Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
growertjen

Salvia Stek Online!

Recommended Posts

Salvia Divinorum Plant

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

De Salvia Divinorum plantjes worden in het kweekbuisje verscheept. Daardoor ontvang je een 100% ziektevrije plant zonder een enkele vorm van biologische besmetting.

 

Salvia Divinorum is zeer moeilijk op te kweken vanuit zaden. Een stekje is een goed begin om je eigen Salvia Divinorum plant te kweken. Het Salvia Divinorum stekje wordt geleverd in een buisje waarin een speciaal weefsel ervoor zorgt dat het Salvia Divinorum stekje de juiste voedingsstoffen krijgt. En door deze manier van verpakken zijn wij in staat om de Salvia Divinorum stekjes wereldwijd te verzenden en in goede staat bij je af te leveren.

 

Na het ontvangen van het Salvia Divinorum stekje is het belangrijk dat je deze niet meteen uit het buisje haalt en het stekje in een pot plaatst. Het Salvia Divinorum stekje moet eerst even wennen aan haar nieuwe omgeving en dit doe je door het afharden van weefselkweek Salvia Divinorum (zie 9804a ).

 

Als de groei eenmaal op gang is, gaat het redelijk snel. Top de plantjes regelmatig zodat je een volle plant krijgt.

 

We versturen geen Salvia divinorum naar Australia, Belgium, Denmark, Norway, Italy of South Korea. Voor meer infomatie zie ( 9941 )

 

EURO 12.50 / USD 18.12 ( !! INCLUDING SHIPPING !! )

--------------------------------------------------------------------------------

!! OUT OF STOCK !!

--------------------------------------------------------------------------------

Share this post


Link to post
Share on other sites

meer!!!! :P da kan niet :spliff:

heb ze bij azarius gehaald.

ook online

 

voor ik ze aankocht heb ik echt veel info gezocht en was eigenlijk zo in de ban van dit magisch plantje dat ik direct 1 wou , ik heb er 2 besteld en 1 overleefde had ze te vroeg uit de propegator gehaald

wat ik je wel kan aanraden is ,om ze echt vochtig te houden in het begin

anders verwelken de stekjes en krijgen de bladeren bruine vlekken en rotten snel weg

eenmaal ze wat groter is kan je ze gemakkelijk zelf stekken hoor

verder knip ik niet aan de plant ,de bladeren die verwelken laat ik enkele dagen drogen

je kan wel in de zomer wat gezonde grote bladeren knippen ivm met verdamping

even vernevelen met water over de bladeren hebben ze ook graag

veel succes in ieder geval

;) ps je kan ze ook toppen anders strekt ze nog al met weinig zijtakken

Share this post


Link to post
Share on other sites

op ebay verkopen ze ook stekjes voor een paar euro's per stuk...

 

:spliff: ;) :P :D :D :no :P :( :j :P :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

azarius verzend salviastekken naar belgie,heb de mijne daar ook besteld.veel geluk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had ooit een adres van iemand die voor een kleine vergoeding post doorstuurt, vanuit nederland naar de rest van europa. maar die is verhuisd, of is er mee gestopt. In elk geval niet meer te bereiken... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

En up :tu

 

 

Nog eventueel andere sites dan azarius?

De min 25 euro limiet staat me niet aan, wie heeft er trouwens salvia staan? :j

Share this post


Link to post
Share on other sites

25eur moet je toch wel bijeenkrijgen bij azarius...Staan zoveel interessante producten op :tu .

Share this post


Link to post
Share on other sites
zijn ze al weer vooradig dan?

 

Jan

 

Nop, Ze zijn er weer even uit

 

 

25eur moet je toch wel bijeenkrijgen bij azarius...Staan zoveel interessante producten op tongue.gif .

 

In een speelgoedwinkel kan ik ook 25 euro opkrijgen :tu.

 

Ik vind gewoon dat men je niet mag verplichten om meer te kopen. en om eerlijk te zijn heb ik ook niet meer nodig :j

Share this post


Link to post
Share on other sites
op ebay verkopen ze ook stekjes voor een paar euro's per stuk...

 

:tu :j :) ;) :D :D :) B) :D :D :D

 

op ebay kan ik ze niet meer vinden...

Share this post


Link to post
Share on other sites
azarius verzend salviastekken naar belgie,heb de mijne daar ook besteld.veel geluk

 

ik hoop voor je dat dat je vriendin is op je avatar

 

:tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zus! :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites
wie heeft er trouwens salvia staan? :tu

 

 

Moi..

 

gallery_6949_284_685770.jpg

 

gallery_6949_5212_87790.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk!

 

Beter zijn ze snel weer vooradig

 

Jan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...