :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er is daar zeker wel wat te krijgen maar als je op straat koopt moet je net als over de rest van de wereld goed uitkijken. Wanneer je er mee betrapt wordt gaat het je zeker poen kosten, de politie daar is zeer corrupt, maar dat is dan ook weer meteen je redding want dat is nog altijd beter dan de bak in gaan. Probeer het niet te kopen van een husler want dat brengt alleen maar problemen. De beste tip is maak vrienden en laat die het voor je regelen, betere prijzen en kwaliteit. Dit geld trouwens ook voor je boodschappen, op de markt kost voor ons alles drie keer duurder, dus geef je gabber er een paar dollar voor en maak die ook blij want het is een arm volkje. Maak een afspraak met een vissersman en koop zijn dagvangst, heb met je nieuwe vrienden een barbeque en drink wat bruine Appelton en heb je hebt de beste vakantie van je leven.

Daghoorrrrrronson

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hedonisme is the place to be meer zeg ik niet meer over Jamaica

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

derfkikie,

ik heb een maat die naar goa is geweest in india.

daar was is wat aan de praat geslagen met zijn taxie chafeur en had deze laten verstaan dat hij in zijn thuis land wel optijd druft te blowen. toen de taxie chafeur hem 4dolar weer terug moest geven kreeg hij promt een groot plak shit inde plaats met de vraag is dat oke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met jamaica weet ik het niet,

 

maar ik kan je wel wat vertellen over marokko. Een vriend van mij is daar geweest en die zegt dat het daar wel mooi is in het ketama gebergte... :D . En ze doen er ook echt niet moeilijk over om je een kilootje hash te verkopen voor weinig.... En iedereen smookt daar ook enzo. Maar tog gebeurd het vaak dat als je dan met je blokje hash ofzo weg rijd dat er dan opeens toevallig een poliesie wagentje staat om je op te wachten.

 

Wat het vaak is met die landen is dat ze het gedogen onder eigen bevolking maar dat ze de rijke touristen graag een dikke boete geven. Ik zou in het buitenland dus altijd oppassen met wiet enzo.

In tjechie heb je dat ook met alcohol. iedereen zit daar lam achter het stuur en drinkt spiritus en dat soort zooi.

Maar toen me pa 1 biertje bestelde in de middle of f***ing nowhere werden we opeens aangehouden door de polizie of we even wouden blazen... ;)

En Amsterdam vind ik persoonlijk niet heel chill ofzo. Heel veel coffeeshops waar ze zooi verkopen voor de touristen. Je moet de weg weten zegmaar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marokko kan niet tippen aan Jamaica '(t is VEEL mooier) Marokko is vrij droog en kaal 't is op de rand van de kattebak/woestijn. En ze zijn net zo arm en de politie daar is zeer corrupt. Dan is witte stranden, palmbomen enzo, enzo ........ beter of niet?

Laterrrrrrronson ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
hmm interesant: waarom is jamaice dan zo bekend voor wiet?

 

maja ik had zelf al eens gegoogled en vond dus ook dat ze coke aanbieden maar ik denk dat net zoals in amsterdam tandarts verdoof middel is.. ( van tandarts verdoofmiddel was op spuiten en slikken, was de aflevering waarin da meisje verkleed als toerist en in amsterdam coke probeerde te kopen ;) ) maar dat is zelfde zoals in maasticht daar had ik ook 10 dealers op me dak per uur, france? .. coka? uhh nederlands :S... onee laat maar

 

Je bedoelt denk ik lidocaïne? Wordt wel is als plaatselijke verdoving gebruikt inderdaad.

 

Toch wordt ik liever in Jamaica opgepakt voor wiet dan in Marokko...

Share this post


Link to post
Share on other sites

daar ben ik het mee eens LordQuas, Jamaican Gum is hun hand geperste of gerolde hasj 't lijkt op Malana Cream. En echt goede buiten wiet, een paar soorten :D

En wat ik al schreef maak vrienden en dat gaat heel makkelijk(met wat geld)

Met een feestje ook, dan betalen hun de politie en kan je feesten.

Boodschappen ook als jij gaat betaal je 3/4 keer zo veel maar als je een klein binky stuurt voor een paar dollar kosten de boodschappen niet veel!! ;)

Laterrrrrrrronson

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrouwlijke collega van mij komt uit Jamaica(zelfs onder zwangerschap drinken ze wietthee :verrygood :book: ) eigen volk rookt/drinkt natuurlijk als de tering(Rastafari geloof)maar als politie het ziet moeten ze 25 euro dokken of 10 dagen de cel in.(kan al veranderd zijn natuurlijk ze woont er al lang niet meer en misschien lopen er al nieuwe corrupte agenten)

 

Als je wiet/hasj wil roken,eten of drinken blijf je toch lekker in Nederland waar het mag.

Gewoon afwachten totdat wiet gelegaliseerd word, in Amerika en Duitsland gaan sommige staten ook al de goeie kant op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

HOe doen de meeste mensen dat dan op vakantie?

 

Ik blow nu een maand of 8 dagelijks, En ga eind juli naar bulgarije op vakantie.

 

Gewoon niet blowen voor een week?

Share this post


Link to post
Share on other sites
volgens mij is het geen probleem hoor daar :verrygood

Jazeker wel wiet roken is in Jamaica streng verboden, ookal groeit het overal.

De bewoners die smoken doen dit stiekem, wel word bij bijna elke kiosk sneaky wiet verkocht.

Veel mensen denken dat wiet daar legaal is, maar dat is het dus niet.

Pas dus op, want word gewoon opgepakt :book:

 

Bless

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb laatst in zo'n kwekers krantje een 'resort' klein hoteletje gezien om te ontspannen. een hippoe belevenis met veel :wacko: :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...