Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ex-gorky

Blunts

Recommended Posts

wat voor smaken blunts hmm.. even zien.. er zijn er tientallen en inderdaad Blueberry is heerlijk. favorite.

 

don't smoke them in your solo. je zal zó stoned zijn, dat je niets meer kan. geloof me. ik heb het al als ik een blunt met zijn drieën deel, dus kan je nagaan.

Nja dat zijn niet echt blunts hoor vind ik. 'n echte blunt is gewoon in sigaar zoals een swishersweet in 2 breken. Zonder al die smaakjes en shit^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

Altijd wel te vinden voor een lekkere blunt.

Ik ben persoonlijk niet voor al die fruitsmaakjes. Geef mij maar sensual chocolat, chocolat chips cookie dough(overheerlijk) of cognac.

Top 3 all time!

Share this post


Link to post
Share on other sites

gisteren een blunt gerookt (wet cherry) uit amsterdam :blink: bij het dichtlikken proef je wel meer van de smaak dan bij het smoken :whistling das wel jammer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1795__big.jpg

 

zoals eerder al enkele keren gezegd in dit topic

 

PHILLIES BLUNT

 

 

 

:whistling nog steeds mensen stoppen tabak in hun blunt :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat ik vanavond maar eens stop aan de nachtwinkel :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de maanden vaagheid die zomervakantie moesten voorstellen kwam ik op een feestje een kerel tegen die bluntvloei had op een rolletje. Dit waren geen afzonderlijke velletjes, maar een rolletje bruin dik "papier" dat hij op elke gewenste lengte af kon scheuren, erg aangenaam en brandde ook minder snel dan gewone vloei (ik vind dat een nadeel van normaal rollen). Weet iemand wat dat precies is en waar men dat zoal kan verkrijgen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze Blunt Wrap ZERO blunts roken we hier wel af en toe eens:

 

Blunt%20Wrap%20f%2097.jpg

 

Is zonder fruitsmaakje oid, gewoon lekker natural flavor :rofl

Zal toch nog een groot verschil zijn met de echte phillies blunts, maar heb die nog jammer genoeg nog nooit kunnen uitproberen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet er eigenlijk niemand waar je zo'n groot vel van dat bluntding kan halen? Op enkele filmpkes op youtube kunt ge die zien. Dat zijn dan meestal Amerikanen en ze snijden een stuk eruit en rollen er dan hun blunt mee.

 

Niet dat ik het zou willen hebben, zo'n ding raakt hier nooit op, maar ik vraag me gewoon af waar je zo'n dingen haalt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ze wel zien liggen in de Headshop in Polen, hier in holland ben ik ze nog niet tegengekomen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In sommige nightshops in Belgica kan je blunts kopen in rizzla verpakking, dus gewoon vloei formaat en van dat vuil bruin papier zoals infinity zegt. Tis niet wat je bedoeld maar ik kan wel zeggen dat ik het nooit koop, blehh.

 

Wat maakt de phillies trouwens zoveel beter dan gewone sigaren van eender waar ter wereld??

Lijkt trouwens op van die goedkope, smakeloze sigaren die je met alle gemak kan inhaleren.

Share this post


Link to post
Share on other sites
weet je wat ook lekker is Phillies Blunts helaas dat ze weinig verkrijgbaar zijn vroeger zag je ze overal vooral de Phillies Blunts titanic dit was nog voor de blunts die je nu overal ziet de echt smokers kennen dit nog wel

 

gallery_18563_6492_32293.jpg

 

gallery_18563_6492_35327.jpg

 

Ik sluit aan bij madnaaz,als je een blunt rookt neem dan een phillies.

Thats da good original blunt..and da best.

 

rastaone

Share this post


Link to post
Share on other sites

Favorieten;-watermelon

-purple

-kiwi en strawberry

-mango

 

Khou van blunts, elk weeken twee verschillede blunts kopen!

 

kdacht ook da er ne site van juicyblunts...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zei er iemand BLUNT??? :D da's leuk om iemand mee neer te knuppelen....

Ik haal mijn bluntjes in Duitsland,ik betaal maar 0,50 cent de stuk.

Dubbelverpakkingen voor een euro dus ik heb nooit tekort aan blunts!

(Bluntzilla,Trip,Purple,Raspberry,Vanilla,Strawberry fields,Peach congac,Banana Split,Berries,JAgerblunt,Black´N´blueberry,Chocolate chip cookie,Apple brown betty,Grape-A-licious,Cotton Candy,Water Melon,Wet cherry)Enz.Enz.Enz.

Zo kan ik nog wel even doorgaan....Mjam!

Ik haal ze per 50 :D

 

Cya all,

Collie Weed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...