Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

keesthemad

Zomerproject 08' - Hét Growreport Van 2008!

Recommended Posts

ik weet dat er niet meer mag gegokt maar ik denk 312gr lowryder

staat er trouwens mooi bij

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo ik voel me schuldig over de afwezigheid van enig waardevol beeldmateriaal, dus ik zal jullie op de hoogte proberen te houden van het gaan en staan in mijn kleine paradijsje (al zeg ik het zelf).

 

Om even een indicatie te geven, het gaat lekker doch het weer verpest wel een boel. Het had van mij best wat zonniger mogen zijn, maar goed, in Nederland is het weer altijd slecht en mogen we blij zijn dat het niet drie volle weken dagen lang hoost. Maar daar moet je waarschijnlijk voor naar India (home of the weed, vreemd toch... Met al dat vocht). De planten groeien wel door ondanks de machtige HPS in de lucht... Maar daar kan ik niet moeilijk over doen.

 

Sommige planten kunnen wel wat extra gebruiken, wat warmte en iets meer licht... Daaorm een aantal planten onder de spaarlamp! Die had ik al gepost, de lamp doet precies wat ik wil, geeft een lekker beetje warmte af maar wat een immense hoeveelheid licht!

 

Wat je hier ziet zijn voornamelijk plantjes die uit zaadjes van stijlloos komen, deze schijnen tegen rot te kunnen, nou we zullen het zien! Verder nog twee Easy sativa's en een ICE achterblijver ergens achtergepropt.

gallery_9137_4875_294295.jpg

 

 

De potjes met plantjes die aan het ontkiemen zijn (helaas onregelmatig) is mijn eigen kruising die wat diep verzonken is in de pitpots! Aan de linkerkant nog een DF, SAGE en HashplantxG13, aan de rechterkant de voorbereiding van mijn volgende binnenproject, iets heel speciaals van Sannie, maar daar zeg ik nog lekker niets over!

gallery_9137_4875_210837.jpg

 

 

Buiten in het graf gaat ook alles lekker, hier is redelijke groei, zelfs met het matige weer. De lowryders hebben een douche van mestkorrels gehad en dit is lekker versmolten met de topppen, deze kunnen gescrapped worden dus. De volle grond planten doen het geweldig!

 

Hier een leuke overzichtsfoto!

gallery_9137_4875_1787320.jpg

 

De prettig doorgroeiende Double Fun!

gallery_9137_4875_246461.jpg

 

De enigzinds bossige Herijuana...

gallery_9137_4875_1577272.jpg

 

Keesthemad is proud to present you: HENKIEPOWERRRRRRRRRRRRRRR!

gallery_9137_4875_181770.jpg

 

De klimmende winde gaat ook goed!

 

Hier een overzichtje van de klimmende winde!

gallery_9137_4875_859545.jpg

 

Hier kun je zien waarom het de klimmende winde genoemd wordt, deze plant weet in één dag 3x om dat stokje heen te draaien!

gallery_9137_4875_466739.jpg

 

Mevrouw Powerplant, al vind ik het meer iets vies mannelijks hebben, doet het ook goed, groeit lekker, maakt lekker nieuwe scheutjes aan, gaat lekker de breedte in... Dit wordt mijn kamerplantje rond bloeiweek 4-5 om rot tegen te gaan!!

gallery_9137_4875_438926.jpg

 

 

De rest van de planten gaat ook érg goed, de zaailingen strekken wat maar zien er verder prima uit, de lowryders geef ik nog één a twee weken (misschien nog wel drie), daarna gaan ze om, helaas zijn ze niet zo dik geworden als dat ik hoopte, maar er gaan meteen vervangers in de grond, dus de kans is groot dat de tweede beter worden. De eerste stonden op gewone "potgrond" de nieuwe gaan op ALL-Mix, en ik hoop dat de gemiddelde temperatuur (vooral 's nachts) een beetje hoog mag wezen, dan heb ik er nog wel vertrouwen in dat het goed komt! De lowryders welke in de bak gaan worden trouwens voorgegroeid onder HPS, ik wil het maximale uit de groei halen, mijn theorie is namelijk dat groei van de lowryder ook het eindgewicht bepaald. Als de plant maar veel ontwikkeling heeft dan komen er ook wel dikke toppen. Zorgen voor een gezonde voedingsbodem dus. Nu heb ik hier een potje Yucca staan en dat ga ik daar eens lekker voor (mis)bruiken... Ook moet ik nog ergens een zakje Lava aarde zien te ritselen...

 

Om maar meteen met de deur in huis te vallen! Aan de trichomen zie je dat ze nog wel even kunnen. (Die trouwens wel van pittig formaat zijn!)

gallery_9137_4875_379805.jpg

 

Nou dat zijn dus deze planten waar die trichomen onder staan, de eerste paar weken bloei waren mooie zon weken, de afgelopen tijd weten jullie wel hoe het was...

gallery_9137_4875_258051.jpg

 

 

Lichtelijk verkrachte foto van een top:

gallery_9137_4875_1463040.jpg

 

Nog een top, die trouwens vreemde groei vertoond...

gallery_9137_4875_914011.jpg

 

Topopbouw, niet érg dik, maar wel zeker een rondje tussen je wijsvinger en duim, dat red je niet zonder de top te pletten. De toppen zijn ook lekker stevig!

gallery_9137_4875_1248214.jpg

 

Het hele plantje.

gallery_9137_4875_2265925.jpg

 

 

 

 

 

 

Dan hebben we de "groei"planten nog. De planten in 11L zijn bijna groot genoeg om verduisterd te worden, wellicht dat ik daar van het weekend mee start, misschien wacht ik nog een week... Ik weet niet precies hoe lang ze ook nog door gaan groeien en hoe groot het geheel gaat worden... Een beetje op de gok. Ik heb een Indica, Sativa en een middenweg... Je ziet aan de opbouw wel welke welke is! De lowryder twee verwacht ik binnen een week (mits het zonnetje weer wat beter z'n best gaat doen) het geslacht toch wel van, buiten gaat niet zo snel als dat je soms hoopt maar ach, alle tijd. Alle andere groeiende plantjes doen het goed!

 

Links: Desert Queen, Midden:G13xHashPlant , Rechts: S.A.G.E

gallery_9137_4875_1439832.jpg

 

Dit vriendinnetje heeft al een lekker dikke stam, is lekker bossig, ik heb geen idee wat ik hier van kan verwachten, schiet deze plant de lucht in bij 12/12 ? Wie zegt het me ? Misschien zou dat de ideale guerillia plant zijn dan...

gallery_9137_4875_739776.jpg

 

Lowryder2

gallery_9137_4875_96131.jpg

 

NDB's, de vier in het midden van de foto.

gallery_9137_4875_948181.jpg

 

Hier staan nog 5 Warlock's op, de voorste vier en één van de vier achterste. De warlock is wel een sterk plantje, deze werkt zich goed omhoog. De achterste 3 (vier eigenlijk maar de plant linksvoor in dat blokje is nog een warlock, zijn ICE, deze hebben wat achterstand maar gaan op zich wel oké.

gallery_9137_4875_680296.jpg

 

Dat was het dan weer,

 

Reacties zijn altijd welkom, ook kritiek!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als dat koemest korrels zijn hè, ben je dan niet een beetje te enthousiast ermee geweest? En kijk je uit met schimmel erop?

 

Voor de rest een lekkere voorraad aan buitengroeisel :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoezo enthausiast ? Er stond op de zak dat er op een nieuw aangelegd tuintje 2kg/m2 moest.. Nou dat heb ik netjes verdubbeld... Dus moet goed komen toch ?

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als straks over een tijd(je) de mineralen vrijkomen heb je in een keer een hele dikke stoot aan voeding.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe net een dikke joint op en toen zat ik me te bedenken hoe ik dit topic nou zou classificeren. Ik kwam op twee dingen:

 

- De adhd wiet soap

-

:)

 

:welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou zal ik dat dan maar als compliment zien ? Haha, danku whazzup!

 

Hey maar nog even een klein bijprojectje, de volgende lading lowryders!

 

gallery_9137_4875_1053181.jpg

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

you kees,

mooi van je lowryders, hoeveel plantjes heb je nu ongeveer staan? binnen/buiten/guerrilla?

ze staan ook altij zo mooi :welcome:

ciao,some!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Redelijk veel...

 

Haha...

 

Guerillia gaan er nog een aantal weg...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag multiple-LST toegepast bij de PP. De takken zijn allemaal verbogen opdat wij hopen op bossen!

gallery_9137_4875_1233837.jpg

 

 

 

 

 

Met tuinijzerdraad dit soort haakjes gemaakt...

gallery_9137_4875_1097298.jpg

 

Nog een paar stekjes geplant, die gaan we lekker scroggen... En dan verduisteren, het gaat om een SAGE en een HashPlantxG13.

gallery_9137_4875_1150842.jpg

 

Ze hadden het even moeilijk dus daarom heb ik die halve fles er overheen gezet, ze staan er nu weer florisant bij!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

muwahhaha hashplantxG13, dat gaat een heel lekker wietje woden :)

heb je die mannen trouwens al weggehaald?, zou zonde zijn als de wind wat van je lowryders bestuift.

en die lowryders kan je denkik nog wel een weekje of 3 laten staan, het wordt waarschijnlijk alleen nog maar mooi weer, of je moet in het noorden v/h land wonen.

 

en welke ging je nou guerilla doen?

en bij die PP dat multiple LST, wat is dat in godsnaam? heb je de aarde nou bijgevuld?

 

ik blijf je volgen, eigenlijk om een beetje te spieken voor me eigen lowryders :welcome:

weet jij toevallig wat de lowryders van sanniesshop zijn #1 of 2?

 

laters, buitenisbeter

Share this post


Link to post
Share on other sites

heey kees word steeds gezelliger daar bij jou

 

en steeds drukker

 

succes met je scrog project ben benieuwd hoe het verloopt

 

ik heb trouwens ook mijn eerste stekken gesneden we zien over 14 dagen of het gelukt is .

 

kijk anders eens in mijn topic

 

Laters da dende

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey keessie ..danmm gaat daar ondanks het weer gewoon keigoed ... hier was het vandaag mooi weer we hebben zojuist nu weer last van onweer en kei harde regenbuien :D

 

je lowryders doen het echt veel beter als dat ik had verwacht :o volgend jaar gaat ik ook gewoon lekker beginnen in maart en dan ze in april buiten knalluh :D

 

ja en de rest blijft ook maar knalluh ik wou dat het hier zo goed ging :(

 

je volgende lowwy's kunnen eigenlijk alleen maar eter gaan ... maar kun je neit beter lowryder 2 of een andere verbeterde kruising in die kuipen knikkeren die hebben een veel beter opbrengst namelijk ...

 

veel suc6 de komende ( drukke ) weken

 

greetzzz (stomjaloerse) masteryero

 

ps: e woonde nog thuis bijhet ouderlijk gezag ???? hebben die hier geen problemen mee ????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Allemaal erg mooie plantjes :(

 

Bij lowstress training, aangezien de hoofdstam lager staat dan alle vertakkingen, blijven de "toppen" daarop dan ook vrij klein?

Lijkt me een erg leuk om bij gekruist zaad toe te passen. LST met Scrognet :D

Edited by Inferno255

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die PP wordt nog wel wat groter hoor :(... Haha... Die wil nu alweer de lucht in...

 

Scrognetje verwacht ik over een week of 3 vol te hebben, ik denk dat ik buiten het net wel vol kan laten groeien voordat ik begin met verduisteren, de zon dringt lekker door in het gewas en er is ook goede ventilatie!

 

Drukkig ? Ach ja... Leuk toch ? Ouders vinden het leuk zelfs, niks mis mee toch ? Ik ben geen crimineel...

 

BTW: Ik heb lowryder2 staan in 6.5L potten... Nu nog 6, er zijn al 2 mannen weg.

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die LR zien er nog zeer goed uit :(

Lekker groen nog :)

 

Mooie en simpele scrognetjes :tu , je blijft me verbazen met al je experimentjes :D

 

Ik kom wel nog eens langs hier, en ben benieuwd naar de volgende verrassing :o

 

Later,

 

El Fish :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

tsjaa je bent zeke geenb crimineel maar de meeste ouders zien dit soort praktijken niet zitten... al komt het maar door de regering ...

 

lowryder 2 had je staan heah maak daar de volgende keer is een mooie shoot van wil je ben benieuwd hoe die van jouw eruit zien

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

De eerste bloeiverschijnselen van de lowryder 2 zijn aanwezig, ik vind deze er echter niet veel anders uit zien dan bij een lowryder één, wellicht ietsje groter, maar zeker niet later met de bloeiontwikkelingen, misschien groeit de lowryder 2 iets langer door in de bloei, dat weten we niet.

 

Wel heb ik nog wat foto's van de lowryder 1. Ze zijn in chronologische volgorde, en gedurende deze foto's zijn 3 dagen verstreken.

1.

gallery_9137_4875_288813.jpg

 

2.

gallery_9137_4875_1289724.jpg

 

3.

gallery_9137_4875_8988.jpg

 

4.

gallery_9137_4875_921805.jpg

 

5.

gallery_9137_4875_1861255.jpg

 

Welgeteld zijn er 23 waarbij ik na 3 dagen écht beweging zie, een respectabele hoeveelheid! (voor ontkiemen in aarde...)

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nice :o , kees, fijn verslag man :(

sucses, 'k zie je snel :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

23 opkomende? hoeveel zaadjes had je er ongeveer in gestopt?

 

gl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kees,

 

Zou je mestkorrels toch een beetje mengen met de grond.

Zo blijft je grond goed los waardoor het regenwater goed kan indringen, het houd ongedierte zoals slakken op afstand die niet graag over losse grond kruipen en schimmel krijgt ook minder kans.

Best wel mooi bezig overigens

Grtzzzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dok, ja man... Za/Zo ?

 

@MTY, Ik heb er 50 precies uitgezaaid, ik verwacht geen 100% ontkieming maar ik denk dat 80% inmiddels wel ontkiemd is, ik heb de tijd nog niet gehad om te tellen, zo druk ben ik...

 

@ISAN, ik heb al weinig tijd... Nee met die mestkorrels komt het helemaal goed, die liggen tussen de lagen in ook nog, don't worry!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heey keesje

 

alles nog goed daar

 

hier wel

 

kan het niet laten om even een foto te laten zien van de lowriders die ik van je hebt gehad

 

med_gallery_8789_5486_536874.jpg

 

waar ik je nogmaals hartelijk wil voor bedanken

 

verder staat mijn KfxLR vrouwtje (was er helaas maar 1) nu in een badkuip met 150 liter porgrond

 

zal ik binnekort wel eens een foto van maken

 

laters da dende

 

Ps kom nog eens langs in mijn topic :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thx, Da Dende...

 

Langskomen in je topic, sure!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé kees,

 

Hoe zit het met je andere planten? En vooral, hoe staan je lowriders er bij, moeten die onderhand ook niet al eens een keer klaar zijn?

 

Wet een beetje lief zijn voor henkie Jr :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...