Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

paffie

Bestuiving Van Shack F2 X Blue Kronic

Recommended Posts

Jo luitjes...

 

Terwijl The One nog loopt, gaan we een nieuw projectje doen :o

 

Opstelling is een tentje van 1m2, 600 watt HPS + Spiegelkap, 1500 m3 afzuiging, 5 x 15 liter..

 

De potten zijn gevuld met Batmix, 10 gram schimmels per pot, ingewaterd met Wortelstimulator en Bacto, afgedekt met folie en 2 dagen laten staan...

 

Hierna zijn de stekken van de geselecteerde Shack F2 gepoot...

 

Voorlopig staan ze nog wel even in de groei, en gaan we haar meerdere keren toppen en proberen een lage brede struik te creeren. Mocht het niet helemaal lukken, kunnen we altijd nog gaan scroggen... ;)

 

Zo staan ze er nu bij...

 

gallery_5711_4026_620357.jpg

<!--ImageUrlBegin--><!--ImageUrlEBegin-->gallery_5711_4026_443070.jpg<!--ImageUrlEnd--><!--ImageUrlEEnd-->

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

<!--ImageUrlBegin--><!--ImageUrlEBegin-->gallery_5711_4026_543666.jpg<!--ImageUrlEnd--><!--ImageUrlEEnd-->

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ik heb er zin in.... :nerd

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er weer netjes uit man :nerd

 

misschien een rare vraag maare 1500 m3 in een tentje van 1 m2??? :o

 

waarom zoveel?

 

de groenten van DoodyMann ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verstik je ze niet zo?

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@DoodyMann

 

Zoveel, omdat ik geen andere had staan, en deze werkt prima hoor, hij draait op 30 % en het blijft rond de 28 graden...

 

@Sannie

 

Nee hoor, ze hebben het prima naar hun zin zo, het is maar voor de eerste paar dagen, zodat ze rustig kunnen doorwortelen zonder zich druk te hoeven maken om de LV, verder word elke dag een paar keer de kappen even opgetild, en af en toe wat nevelen...

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kan je de kappen niet wat open zetten door er een legoblokje of zoiets onder te leggen aan één kant? Ik denk trouwens dat DikkeReetBram een keer op zoek was naar zo'n stulpjes. Zou het niet interessant zijn om eens een meetding onder zo'n bokaal te zetten? Dan komen we te weten hoeveel de LV hier nu precies voordeel aan heeft.

 

Veel geluk gewenst van een Shackfan

 

 

Rookbommetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey Galo, veel suc6 en ben benieuwd. :nerd

 

 

 

 

=M=

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok dan paffie.

Op naar de Shack F3 :nerd eens kijken of we haar nog stabieler en potenter kunnen krijgen.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tnx luitjes...

 

@Rookbommetje

Die bulben werken eigenlijk hetzelfde als een propogator, ik heb ze erover heen gezet omdat ze uit een groeikast komen waar ze onder tl staan in een vochtige omgeving, om dit rustig aan te doen heb ik hier voor gekozen en ze hebben het prima naar hun zin.. Morgen gaan de bulben er al weer af, en moeten ze het zelf gaan doen...

 

Wat BBB betreft die had deze stulpen ook, maar ze zijn een beetje prijzig, 10 eurie per 6 geloof ik, en hij had er 200 nodig geloof ik...

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha, duur? Een goed kweker moet investeren he... En naar het schijnt heeft bigbutt wel een centje te makken. Maar goed, zijn kweekruimte is dan ook wel perfect.

 

Hey paffie,

 

Het gaat mooi geloof ik in je tentje, ik vind het altijd eng om 5 planten in zo'n ruimte te zien, dat is altijd zo lang groeien, maarja het schouwspel tegen de bloei ziet er dan ook heel erg vet uit.

 

en wat betreft die afzuiging, beter te veel dan te weinig.

 

Succes er mee,

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het lijken wel aliens met die dome's erop.

Ziet er goed uit Paf! En the one ziet er ook goed uit in je andere topic!

 

Hoe staan deze shackies er nu bij?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De shackies hebben het momenteel erg zwaar:), niets om me druk over te maken aangezien shack een vreselijk sterke plant is. Het probleem ligt hem in de Batmix, deze is iets te zwaar geweest voor de jonge dames. Dit uit zich in wat verkleuringen op het blad en met name de randen.

 

Verder slaan ze prima aan, die stulpjes zijn echte aanraders voor mensen die stekken aan willen laten slaan.

Ze zijn inmiddels 1 keer gefimt en de groei gaat redelijk, al worden ze momenteel wel ietwat geremd door de hoge EC.

 

Zodra ik er ben als de lampen uit zijn zal ik wat foto's schieten, maar ik weet niet wanneer me dat gaat lukken aangezien ze branden van 06:00 tot 00:00 uur..

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pure batmix is best straf spul he.. Ik meng het tegenwoordig met trefmix, die is iets minder zwaar bemest, maar ik hoef alsnog de eerste 4-5 weken niet bij te voeden.

 

succes, dat deze ronde beter mag verlopen als die van The One :spliff:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Tomas

Idd erg straf, hiervoor heb wel eens de plagron batmix gebruikt, en daar had ik eigenlijk nooit problemen mee, maar nu ik eraan terug denk heb ik dit al eens eerder gehad, en ook toen had ik de batmix van H&G, maargoed ze komen er wel doorheen :spliff:

 

Ik heb wat foto's kunnen maken, ze staan hier sinds 8 dagen in de potten en ze gaan best goed. Een beetje warm gehad door het slechte weer, het vrouwtje heeft de ramen gesloten ivm de wind e.d. wat dus heeft gezorgd voor wat te hoge temperaturen ;) Verder zijn de bladproblemen door de voeding te zien, maar ik had het nog wel wat erger verwacht...

 

De 5 op een rijtje...

 

gallery_5711_4026_91332.jpg

 

gallery_5711_4026_937960.jpg

 

gallery_5711_4026_256628.jpg

 

 

gallery_5711_4026_770132.jpg

 

gallery_5711_4026_534494.jpg

 

gallery_5711_4026_451492.jpg

 

 

gallery_5711_4026_750255.jpg

 

gallery_5711_4026_375812.jpg

 

gallery_5711_4026_673592.jpg

 

 

gallery_5711_4026_120717.jpg

 

gallery_5711_4026_309305.jpg

 

gallery_5711_4026_735333.jpg

 

 

gallery_5711_4026_281964.jpg

 

gallery_5711_4026_184163.jpg

 

gallery_5711_4026_197136.jpg

 

 

gallery_5711_4026_377093.jpg

 

 

Tot op heden hebben ze nog steeds geen water gehad...

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blijft wonderlijk hoeveel deze plant kan hebben terwijl ze gewoon doorgaat met het bouwen.Deze stekken lijken net zo potent als een zaailing :spliff:

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

:P Dat ze sterk is heeft ze inmiddels wel bewezen, en dat laat ze hier wel weer zien... ;)

 

Menig ander soortje had er hier op dit moment niet zo bij gestaan denk ik... :spliff:

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met de shacks gaat het lekker..:bier

 

Ze staan inmiddels 13 dagen in de potten, en hebben de voetjes lekker in de aarde staan. Ze storten zich momenteel ook op het groeien... Ik heb ze 2 dagen geleden voor een 2e maal gefimd, de komende week krijgen ze de kans om zich te ontplooien tot een mooie struik, en dan verwacht ik ergens na het weekend de klok om te kunnen gooien...

 

Het scrog net laat ik er nog even uit, totdat ik weet wat ik ga doen. Het is een beetje afhankelijk hoe de planten zich gaan ontwikkelen, maar voor zover verwacht ik dat deze pheno het ook wel zonder scrog aan kan, aangezien ze niet zo heel erg lang door groeit en vrij compacht blijft. Dit maakt het straks weer wat makkelijker waneer de planten bestoven gaan worden...

 

paar picca's

 

gallery_5711_4026_425874.jpg

 

gallery_5711_4026_873199.jpg

gallery_5711_4026_723397.jpg

gallery_5711_4026_977048.jpg

gallery_5711_4026_100194.jpg

gallery_5711_4026_815439.jpg

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie shacks Paffie :D

Als je ze los laat staan kun je je planten mooi rondom bestuiven en verplaatsen.

De shack man staat te wortelen :bier deze zal rond week 1.5 bloei erin geschoven worden.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

:bier , dan gaat ik het proberen zonder te scroggen, maar dan pik ik er misschien nog wat extra dagen groei bij, tenzij het na het weekend al goed vol staat...:D

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die hebben geen commentaar nodig zo te zien.

 

Die koepeltjes, zijn die gewoon te koop Paf??

Mooi voor mensen met wat minder dames, geen gelazer met die LV.

 

 

Gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

vreselijk nieuws :bier

De shack man welke zorg moest dragen om de shack F3 te maken is dood ;)

Degene welke deze plant onder de hoede had heeft hem niet goed verzorgd :( aangezien ik juist van deze man momenteel geen backup heb is het shack F3 verhaal dus tijdelijk van de baan.Ik zal een nieuwe selectie moeten doen om weer een geschikte man te vinden.

 

Ik zal eerst eens met paffie overleggen wat we nu het beste kunnen gaan doen.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Shit ! das vet balen dat er geen back-up van de man is.... ;)

 

zoiets zie je toch aankomen... lijkt me sterk dat hij van de ene op de andere minuut dood gaat.

 

 

 

 

 

 

 

 

=M=

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...