Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Dj.

Warmtecamera!

Recommended Posts

Ja idem hier, goede isolatie is alles...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Snowy, ik schrijf product ook met een 'c' en volgens de Van Dale is dit de enige juiste spelling.

 

Worden die warmtemetingen niet vooral verricht na klachten om een zaak op te bouwen? Ik dacht gelezen te hebben dat de politie 3 aanwijzingen moet hebben voordat ze een huiszoekingsbevel krijgen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

3-1=2 lordquas... Dus warmtecamera + Goeie buur = Huiszoeking.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:lol: Zag het net 'Product' met ck :lol:

 

@Snowy, ik schrijf product ook met een 'c' en volgens de Van Dale is dit de enige juiste spelling.

 

Snap je het nu? Ik mag dan wel dyslect zijn maar ik ben niet achterlijk, Product is hoe ik het schrijf in de reclame stond het met ck, fout dus.. snappie?? Lezen..

 

Laters, Snowie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je nu een hok in een hok hebt, de warme lucht word in het 2e hok geblazen waar het wordt afgekoeld door een airco met een beetje power voordat het naar buiten wordt geblazen. Op deze manier dring je de tempratuur terug en zal het verschil aanzienlijk minder worden.

 

Just an idea??????/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veel te ingewikkeld... Dan kun je beter nog met waterkoeling gaan werken, passieve waterkoeling.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ik gebruik de C3 folie al sins het op de markt is en ik wil niks anders meer.

 

wat iedereen er van vind moet die zelf weten maar ik ben heel blij met deze folie zelf als ik zie dat er een hoop in mijn omgeving de lul zijn draai ik in het stil geniet door.

 

Ik wil niet zeggen dat het door die folie komt maar zeker weet ik wel dat het er mee te maken heeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vorig jaar werd een kennis van me gepakt met een hok met alles er op en er aan , 4 x 600w dus dat viel wel mee

Hij had ook een paar planten in de tuin ,die kwamen ze ruimen en omdat ze er proffesioneel (lees dikke toppen) uitzagen vroegen ze of ze ook even binnen mochten kijken

Na veel geouwehoer zijn er toch papieren gehaald en mochten ze binnen treden

 

Moraal ; je kan je hok nog zo onzichtbaar maken, als je zelf niet voorzichtig bent ga je voor de bijl

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

met tenten en kasten met minder dan vier lampen hoef je je eigen echt niet druk te maken volgens mij.

zijn andere zaken die veel belangrijker zijn zoals bubble al aangeeft.

 

groetjes parve

Share this post


Link to post
Share on other sites

he ik zelf denk dat die anti-detectie folie bull shit is !

maar mensen die zich echt druk maken over die camera`s

check deze site ff(kan je er 1 huren)spy shop :lol:

 

ook gelijk een beetje uitleg wat zo`n camera doet en kan!

 

Barnn,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben benieuwd in hoeverre het hou echt waar is met die camera's.

Ik ken mensen die al meer dat 5 jaar op dezelde locatie growen.

Lijkt mij toch wel heel sterk dat dit dan nog nooit opgepikt is door een camera.

En het betreft geen hokje van 2 of 3 lampjes waar ik t over heb..... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk zelf dat men zulke akties, eerst door aanwijzigingen verdenkingen of klachten uitvoeren. Buiten dat

voert men die maatregelen ook uit als het om gemeentelijke of landelijke "akties" gaat.

Hier hing afgelopen week ook een heli s'avonds laat, boven de daken wat herrie te maken een uur lang.

Dus ik denk dat het om twee redenen gedaan word; Hoofdzakelijk verdenking en dan gemeentelijke of

landelijke akties. Bedenk dat zonder enige aanleiding zo een heli vlucht best wat geld kost en dat ze zoiets

meestal niet zomaar doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...