Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
suffie63

Hasjhandel Leidt Tot 25 Liquidaties

Recommended Posts

Donderdag 13 december 2007 - BREDA

 

In de drie zuidelijke provincies Brabant, Zeeland en Limburg zijn de afgelopen vijf jaar minstens 25 mensen geliquideerd. Al die moorden worden door het Openbaar Ministerie (OM) in verband gebracht met hennepteelt.

 

Volgens justitie is dit nog maar het topje van de ijsberg. Het OM wil dan ook dat de politie meer tijd steekt in het opsporen van zware criminelen die actief zijn in de hasjhandel.

In de drie zuidelijke provincies heeft de politie het afgelopen jaar voor honderd miljoen euro aan hennepplanten vernietigd. Volgens het OM is dat maar een fractie van de werkelijke teelt.

 

bron

Share this post


Link to post
Share on other sites

honderd miljoen euro aan wietplante :specool :bier

 

en sja, als je je met heel erg grote zake bezighoud, en je doet dan wat verkeerd.. :D

zulle der idd wel heeeel wat meer dan 25 zijn..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja en ?!

 

Huurmoordenaars moeten hun brood ook kunnen verdienen...

 

Nou goed, geen reden om de hobbyisten op te pakken, zoek de bedrijfspanden vol...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is gewoon een stuk media offensief om de "gewone" burger duidelijk te maken dat wietteelt zwaar crimineel is en de onwetenden slikken dit als zoete koek. Langzaam maar zeker wordt alles vervolgd, of je 1 plant hebt of 5000 maakt straks niet meer uit. Damn, waar gaat dit heen....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dit is gewoon een stuk media offensief om de "gewone" burger duidelijk te maken dat wietteelt zwaar crimineel is en de onwetenden slikken dit als zoete koek.

 

Helemaal mee eens.

Pure propaganda :bier :D !Homo's!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laat de homo's er wel ff buiten he, dat zijn mensen die net zoals wij in een verdomhoekje gedrukt worden.

 

Ben er zelf geen maar ze zitten wel in hetzelfde schuitje...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

weet je het zeker kees of durf je er nog niet voor uit te komen :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik durf overal voor uit te komen :bier .

 

Ken wel een paar homo's vanuit mijn omgeving, prima mensen zijn dat...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zet ze maar in een hoekje waar wij ze niet kunnen zien dan.bueggg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aan je 'geweldige' avatar te zien en je leuke opmerkingen schat ik je niet ouder dan een jaar of 14. Kthnxbai.

 

Anyway, ontopic.

 

Het zijn er volgens mij wel een pak meer als 25 en volgens mij zitten er in het hard drugs wereldje nog meer lijken in de kast hoor... Maarja, die goeie oude regering toch.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@saibot

 

Aan je 'geweldige' avatar te zien en je leuke opmerkingen schat ik je niet ouder dan een jaar of 14. Kthnxbai

 

 

ze avator is niks mis mee of wel? juist lekker kontje

 

grtzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

En DIT is nu DE reden om het te legaliseren.

 

waarom denken die hoge pieten nooit na en ontkennen ze elk criminologisch onderzoek :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja en ?!

 

Huurmoordenaars moeten hun brood ook kunnen verdienen...

 

Nou goed, geen reden om de hobbyisten op te pakken, zoek de bedrijfspanden vol...

 

Kees.

 

Lekker ethisch verantwoorde manier om je brood te verdienen... :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

echt weer een hele coole actie van de politiek om de blowers en/of kwekers in een kwaad daglicht te stellen dat lukt ze op deze manier iig wel.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anti-weed propaganda begint verdacht veel te lijken op de anti-joden propaganda van de duitsers een paar jaar geleden vind ik...

 

Iemand die ook zoiets opmerkt?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Anti-weed propaganda begint verdacht veel te lijken op de anti-joden propaganda van de duitsers een paar jaar geleden vind ik...

 

Iemand die ook zoiets opmerkt?

 

Dit ben ik al langer aan het roepen, en niet enkel op een wietforum, ook op politiek forum, real life, vrienden, familie, ouders...

 

Onder druk van USA & EU lukt precies nogal wat :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites
Anti-weed propaganda begint verdacht veel te lijken op de anti-joden propaganda van de duitsers een paar jaar geleden vind ik...

 

Iemand die ook zoiets opmerkt?

 

nee, verklaar u nader...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel, ze stoppen de media vol met slechte dingen ivm weed en blowers... Mensen die geliquideerd worden, misdaad die verband houd met weed, brandonveiligheid met kweekers,... en zo maken ze mensen bang van weedgebruikers, en ze schilderen ze af als criminelen of armoezaaiers. De nazi's deden exact hetzelfde met de joden en de rechtse partijen doen hetzelfde (in zoverre het mogelijk is en niet te hard opvalt in dit geval..) met marrokanen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

JanZonderVrees, goed dat je mening laat horen. Ben het ook met je eens maar wat wij zeggen en denken is niet belangrijk in Den Haag. Wat ze wel belangrijk vinden is dat we belasting betalen en het liefst zoveel mogelijk en dat we om de 4 jaar ( Laatse jaren wat meer dankzij Balkende :D ) naar de stembus gaan en onze stem geven en daarna weer in de prullebak word gegooid.

Ook is belangrijk dat Balkende goed naar de EU luisterd en USA omdat hij straks een mooie elitebaantje heeft in Brussel zodat hij zich nooit meer druk hoeft te maken over zijn centen :bier

 

Wietsurfer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een beetje op een forum zitten schelden helpt niet, zie hier het persbericht van Hirsch Ballin (= minister van Justitie)

 

>>Hennepteelt begin 2008 wordt ook een task force ‘aanpak georganiseerde hennepteelt’ ingericht. De intensieve aanpak van de thuisteelt begint duidelijk zijn vruchten af te werpen en zal worden gecontinueerd. Daarnaast zal de komende jaren de focus nadrukkelijk worden gelegd op de criminele organisaties achter de bedrijfsmatige hennepteelt. Zoals met succes gebeurt bij de bestrijding van synthetische drugs, zal ook bij hennepteelt de aanpak worden gericht op alle schakels in de keten: productie, handel en distributie. Doel is om niet alleen om individuele daders aan te pakken en criminele organisaties te ontmantelen, maar vooral ook de onderliggende gelegenheidsstructuren af te breken.<<

 

Link

http://www.justitie.nl/actueel/persbericht...p=34&cs=579

 

 

vraagje; Wat denken jullie dat er bedoeld wordt met "onderliggende gelegenheidsstructuren" ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat denken jullie dat er bedoeld wordt met "onderliggende gelegenheidsstructuren" ?

 

Dat de taliban niet in Afganistan zit maar zich vrij kan bewegen door Nederland of misschien wel in de kelder zit van de Binnenhof :bier ?!

 

Ze gebruiken alleen mooie woorden om het belangrijk te laten klinken :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

vraagje; Wat denken jullie dat er bedoeld wordt met "onderliggende gelegenheidsstructuren"

 

ik denk dat ze langzaam de coffeeshops willen laten verdwijnen .

 

mitch

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...