Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

russel

Tweede Kweekje 2007

Recommended Posts

He russel

 

ik vind jou topic alles behalve saai..

het is mooi vegrelijkingsmateriaal voor mijn Black Jaquelines ;)

 

ik probeer veel topics constant in de gaten te houden maar dat lukt niet altijd :specool

ook vind ik het onsin om als 4e op rij te zeggen: gaat goed!

 

maar in ieder geval bij deze:

 

Toppie man.. de planten hebben het bij jou echt naar hun zin!

De black jacks maar ook de WW's!

Dat de black jack toppen iets losser zijn en er langer over doen komt door de sativa invloeden..

ze neemt er de tijd voor maar beloont je strax rijkelijk :bier

 

Die sativa invloeden verklaren ook de vele en goed meegroeiende zijtakken..

De toch korte internodes wijzen dan weer op indica..

kortom naar mijn mening een perfecte mix!!!

 

en als het zo goed gaat krijg je vaak weinig reacties omdat mensen dan niet te zeiken hebben :(

 

de eerste foto is een echte sativa blackjack aan de topopbouw te zien :smoke

de mijne lijkt meer op de 2e.. beetje puntig maar toch best dik..

Ze verrast me echt met haar mooie dikke toppen... en ze is idd nog lang niet klaar, bij ons allebei niet!

 

bij mij begint ze trouwens ook zoetig te ruiken nu.. bij jou ook?

 

hier nog ff wat info, misschien wist je het al:

EVASEEDS "MONSTER"

evaseedsmonster.jpg

 

Yield: High

 

Cultivation: Indoors/Outdoors

 

Flowering Indoors: 65-70 days

 

Flowering Outdoors: Mid / end October

 

 

 

Cross between a south american hybrid and a G13. Aroma of wooden barrels and spices, hard and dry. High concentration of hairs, making it ideal for making your own hashish.

 

Buds are thick and long, but not all compact.

 

Basically has a sativa effect, very manageable. Easy to grow. Needs supporting during flowering because the weight causes the plant to bend easily.

 

 

DUTCH PASSION "MAZAR"

mazar.jpg

 

2e prijs "High Times Cannabis Cup" 1999

2e prijs "Highlife Cup" 2002

 

Mazar is een in 1997 verbeterde selectie van onze gewaardeerde vroegere Afghan/Skunk. De smaak is zachter geworden en we zijn erin geslaagd de opbrengst te verhogen. De Afghaan ouder is een zeer korte kerstboomachtige plant, 100% Indica en zeer rijk aan hars. De F-1 kruising met Skunk #1 zorgt voor een grotere opbrengst en een zachtere smaak. Zeer goede "up high". Daar beide ouders uniform zijn, geld dit ook voor de F-1.

 

THC = 19.5%

 

Duur van de bloei: 8 - 9 weken

Oogsttijd "buiten": 1e week Nov.

 

hopelijk heb je er wat aan...

an als je het al wist dan is je topic in ieder geval weer wat fotos+info rijker :P

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

@irezumi: bedankt voor het compliment! :P

 

@BeeKaa: ik doe het zeker niet voor de reacties, ik zou veel liever hebben dat er 1 iemand reageert wanneer er iets fout gaat dan dat er 4 reageren als het goed gaat. natuurlijk ga ik niet zeggen dat het ook niet leuk is als beginner om te horen van meer ervaren kwekers dat je het goed doet. dat werkt motiverend maar ik vind zelf dat ik niet te klagen heb over het aantal reacties. ik wil hier vooral bijleren en voor mij is dit een goede en relatief veilige manier om mijn kweekervaringen anoniem te delen ;) . de BJ is een mooie en interessante plant, misschien zal ik ze een volgende ronde nog eens zetten. dan kunnen ze van in het begin in goede omstandigheden opgroeien, nu hebben ze de eerste 4tal weken te koude nachten gehad :( . ja de informatie van de zaden had ik al, ik probeer toch zoveel mogelijk informatie op te doen voor ik zaden kies. ik probeer als beginner ook soortjes te kiezen die niet zo moeilijk groeien en een redelijke tot hoge opbrengst hebben uit zichzelf,deze zouden zulke moeten zijn. als ik meer ervaring in het kweken heb zal ik me wel eens aan de specialere soortjes wagen, alhoewel ik ook nog geen verslagen van mazar of monster gezien heb. zo, nu ééntje :bier .

 

gr

 

russel

Share this post


Link to post
Share on other sites

update 58 dagen 12/12:

 

ik heb het nogal druk de laatste dagen dus ik ben wat laat met mijn update, beter laat dan nooit zeker? :P met de dames gaat alles nog altijd goed, ik zou zeggen uitstekend want je ziet ze vooruitgang boeken. sinds het kacheltje erbij staat gaat het veel beter, als de lamp brandt heb ik nu een temperatuur van 27,8 graden. als de lamp uit is wordt het niet kouder dan 21,5 graden (voor het kacheltje soms 11graden :wOOt ).

 

ik heb plannen om een 600w lamp met cooltube bij te hangen zodra ik daar het budget voor heb, ook zou ik minimum naar 6,5l potten willen gaan ipv 4l. als ik daar een paar dames minder door kan zetten dan is dat maar zo, ik hoop dat de overige dames dit verlies zullen kunnen opvangen. eerst had ik mijn bedenkingen over die tweede lamp vanwege de warmte, ik heb tenslotte een redelijk klein hokje. toen besefte ik dat mijn afzuiging maar op circa 45% draait , dus ik zou die gewoon hoger kunnen zetten neem ik aan? verbeter me gerust als ik fout ben!! met deze 2 veranderingen zou ik dus de opbrengst willen verhogen, aangezien ik van mijn vriendin nog geen tweede hokje mag hebben ;) wil ik meer uit dit proberen halen :P .

 

nu weer on topic. de BJ dames hebben de meeste verandering ondergaan. er is een dame bij die voorheen wel een grote hoofdtop had, maar je kon er op verschillende plaatsen dwars doorheen kijken. nu zijn al die gaten opgevuld. doordat er veel verschil is in de BJ dames qua top opbouw heb ik deze keer wat meer foto's van de BJ dames genomen. qua trichomen zit er ook veel verschil in de BJ, de ene heeft er duidelijk meer dan de ander. de WW dames hebben gewoon wat meer haartjes aangemaakt en zwellen ook wat, maar anders geen noemenswaardige veranderingen. wel zit er 1 WW dame bij waarvan het uitertste topje eerst iets deed wat leek op strekken. een bijna kaal steeltje met enkel een paar blaadjes op die uit de hoofdtop stak. ondertussen begint er wat te groeien op het steeltje, ik zal de foto's maar voor zich laten spreken :P . de eerste 2 foto's zijn de BJ dame waar er eerst gaten in zaten.

 

black jack

 

med_gallery_12388_3998_102105.jpg

 

med_gallery_12388_3998_21822.jpg

 

med_gallery_12388_3998_350986.jpg

 

 

med_gallery_12388_3998_307783.jpg

 

med_gallery_12388_3998_70775.jpg

 

white widow

 

med_gallery_12388_3998_243152.jpg

 

med_gallery_12388_3998_140089.jpg

 

WW dame met het "strekkend topje" ;)

 

med_gallery_12388_3998_21931.jpg

 

en nog eens alles samen :no

 

med_gallery_12388_3998_76580.jpg

 

 

gr

 

russel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het ziet er schitterend uit russel!! ;)

 

die WW is al mooi aan het afrijpen en bij de BJ is het einde nog niet in zicht... net als bij mijn heri's en BJ's

ik geef de heri's nog uiterlijk 2 weken en de BJ nog minstens 4!!!

Ze zijn ook nog zeker niet voor 25% bruin.. dat betekend in mijn ogen dat er nog genoeg nieuwe zaaddoosjes aangemaakt worden.. en dus bouwen ze lekker door ;)

 

Die getrekte WW, dat is echt een rare..

of ze heeft stress( gehad) of het is een heel erg sativa pheno..

 

staan jouw planten in 4L potten??? dat is echt gezichtbedrog :no ik d8 10L ofzo haha

Waarom maak je geen mooie aardebak?? dat verdubbelt je wortelruimte zowat :wOOt!

kun je er ook nog eens wat meer kwijt... of wat minder dan zit je niet aan het potaantal vast

 

Dat met die cootube enso dat gaatb wel lukken zoals jij het zegt..

als je afzuiger nu pas op 45% draaid.. dan gaat dat wel :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Krekwakou: ja ze gaan goed ;)

 

@BeeKaa: ik dacht al dat ze nog een paar weken nodig hadden. zolang de haartjes niet 80% bruin zijn laat ik ze staan, is de WW eerder klaar is hak ik die eerder om en laat ik de BJ nog wat staan. ik werk met potten omdat ik mijn lamp niet kan zakken, door die cooltube is dat nogal moeilijk :wOOt . als er nog een tweede lamp bij komt zou het heel ambetant zijn. daarom heb ik gekozen om mijn lamp vast te laten hangen en mijn planten met potten in een waterdichte bak te zetten. zo kan ik die in de hoogte veranderen, met een aardebak zou dat niet lukken ;) . misschien als ik mijn vriendin ooit kan overtuigen om een tweede hokje te mogen zetten, dat ik dan eens met een aardebak zal proberen werken. voorlopig moet ik het zo doen. leuk om te horen dat het mogelijk zou moeten zijn van die tweede 600w, zal hopelijk een stuk in de opbrengst schelen. 2x600w in een hokje van 0.80diepx1.2brx2m hoog, zal :no zijn.

 

gr

 

russel

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat wordt een bak licht voor je plantjes!!

dan zullen ze nog wel harder gaan en dikker worden...

 

dan zit je op 1200watt/m2 das best wel wat hoor!!

 

mooie plannen.. ik hou je in de gaten! ;)

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit ;)

mooie toppen

succes met het afbloeien

 

wil je nog steeds verder kweken met die 225 kuub afzuiger als je er 1200 watt hebt hangen ??

 

mvg,

Share this post


Link to post
Share on other sites

als het goed is gaat hij cooltubes van maken.. dus misschien dat het wel lukt.

 

maar dan zal hij wel een klein afzuigertje voor de tubes zelf moeten kopen..

of misschien een grotere voor het hok en de 225 kuub afzuiger voor het cooltube systeem.

 

maarre dat weet hij zelf het beste

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn 1x600w dat ik nu heb is ook met een cooltube!!

 

gallery_12388_3998_18270.jpg

 

@twismG: ja ik zou met dezelde afzuiger werken, hij draait nu maar op 45%. alleen voor de warme zomernachten ben ik wat bang, alhoewel met een ventilator ook wat warmte kan afvoeren.

 

@BeeKaa: een extra afzuiger voor het hok kan een oplossing zijn, had ik nog niet aan gedacht. ik verwacht alleen problemen in de zomer met de warmte, in de winter moet het best te doen zijn denk ik ;) . ik zal het moeten proberen en dan zal ik het wel merken :wOOt

 

gr

 

russel

Share this post


Link to post
Share on other sites

update 9 weken 12/12:

 

weeral niks te melden over de dames, behalve dat ze meer en meer beginnen te zwellen. als ik dan iets moet zeggen is het die ene WW dame waarvan de grote bladeren verkleuren . ik zit er wel niet mee in omdat ik gewoon denk dat deze dame wat voor is op de rest en zo wat vlugger klaar zal zijn. de haartjes van deze dame zijn ook opvallend bruiner vergeleken met de andere WW dames. ik kan bijna niet wachten om ze om te hakken, momenteel zit ik zonder rokertje ;) en dat is echt :verrygood :punk: :punk: :nerd .

 

hier zijn de foto's dan

 

white widow

 

med_gallery_12388_3998_134317.jpg

 

med_gallery_12388_3998_135153.jpg

 

med_gallery_12388_3998_135632.jpg

 

de WW dame die wat voor is

 

med_gallery_12388_3998_193526.jpg

 

med_gallery_12388_3998_105732.jpg

 

med_gallery_12388_3998_47447.jpg

 

black jack

 

med_gallery_12388_3998_118435.jpg

 

med_gallery_12388_3998_274719.jpg

 

med_gallery_12388_3998_77091.jpg

 

med_gallery_12388_3998_226222.jpg

 

med_gallery_12388_3998_154070.jpg

 

en dan nog eens alles samen in het hokkie

 

med_gallery_12388_3998_327825.jpg

 

med_gallery_12388_3998_116679.jpg

 

 

gr

 

russel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die ene WW Dame is over een weekje wel klaar hoor! dan even drogen en dan heb je weer een klein voorraadje

 

De andere WW's zou ik dan nog wat langer geven net als de Black Jacks..

pfoe wat een knoepers worden dat bij jou zeg!!

 

Ziet er goed uit!!

 

hier ook wel hoor onder mijn 250 wattertje :verrygood

lekker zoet ruiken ze.. hmmmm maar de pistels zijn pas 10-20% bruin

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo russel,

 

 

prachtige plantjes en mooie toppen, ze voelen zich echt goed thuis in je kamertje.

 

Ik heb een vraagje over de vermoedelijke opbrengst van je plantje en de grote van de toppen die je nu hebt in centimeter?

Wat is de kwaliteit van de black jack vergeleken met de white widow?

 

Heb zelf ook een black jack plant staan maar deze heeft 2.5 maand voorgegroeid en heb ik 2 maal getopt deze staat nu 2 weken in bloei. en die is in hoogte niet groter dan 70 cm maar is wel 90 cm in diameter. lijkt 1 grote bos. Maar de hoogte lijkt mij echt wel klein voor 2.5 maand voorgroei. hoe hoog zijn die plantjes van jou?

Ik probeer met 1 plant dus aan de 600 gram opbrengst te geraken maar kdenk dat dat wel nog efkes gaat duren. )

 

( 1x600 , 1x 400, 3.3Kw kachel, 225 kb.)

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor de complimenten maar ik vind jouw dames toch meer knoepers dan de mijne eerlijk gezegd. of heb je het specifiek over de BJ? ik denk dat die BJ liever blonde grieten blijven dan rijpe brunettes te worden :P :P . jou laatste dames vind ik echt héél goed, zeker als je bedenkt dat het maar 6 dames zijn met maar 250w :punk: , echt respect man :D . ik dacht trouwens dat het minstens 400w of 600w was :verrygood . hopelijk komt er wat van die ene WW dame, dan kan ik toch weer wat :nerd . ik vertik het om nog in de shops te kopen, als je 20gr/week nodig hebt is dat echt niet meer betaalbaar. onlangs nog in 3weken 500euro aan wietjes ;) :rofl :punk:, en dan tel ik de benzine er niet eens bij . hier in het zwarte circuit krijg je nu tegenwoordig circa 3,5gr en daar vragen ze 30euro voor,echt schandalig. ik zal dan nog maar zwijgen over de kwaliteit. als deze ronde klaar is zal ik onmiddelijk de volgende starten zodat ik zeker de periode kan overbruggen tot de volgende oogst met mijn eigen wietje. ik heb eigenlijk geen idee wat deze ronde zou opleveren, ik ben benieuwd :) !!

 

gr

 

russel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had het specifiek over de BJ gheghe

maar die WW dames zien er ook uit alsof ze de tijd van hun korte leventje hebben.

die verkleuring van de "bruine WW" zal wel betejenen dat ze haar einde nadert..

 

 

een klein voorgroei kastje ( 2x 18 watt TL) en een bubblebak om te stekken en te sexen zal jou vele weken

en geld voor zaad besparen :verrygood

 

maar ik geloof dat je andere plannen had niet?

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

@leafie: ik had toevallig je reply niet gezien, maar ik denk dat je meer reacties zal krijgen moest je jezelf eens voorstellen op de daarvoor bestemde locatie. merendeel van je vragen zijn al beantwoord in dit topic, ik zou je BJ dame op 12/12 gooien. de mijne zijn maar dan geleidelijk aan beginnen doorgroeien, zelfs nu bouwen ze nog. voor 12/12 waren ze perfect gelijk van hoogte, nu verschillen ze onderling nogal in grootte en opbouw. de toppen meten ga ik me nu niet mee bezig houden, ik snap zelfs niet welk nut deze vraag heeft? volgende update zal ik wel eens iets naast de toppen houden om te vergelijken. als laatste, waarom 1000w aan lampen voor 1 plant??

 

@BeeKaa: tuurlijk had je het over de BJ :rofl . ja ze hebben het blijkbaar allebei erg naar hun zin, het krioelt van de 11-vingerige bladeren :P . wat zou hier eigenlijk de limiet van zijn of is 11 het maximun? ik heb meerdere plannen, clonebox,drybox,600w extra,... . moest ik er het budget voor hebben zou het er vlug staan. anderhalf jaar geleden hebben miss russel en ik een huisje gekocht, dus ben ik qua budget heel wat beperkter dan voorheen. ik heb nog een andere dure hobby en al die ritjes naar de shop zitten er ook wel voor iets tussen :punk: . natuurlijk moet ik ook nog aan miss russel denken :verrygood ;), zij blowt niet maar ik mag het zoveel doen als ik wil (als ik het zelf kweek toch :P ) . dus mag ik eigenlijk wel tevreden zijn met haar, op het gemak zal ik toch wel beetje bij beetje uitbreiden :nerd . mijn bijl ligt klaar om de bruine WW dame om te leggen :punk: .

 

gr

 

russel

Share this post


Link to post
Share on other sites

na wat twijfelen heb ik vandaag de WW dame die voor was op de rest geoogst. ik was het beu om zonder rokertje te zitten :P . eerst dacht ik dat deze dame de grootste hoofdtop had (zeker van de WW) ,maar tot mijn verbazing staan er nog grotere tussen :punk: . verschillende BJ dames beginnen nu toch al wat bruine haartjes te krijgen en ze zijn ook goed bijgekomen in de laatste weken. hier de foto's van de WW dame, het knipwerk kan natuurlijk nog beter :rofl . ben best tevreden met het resultaat, het zijn tenslotte maar 4l potten. binnenkort weer :verrygood :punk: :nerd ;) .

 

med_gallery_12388_3998_54827.jpg

 

med_gallery_12388_3998_1897.jpg

 

gr

 

russel

Share this post


Link to post
Share on other sites

he vriend,

 

Verstandige keuze :verrygood

zo kom je weer een paar weekjes verder en is de rest op zeker al klaar en gedroogd :punk:

En als ze toch al ver klaar was :nerd... dan ist goed toch?

 

EDIT:

ik heb nix gezegd :punk:

Ziet er goed uit !!!

je zult haar onedrtussen wel droog KIJKEN haha

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze zal hier wel drogen, ik heb een houtkachel en het wordt hier soms 30graden in huis :verrygood .

 

gr

 

russel

Share this post


Link to post
Share on other sites

@russell: ja was een beetje overbodige vraag maar was juist nieuw op dit forum. dus moest een beetje wennen . Prachtige planten man absoluut top. waarom 1 plant ( wel dat is dus legaal in belgië :verrygood ) en laat die zo groot mogelijk worden ( 45 liter pot en 1000 W erboven ) heb nu dus plant staan die meer dan 1m2 bestaat. met overal toppen en hoop op die manier toch een kleine 500 gr te oogsten.

 

Ik hou je topic wel in de gaten ben ongelooflijk benieuwd hoeveel gram je haalt van die black jacks

 

trouwens op hoeveel m2 staan je plantjes?

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

@leafie: je antwoord staat wederom al in mijn topic :) , de binnenmaten zijn in meter 0,80 diep x 1,20 breed. dat is 0,96 vierkante meter exact en 1x600w. in de hoogte heb ik 2meter, min de dikte van mijn cooltube natuurlijk. 2,5 maanden voorgroeien vind ik nogal lang,en vooral duur in jouw geval. ik heb deze dames 3 weken voorgroei gegeven omdat ik ze na 2 weken nog wat klein vond en dat is al redelijk lang. als je meer dames zet kan je ze in die 2,5 maanden al bijna afgebloeid hebben, met 1000w en een vierkante meter moet je wel die 500gr kunnen halen in een kortere en goedkopere tijd volgens mij :P . trouwens, zowel in nederland als in belgie is niks legaal, het wordt gedoogd. het gedoogbeleid van belgie reikt zeker zover niet als dat van nederland en is ver van zo duidelijk, als je kweekje ontdekt wordt zal je altijd de lul zijn in belgie. 3gr bezit word hier gedoogd, maar ze mogen het wel afnemen :punk: , je mag het NIET kweken of kopen/verkopen en je mag het niet invoeren. lang leve de logica :nerd . en zeggen dat we hier in belgie dubbel zoveel ministers hebben als een andere land en nog kunnen ze geen deftige wet maken ;) :rofl . dus ik zou zeggen,volstampen dat hokje :verrygood . het zal echt niets uitmaken of het nu 1 of 10 planten zijn :P

 

 

ziet er goed uit, smoke ze :punk:

 

zal ik zeker doen!! :D

 

gr

 

russel

Share this post


Link to post
Share on other sites

@russel: 1 m2 je gaat er in ieder geval een heel mooie hoeveelheid aan over houden als je die WW- top bekijkt.

 

Ja inderdaad gedoogd is het juiste woord.

 

Maar ik ben eens iets verder op zoek geweest in de strafwet en ben daar nadat de nieuwe drugswet voor een deel teruggefloten werd door de raad van state. de Laatste omzendbrief van de minister ( en welke ja dat is hier moeilijk natuurlijk :verrygood ) stelt dat een hoeveelheid van 3 gram of één geteelde plant beschouwd dienen te worden als bestemd voor eigen gebruik. Wat tot het niet-inbeslagnemen van de goederen leidt en het opstellen van een éénvoudig PV dat uitsluitend dient gebruikt te worden in het "plaatselijk politiekantoor", geen verzending naar de procureur daar er geen gewoon PV werd opgesteld en geen opslag in de landelijke database.

 

Wat eigenlijk betekent dat men één plant in principe zou mogen houden zonder problemen en zonder inbeslagname van kweekmateriaal en dergelijke. ( maar ja in belgië is alles altijd in principe ) en zoals je zegt kan dus ook slecht aflopen maar ja.

 

Keep it growing....

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

update 10weken 12/12:

 

ik heb eindelijk mijn eerste probleem te melden :verrygood !! nadat ik die eerste WW dame geoogst had zag ik opeens nog een WW dame die er heel erg rijp uit zag. dus ik twijfelde niet en heb ze ook geoogst, bleek dat ze toprot had.

 

zo zag de WW dame eruit

 

med_gallery_12388_3998_217954.jpg

 

 

na het knippen

 

med_gallery_12388_3998_82987.jpg

 

poging tot close up ;)

 

med_gallery_12388_3998_195688.jpg

 

 

med_gallery_12388_3998_139657.jpg

 

 

 

de rest doet het verder heel goed, sinds vandaag geef ik ze afgezuurd water om te spoelen. woensdag zal ik ze normaal allemaal omleggen.

 

black jack

 

med_gallery_12388_3998_357155.jpg

 

med_gallery_12388_3998_346254.jpg

 

 

med_gallery_12388_3998_242546.jpg

 

 

med_gallery_12388_3998_258580.jpg

 

white widow

 

med_gallery_12388_3998_189757.jpg

 

med_gallery_12388_3998_30704.jpg

 

med_gallery_12388_3998_243425.jpg

 

alles samen in het hokkie ;)

 

med_gallery_12388_3998_257997.jpg

 

 

med_gallery_12388_3998_103644.jpg

 

med_gallery_12388_3998_61691.jpg

 

gr

 

russel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien er goed uit zitte ook al lekker veel Bruine haartjes op ;)

ik zou zeggen...

Laat het je smaken..!! ;) Maar dat zal wel helemaal goed komen :verrygood

Mr.Kennedy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...