Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
bobo

Wanneer Mogen Ze Je Woning Betreden Na Een Tip?

Recommended Posts

Zoals hierboven staat.

Wanneer de politie een tip krijgt over een hennepplantage mogen ze niet zomaar naar binnen gaan.. Maar wat moeten ze dan wel voor elkaar krijgen voor ze de deur mogen forceren? Wanneer je zorgt dat je lampen bijvoorbeeld niet te zien zijn door de warmtecamera...

Share this post


Link to post
Share on other sites

oke bedankt, had ook al gezocht op google, maar stond zoveel informatie op dat ik de weg was kwijt geraakt. Stond iniedergeval niet direct eerder indirect..

Share this post


Link to post
Share on other sites

of ik ben slecht in zoeken of ik kan echt nergens vinden wanneer ze nou je woning mogen betreden.

 

Heb wel gevonden hoeveel straf je krijgt bij hoeveel plantjes :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Huiszoekingsbevel is heel simpel. Als zij denken dat je een plantage hebt is dat genoeg, één telefoontje naar de korpschef en ze kunnen naar binnen... Ze moeten natuurlijk wel kunnen vertellen waarom ze dat denken... Maar hier is genoeg ruimte voor wat persoonlijke inbreng.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

politie moet een redelijk vermoede van schuld hebben en dat moet uit 2 aanwijzingen komen.....

 

dat kan o.a. zijn:

 

anonieme tip

geur die zij zelf geroken hebben

warmte meting

water overlast

hard draaiende afzuigers

 

 

het lullige is alleen dat als ze al een vermoeden hebben dat ze zelf de anonieme tiplijn bellen of zeggen dat ze het geroken hebben.....

 

Ik heb recent meegemaakt dat een kennis van mij een inval in z`n afgelegen hobby schuur had gehad door een anonieme tip (wij weten wie) en dat de Eneco een onderzoeks rapport met een warmte meter heeft gegeven aan de politie.......echter !!!!

 

dat pand staat afgelegen en is rondom beveiligt met geheime camera`s die elke beweging opneemt....en er is nooit iemand gezien en zeker niet op de bewuste datum van de Eneco...

en die 2 weken stonden de lampen niet eens aan, omdat er geen stek te krijgen was....

 

conclusie..... Eneco en politie dekken elkaar in om lekker centjes te verdienen, en jij moet maar kunnen bewijzen dat ze liegen....

 

Een buurman verder op heeft van de zomer een inval gehad in z`n bedrijfspand....... echter er was niks en er was ook nooit wat geweest (hij had alleen maar een naam) maar daar hoor je niks meer van, geen excuses en niet eens de schade vergoed...

 

politie staat !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrijgesproken ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

het gaat hier wel over plantages

ik beperk me tot een 5-tal planten, ook niet toegelaten natuurlijk maar als ze zich daarmee willen bezighouden, ze doen maar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze houden zich juist bezig met kleine plantages!

 

Grote jongens durven ze niet aanpakken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuurlijk willen ze de grote jongens ook pakken. Maar die wisselen regelmatig van locatie en hebben meestal wel een generator staan, waardoor het een stuk lastiger is om ze te pakken, ze kunnen het in ieder geval niet aan de stroom zien. Als ze dan nog eens de boel goed isoleren etc. dan is het helemaal lastig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...