Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
fiscastud

Hoelang Kweek Je Al?

Recommended Posts

Ik denk dat het eens leuk is om te weten hoelang de wietforum kwekers al bezig zijn met kweken en met hoeveel lampen ze dat al volhouden? (ik ga er vanuit dat de stroom netjes betaald word)

 

Ikzelf moet nog beginnen, ik ben me nog aan het belezen op het forum en boeken, maar binnenkort ga ik toch maar eens beginnen.

 

maar een vriend van me:

 

Hoelang al bezig?: 1,5 jaar

Hoeveel lampen?: 3*600

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik:

 

Ik kweek al 17 jaar

 

Ik ben begonnen met:

 

2x400w, daarna ben ik overgegaan op 4x400w, en nu zit ik met 6x600W. Netjes betaald, ook aan de FISCUS :spliff:.

 

Bullshit.

 

Kees.

 

Is dit een manier om mensen te laten getuigen om ze zo nog eens ff lekker keihard in hun reet te kunnen neuken bij het proces ? Ohja coffeeshops krijgt de fiscus geen geld van, dan naaien we de leveranciers toch. Laat ze de wiet maar toveren... Ondertussen zit half nederland aan de wiet en het is zooo slecht... Iedereen gaat er kapot aan.. Merk jij iets ? Merk ik iets.

 

Schnitzel, van parakees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:spliff: meneer van de Fiscus, leuk dat u dit mooie forum komt bekijken, maar zo werkt het niet: hier zitten geen kwekers wij praten gewoon leuk met elkaar over de plantjes. Al die verhalen hier en foto's downloaden we gewoon van het internet .

Wel grappig dat u uzelf ook heeft aangemeld, dat hadden we niet verwacht.

Maarja alles wordt ook maar duurder he, ook voor U dus miss zocht uzelf wel een manier om geld te verdienen, alleen niet hier meneer van de Fiscus

 

Greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Binnenkort neem ik mijn nieuw intrekje in een huurhuis. Omdat ik zelf nogal wat blow, en ik ook een aarder zakcentje wil bijverdienen, ga ik ongeveer midden september een kweekje starten.

 

Heb een soort kweekverslag gevonden van jou, maar is niet afgewerkt. Hoeveel haal je er gemiddeld af?

Wat betaal je nu gemiddeld aan stroomverbruik? Want ik heb een licht vermoeden dat je ook van belgië bent? kan verkeerd zijn smile.gif

 

Electrabel, Nuon, :Luminus? Hoeveel betalen jullie daarvoor?

 

Appartement of huis?

 

Paar fragmenten uit eerdere posts van deze meneer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu bende blowers! geef die man een kans

 

Ikzelf kweek met 1000*600 watt

en haal er makkelijk 5kilo per plant af

mijn elektriciteit krijg ik van telenet TV

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij moet ie een onderzoekje doen voor school, want wil belastingadviseur worden. Hij blowt zelf wel eens en ziet een gat in de markt onder kwekers...

Straks gaat ie vertellen dat je de electiciteit van de belasting af kunt trekken.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Volgens mij moet ie een onderzoekje doen voor school, want wil belastingadviseur worden. Hij blowt zelf wel eens en ziet een gat in de markt onder kwekers...

Straks gaat ie vertellen dat je de electiciteit van de belasting af kunt trekken.

 

Dat kan je ook, zodra t kweken legaal is.

 

Wat betreft meneer viskutje, laat maar ff wat horen, dan oordelen we nog een keer.

 

Ik vind het lullig om iemand onschuldig de grond in te boren.

 

Ik ben ook een mens :spliff:>

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Volgens mij moet ie een onderzoekje doen voor school, want wil belastingadviseur worden. Hij blowt zelf wel eens en ziet een gat in de markt onder kwekers...

Straks gaat ie vertellen dat je de electiciteit van de belasting af kunt trekken.

 

Lol, blijkbaar zorgt de weed dan toch voor paranoia. Ik studeer accountancy-fiscaliteit aan de hogeschool ja, en ik had niet de inspiratie om een leuke nick te bedenken maar meer heeft dit er niet met te maken. Als ik de fiscus was had ik misschien wel een andere naam verzonnen?

 

@keesthemad: Klopt,is het verboden om deze vragen te stellen? Ik blow ook graag en heb dus af en toe wat meer info gevraagd over het stroomverbruik?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee prima hoor,

 

Maar gezien de huidige opsporingssituatie begrijp jij ook wel dat het een zeer verdachte vraag is. Nu weet ik wel dat een schriftelijk iets geen bewijs is omdat ze niet kunnen bewijzen dat jij het was.

 

Het is gewoon een vreemde vraag van een vreemde nick.

 

Als je gepakt wordt laten ze je terugdokken voor zolang ze denken dat je gekweekt hebt. En zelfs als je je stroom eerlijk betaald zoals wij allemaal :spliff: . Komt het voor dat ze je er toch op naaien.

 

Maar goed, ik ben ook de kwaaiste niet zoals je ziet.

 

Vriendelijke groet,

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een vreemde vraag...

 

Als ik sommige topics er hier op nalees is het al even vreemd om te vragen

'waar de belgen onder ons wonen' en 'een poll wie er elektriciteit aftapt' ?

 

Dan kunnen ze zowel de kweekverslagen even nalezen, kijken wie er veel lampen ophangen

heeft en zo die persoon traceren... Lijkt me geen argument maar soit.

 

Maar goed, ik wou alleen weten hoelang sommige kwekers hieral bezig zijn, en met hoeveel

lampen ze dat volhouden.

 

Das alles :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Euh,

 

zover ons mod team weet, is er tot op heden nog niemand via het forum opgespoord / berecht.

 

Gr Mike.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Volgens mij moet ie een onderzoekje doen voor school, want wil belastingadviseur worden. Hij blowt zelf wel eens en ziet een gat in de markt onder kwekers...

Straks gaat ie vertellen dat je de electiciteit van de belasting af kunt trekken.

 

Jij studeert zeker voor waarzegger? Hoe weet je dat hij belastingadviseur wil worden? En trouwens, wat is daar mis mee? Iemand die er z'n werk van maakt om anderen zo weinig mogelijk belasting te laten betalen verdient respect, geen afzeikbeurt. Meer respect dan de uitvreters die van een uitkering leven, daarnaast vet bijverdienen met kweken en gaan zitten boehoe-en als ze gepakt worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry dude,

en welkom

Maar het bashgevoel was me iets teveel :spliff:

 

back cool?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Euh,

 

zover ons mod team weet, is er tot op heden nog niemand via het forum opgespoord / berecht.

 

Gr Mike.

 

Tuurlijk niet, kan ook niet. Daarom ik het raar vond dat ik een 'rare' vraag stelde.

 

En zoals Jan Zonder Vrees al aangaf, mogen de mensen in hun handen wrijven die het geluk hebben om met een belastingadviseur te werken, het spaart je héél veel geld uit. En is het tegenovergestelde van wat de fiscus doet

Maar het gaat beetje off-topic vrees is :spliff: is wel jammer.

 

groeten ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik huur een loods en ga kweken met 40 x 600w met groene stroom.

Dan draag ik een grote hunebed bij aan de natuur!

 

nee, bullshit.

 

Ga binnenkort eerst klein beginnen en kijken of ik ook groene vingers heb. :spliff:

 

green-lady

Share this post


Link to post
Share on other sites
Een vreemde vraag...

 

Als ik sommige topics er hier op nalees is het al even vreemd om te vragen

'waar de belgen onder ons wonen' en 'een poll wie er elektriciteit aftapt' ?

 

Dan kunnen ze zowel de kweekverslagen even nalezen, kijken wie er veel lampen ophangen

heeft en zo die persoon traceren... Lijkt me geen argument maar soit.

 

Maar goed, ik wou alleen weten hoelang sommige kwekers hieral bezig zijn, en met hoeveel

lampen ze dat volhouden.

 

Das alles ;)

 

Good point..

Als ze echt zouden willen en er de tijd voor hadden waren er idd aan de hand van de verslagen etc al een hele boel mensen op gepakt.

 

Ik kan me niet herinneren dat er in de huis regels ergens staat dat je dit soort vragen niet mag stellen.

Dus als er mensen zijn die het verdacht vinden of daar een probleem mee hebben zou ik zeggen: Reageer dan niet en lees lekker ff wat anders en negeer het dan...

 

Je kan aan de manier van schrijven niet altijd zien hoe iemand iets bedoeld, dus het voordeel van de twijfel?

 

 

Hoeveel en hoe lang? zoek het maar op... :spliff:

 

Gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...