Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Dalton

Dalton En Robbie Taliban Zijn Terug!

Recommended Posts

Vele jaren geleden waren ik en Robbie Taliban altijd op coffeeshoppentour, hielden een website bij, en postte de reviews in dit zelfde forum, die nog steeds terug te vinden zijn op pagina 12-13 :)

 

We hebben goed nieuws.. We zijn terug! Na vele jaren weg te zijn geweest hebben we besloten ons werk te herstellen, en hebben dus ook een nieuwe website geopend, http://www.wiettest.nl , waar we toen en nu gaan vergelijken, plus een heel aantal nieuwe shops bezoeken!

 

We hebben een nieuw teamlid, Kranos, en alle oude reviews weer netjes neergezet.

 

Ik hoop wat van jullie te horen :)

 

Gr.

Dalton, Robbie Taliban en Kranos

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk initiatief!

 

als je ooit info nodig hebt over welke shops naar mijn mening wel kans maken op zon "approval".

 

want 9-10 van de 13 is niet het proberen waard :)

 

of misschien zijn jullie er al geweest haha.. ben te lui om het gaan zoeken

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk man ....... :)

 

Pas wel even de lay out aan van je site .. maak de kleuren wat lichter zodat het openlijker en toegankelijker lijkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey, tof man.

 

Net even dat daltonverhaal gelezen, en dat is echt aangrijpend... Ze snappen nog steeds niet dat blowers de mees relaxte mensen zijn die je ooit tegen kan komen, maar goed.

 

Succes :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedoel je die aanhouding, keesthemad?

 

Echt een belachelijke houding van die agenten...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ik ken ze...

 

Ik reed een keer met m'n ma op een verlaten kruispunt (half 7 's ochtends). M'n ma reed. Ik moest naar de trein...

 

We reden randje rood, MAAR onze vooras was nog niet over de oprijstreep heen, dat weet ik zeker. Nou goed, een paar straten verder zagen we ineens een zwaailicht, dus meteen ff stoppen. Begint die gozer te janken (was in z'n eentje) over mevrouwtje die 4 seconden door rood reed en een stopsein negeert. Ja bullshit, dat ze dr rijbewijs kwijt gaat raken enzo...

 

Krijg je dus een boette van 180E thuisgestuurd, staat mijn moeders naam compleet verkeerd geadresseerd, maar dan nog zo verbouwd dat het lullig is, zegmaar van bakker naar kakker, zo'n soort verbouwing. Sindsdien ligt die boette hier nog. Die gozer kan niets bewijzen en het is mijn plus mijn moeders stem tegen hem, daarbij deed hij erg chagerijnig en vond hij zichzelf heel wat.

 

Magoed, heel veel succes :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha geweldig.. Ik herinner jullie nog wel van het vroegere wietforum. Top dat jullie er weer zijn.

Succes met testen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dank allemaal voor de positieve reacties :)

 

We zijn pas weer drie dagen in de lucht dus er zijn zeker vele fouten en verbeteringen die we nog moeten doorbrengen. Ik zal ook zeker kijken hoe ik de kleuren kan verbeteren hollandcam :P

 

BeeKaa, graag zouden we horen welke shops volgens jou een test waard zijn :D Je kan ons altijd makkelijk bereiken via het contactformulier van de site voor aanbevelingen.

 

Ik herinner je ook nog jopie, ik denk dat je naam moeilijk te vergeten is :)

 

We gaan in ieder geval ons best doen en proberen weer een informatieve en humoristische site op te zetten.

 

Vriendelijk bedankt allemaal, en een goed weekend gewenst, rook ze :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Krijg je dus een boette van 180E thuisgestuurd, staat mijn moeders naam compleet verkeerd geadresseerd, maar dan nog zo verbouwd dat het lullig is, zegmaar van bakker naar kakker, zo'n soort verbouwing.

Als je hem had aangevochten had je hem niet hoeven betalen daardoor. Netzoals dat als de straatnaam verkeerd staat gespeld; je kan geen overtreding begaan op een plaats die niet bestaat... :)

 

Dus zorg dat je in een straat met een moeilijke naam wordt aangehouden of neem een moeilijke naam aan... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
niet te veel blowen he jongens :)

 

 

 

gr. cart

 

ps hoe gaat het met trixie pixie

 

Cartman! Dat is een tijd geleden :P Alles goed?

Met Trixie gaat het goed hij was ziek maar hij is weer veel beter nu :D

 

Ik wist geeneens dat je op het forum zat :D

 

Ik spreek je later wel weer, als je tenminste je goede email hebt gegeven op het contactformulier. Misschien kunnen we de shop die je aanbeveelt samen bezoeken :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

We hebben de site radicaal verandert.. wat meer bij de tijd :spliff: Ook hebben we haarlem, Utrecht, en de online coffeeshop rokersclub.nl getest. Gaan we de goede kant op? Reacties worden gewaardeerd ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeker de moeite om eens te lezen, goed werk

hebben jullie geen zin om eens de shops in zeeland te analyseren?(vlissingen, goes, middelburg, neuzen...)

ben gisteren weeral naar vlissingen geweest, en ben enorm tevreden met de hoeveelheid en kwaliteit

zou zeker de homegrow eens willen laten testen door jullie, zien wat jullie ervan vinden

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites
zeker de moeite om eens te lezen, goed werk

hebben jullie geen zin om eens de shops in zeeland te analyseren?(vlissingen, goes, middelburg, neuzen...)

ben gisteren weeral naar vlissingen geweest, en ben enorm tevreden met de hoeveelheid en kwaliteit

zou zeker de homegrow eens willen laten testen door jullie, zien wat jullie ervan vinden

grtz

 

Hey snoazihaze,

 

Dank je wel voor de goede woorden. Daar doen we het voor :spliff:

Zeeland vind ikzelf altijd erg lekker om doorheen te rijden (ik ga er ook bijna altijd op vakantie). Goes hebben we een aantal jaren terug getest, en daar waren we toendertijd ook erg enthousiast over. Graag zouden we dit ook weer een keer overdoen.

 

Op het moment hebben we Apeldoorn en Driebergen op het oog voor ons volgende bezoek. Zeeland is zeker een leuke optie, en we zullen ook Homegrow in de lijst zetten. Mijn gok is ook dat we er wel een bezoekje brengen ergens eind januari. Hebben we gelijk ons salaris binnen, kunnen we misschien gelijk meerdere steden in een klap bezoeken ;)

 

Misschien heb je wat info voor ons zoals openingstijden en locatie? Misschien een makkelijke manier om hem te vinden? (zoals naast het station, naast de kerk, de grote markt enz) Kan je ons ook een wietsoort aanbevelen die volgens jou echt goed is? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

JO

 

leuk gebeuren met zen 3tjes en wat blowtjes erbij :spliff:

Maar zou het ook niet een extra dimensie geven als julle de weed er op foto bij zetten?

Een foto van het zakje weed dat je kocht aan welk bedrag.... en dan een macro foto van een budje zodat het toch wel een duidelijker beeld geeft waar we over praten? en dan kan je de soortjes wat beter vergelijken... :D maar een voorstel hé, denk dat dat wel interssant is als je dan zo van shop tot shop kan gaan kijken wat ze aanbieden, onder welke naam en voor hoeveel ze je naar huis sturen met.... zo weinig :P

 

mazzel ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
JO

 

leuk gebeuren met zen 3tjes en wat blowtjes erbij :spliff:

Maar zou het ook niet een extra dimensie geven als julle de weed er op foto bij zetten?

 

Dit zijn we inderdaad van plan te doen. We hebben geprobeerd fotos te maken met onze mobieltjes, maar met die kwaliteit kan je beter geen foto neerzetten ;) We zijn nog op zoek naar een leuke camera, en fotos zijn ook zeker iets wat we van plan zijn in een kort stadium toe te voegen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
en, al nieuwe omgevingen ontdekt?

 

Het is bijna kerst, het is dus ook een dure maand. Maar we hebben erg goed nieuws. De camera is er! :bier We hebben onze standaard wiet Dynamite gefotografeerd en zijn naar Den Haag geweest voor Coffeeshop Cremers en hebben weer 4 nieuwe wietjes getest, deze keer MET fotos :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuke reports! alleen is het wel duidelijk te merke dat ze in stonede toestand geschreve zijn.. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb jullie hele site al door gekeken.Mooi, maar toch vind ik dat jullie te weinig kritiek geven,,

Kunnen julie ook top 10 maken van Rotterdam met alleen haze soorten, he dalton :verrygood ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...