Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Sirius

Blowen

Recommended Posts

Blowen i.c.m. oorontsteking, is dat schadelijk?

 

Daarmee bedoel ik; ontsteekt het erger?

Of duurt het langer voordat het over is?

 

Hoe ernstig zijn de consequenties bij het roken van een Pino als je ontsoken oren heb?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoe oud ben jij??

 

Beetje kinder achtige vragen wat je steld.

 

Dat deed ik toen ik 12 was dus denk ik dat jij ook zo ongeveer zo oud bent.

 

 

Je pijn gaat weg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens zijn profiel 20 jaar ,maar kijkt nog sesamstraat . Pino rookt niet dus begrijp de vraag niet

En als je een joint rookt dan verdoofd dat alleen en krijg je een lui oor.

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is er zo kinderachtig aan een medische vraag stellen over wiet?

Vertel eens wat daar kinderachtig aan is.

Het is immers gewoon een vraag, aangezien wiet ook lichamelijk werkt.

 

 

Beter lezen vrienden :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

:verrygood Volgens mij heeft het geen nadelige effecten op je oor ontsteking, mischien dat het sneller geneest wegens snellere bloeds-omloop :punk: :punk: :nerd

 

p.s Ert en Buble, Dit kan toch een serieuse vraag zijn, weet je hoe het voelt om oor-ontsteking te hebben ;) :rofl K*t

Share this post


Link to post
Share on other sites
weet je hoe het voelt om oor-ontsteking te hebben :verrygood :punk: K*t

 

Des te meer reden om een lekkere vette joint op te steken! Het lijkt me sterk dat dit een nadelig effect heeft op ontstekingen. Als dat zo was hadden we dat al lang gehoord van de antidrugslobby.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Blowen i.c.m. oorontsteking, is dat schadelijk?

 

Daarmee bedoel ik; ontsteekt het erger?

Of duurt het langer voordat het over is?

 

Hoe ernstig zijn de consequenties bij het roken van een Pino als je ontsoken oren heb?

Nee, dat is niet schadelijk, maar juist goed... de bacterieen die bij de oorontsteking betrokken zijn worden door (hier niet nader te noemen) werkzame stoffen in de wiet onschadelijk gemaakt...

 

Het zou beter zijn om de oorontsteking rechtstreeks te behandelen met een wietmedicijn, maar door het roken breng je de werkzame stoffen in de bloedbaan en die stoffen kunnen daarna via de bloedbaan naar de oren gebracht worden.

 

Om de oren rechtstreeks te kunnen behandelen moet je een wietextract maken. Je neemt 100 cc olijfolie, doet die in een pannetje en je doet daar vijf gram gemalen wiet bij. Dit pannetje moet je ff au-bain-marie verwarmen tot ongeveer 40 a 50 graden Celcius. Daarna laat je deze olie een uurtje trekken op dezelfde wijze en bij dezelfde temperatuur. Vervolgens zeef je de wiet eruit en laat je het geheel afkoelen.

 

Druppel daarna een week lang drie- tot viermaal daags met behulp van een pipet vier tot zes droppels van deze olie in elk oorgat. Hoofd opzij bij het indruppelen en 30 seconden daarna.

 

Als ik zelf dit extract maak doe ik er ook nog 2,5 gram gemalen kalmoeswortel bij, maar dat zul je wel niet in huis hebben... en zonder kalmoes werkt dit extract ook nog wel redelijk...

 

Je zult bij eventueel gebruik merken dat de oordruppels direkt werken... de pijn in en de druk op de oren zullen vrijwel direkt na het indruppelen afnemen. Daarbij is het onnodig en beslist overdone om antibiotica van de reguliere farmacie te gebruiken...!

 

Suc6 en beterschap... :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou 5 whiskey's achterover slaan, niet dat de pijn dan weg is,

maar het zal daarna een rot zorg zijn :verrygood :punk: :punk:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pas je wel op voor het vacuum in je hoofd wat ontstaat ,je zal je licht in je hoofd voelen

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik zou 5 whiskey's achterover slaan, niet dat de pijn dan weg is,

maar het zal daarna een rot zorg zijn :nerd ;) :rofl

 

Flessen ? Lijkt me niet zo lief voor de persoon achter je... :verrygood

 

PS, iets zegt me dat ik dingen weer eens te letterlijk neem :punk: :punk:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach, oorpijn wordt in 90% van de gevallen opgelost met druppeltjes olie, zoals ritger aangeeft, ook zonder THC.

Vaak is het te wijten aan een uitgedroogde prop oorvet.

Grootmoeders wijsheid is vaak beter als antibiotica en bij oorpijn bij mij of een van m`n kids druppel ik dan ook standaard de eerste 48 uur olie. Is het na 48 uur niet over dan is er iets anders aan de hand en zou het een trip naar de huisarts worden, hetgeen nog niet is voorgekomen (hout vasthouden).

:verrygood

Kalmoes :punk:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zo lang je die joint in je mond steek ipv je oor zal het best goed gaan.

;)

 

Pas je wel op voor het vacuum in je hoofd wat ontstaat ,je zal je licht in je hoofd voelen

 

Buble

:D

 

de reacties van sommigen hier op t forum ook he ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...