Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

P-2

Sneeuwwitje In Scrog

Recommended Posts

he die gaan goed hoor P2. . Ze zijn mooi wit, niks te klagen daar. Veldje is mooi gelijk. Uitkijken even met je voeding, ik weet niet meer precies wat je nu geeft.

 

Ze zijn nu in een stadium gekomen dat ze intern opzwellen en vol worden, je kunt waarschijnlijk wel voelen dat de toppen zwaarder worden

 

Je staat nu voor een fase waarin de buds gaan groeien. Dat doen ze zeker de laatste 2-3 weken van de bloei nog behoorlijk. Een mogelijkheid die je nog hebt is de lichtperiode verlengen naar 13 uur bijvoorbeeld, dat scheelt ook wel heb ik het idee: op 12 dagen toch een dag extra licht.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey whazzup,

 

ja idd de dames worden al wat harder en dikker. maar een extra uurtje licht? ik heb verschijdene topics gelezen waar in dit 'not done' was. ik zelf sta overal voor open. ik vind het niet erg om dit te testen, sterker nog, als iemand mij kan garanderen dat ze niet gaan groeien dan zet ik hem vanavond nog om :D

 

zijn er meer mensen die hun dames de laatste 2 weken ook een uur extra licht geven? helpt het echt dat ene dagje extra? hier ben ik wel benieuwd naar. :lol:

 

P2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of het helpt weet ik niet, maar ik heb er wel ervaring mee.

Ik deed het in fase van elke dag een kwartier langer en dan op 13 uur houden...

Terug de groei is gaan ze echt niet meer (alhoewel zeg nooit nooit) maar of het bij mij geholpen heeft durf ik niet te garanderen.

 

Maar ik heb jouwn topics is vlug doorgenomen en volgens mij wacht jij nog op een

probleemloze kweek van begin tot eind, in dat geval zou ik gewoon lekker zo doorgaan en geen risico's nemen.

 

Die planten bloeien echt wel af hoor, ook op 12/12!! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

een expirimentje ben ik altijd voor te porren :lol: ik knal vanavond de lamp een kwartiertje eerder aan. en over 2 dagen weer een kwartiertje en dan weer een kwartiertje enz. enz. tot een uurtje ofzo mischien anderhalf.

 

P2

Share this post


Link to post
Share on other sites

toppen zijn niet echt dik nee... maar jezus wat zijn ze wit overal :lol: !! wat zijn temperaturen in je hok dag en nacht??

Share this post


Link to post
Share on other sites

nacht temperatuur is rond de 15-17 graden en overdag is dat rond de 20 -23 graden. niet echt warm maar warmer kan ik het niet stoken op dit moment :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 65 Bloei

(dag 44)

 

Hey, het einde begint in zicht te komen ik zit nu op dag 65 12/12 en ik moet nog 2 weken ongeveer. dan heb ik er 8 weken opzitten. de dames zijn nog steeds geen balletjes geworden, meer soepstengels maar die zijn ook lekker :P er komen steeds meer bruine haartjes en ze krijgen al wel mooie puisten. sommige beginnen al aan de 2e internode bloeie dus dat zit allemaal wel snor.

vanaf vandaag geef ik geen voeding alleen afgezuurd water. even alle voedingstoffen doorspoelen en dan gaat het helemaal goed komen.

de lamp staat nu intotaal 3 kwartier langer aan dan gebruikelijk. om de 2 dagen heb ik er een kwartiertje bij getelt en tot nu toe bevalt het nog goed. ik verzet over 2 dagen nog 1 keer de klok naar een uurtje in totaal. dus dan geef ik anderhalve week 13/11 licht. ben benieuwd of het helpt ;)

 

Foto's!!

med_gallery_5542_3888_321855.jpg

 

med_gallery_5542_3888_306313.jpg

 

med_gallery_5542_3888_745067.jpg

 

med_gallery_5542_3888_353259.jpg

 

med_gallery_5542_3888_148116.jpg

med_gallery_5542_3888_5766.jpg

med_gallery_5542_3888_437965.jpg

 

med_gallery_5542_3888_806719.jpg

 

med_gallery_5542_3888_635820.jpg

 

med_gallery_5542_3888_842723.jpg

 

 

Grt P2

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd dit soortje heeft zijn naam niet gestolen.

volgens mij zullen ze wel nog wat zwellen hoor

Share this post


Link to post
Share on other sites

heey

 

toen ik je toppen zag moest ik ff naar buiten kijken of het hier ook

sneeuwde

 

ziet er erg smakkelijk uit ;)

suc6

grtz lip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 72 bloei

(51 dagen 12/12)

 

Zo daar zijn we weer. de dames naderen hun eind en het duurt denk ik nog 5-7 dagen voor ik ze omhak. eigenlijk wil ik volgend weekend gaan snoeien. 200 gram gaat het niet worden dus ik hoop de kosten er een beetje uit te kunnen halen. mischien dat iemand een andere kijk hier op heeft, gok maar een eind weg :lol:

achter in de hoek beginnen de dames al een beetje te verkleuren. ze zijn al langzaam aan het besterven.

onder het bladerdek zijn de dames nog erg groen en fluffy. hopen op het beste dan maar.

 

hier de foto's

med_gallery_5542_3888_673418.jpg

 

med_gallery_5542_3888_486042.jpg

 

med_gallery_5542_3888_23074.jpg

 

med_gallery_5542_3888_219569.jpg

 

med_gallery_5542_3888_720047.jpg

 

med_gallery_5542_3888_174751.jpg

 

med_gallery_5542_3888_598848.jpg

 

wat vinden jullie er van?? en hoe lang zal ik ze nog laten staan??

 

Groeten P2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 77 bloei

(56 dagen 12/12)

 

Hey,

 

de laatse dag van de dames is aangebroken. vanavond kunnen ze nog even van het licht genieten voordat het licht voor altijd dooft voor deze chicky's :verrygood morgen ga ik ze bewerken met de schaar en lekker laten uitdrogen.

is iedereen het er mee eens? opmerkingen?? geen opmerkingen, dan ga ik alvast mijn schaar uit de olie halen. oh ja nog even de laatste kiekjes. morgen komen er nog een paar bij van het knippen en natuurlijk een nat gewicht.

med_gallery_5542_3888_680311.jpg

 

med_gallery_5542_3888_156232.jpg

 

med_gallery_5542_3888_867168.jpg

 

med_gallery_5542_3888_93028.jpg

 

med_gallery_5542_3888_596597.jpg

 

groeten P2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm dat ziet er goed uit man ben benieuwt wat er vanaf komt :verrygood

 

 

Dag 77 bloei

(56 dagen 12/12)

 

Hey,

 

de laatse dag van de dames is aangebroken. vanavond kunnen ze nog even van het licht genieten voordat het licht voor altijd dooft voor deze chicky's :specool morgen ga ik ze bewerken met de schaar en lekker laten uitdrogen.

is iedereen het er mee eens? opmerkingen?? geen opmerkingen, dan ga ik alvast mijn schaar uit de olie halen. oh ja nog even de laatste kiekjes. morgen komen er nog een paar bij van het knippen en natuurlijk een nat gewicht.

med_gallery_5542_3888_680311.jpg

 

 

med_gallery_5542_3888_156232.jpg

 

 

med_gallery_5542_3888_867168.jpg

 

 

med_gallery_5542_3888_93028.jpg

 

 

med_gallery_5542_3888_596597.jpg

 

groeten P2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ohw kerel, dat wordt weer heerlijk plakken en kleven en juikende ogen en gvd veel thc om je heen!!!! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ziet er goed uit hoor :verrygood

 

mijn sneeuwwitjes bloeien nog steeds door :specool

ik moet nog wel een paar dagen wachten met oogsten.

 

mvg,

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor de reactie's

 

ik heb nu even schaft, beetje wat eten en dan ga ik weer verder. ik ben op de helft en ben al 2 uur bezig geweest. dus het gaat wel lekker. er zit weinig echte fluf in maar ze zijn ook niet kneiter hard. we zullen zien

 

Groeten P2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt ook nog een flink witte knip straks voor een lekker blokje hasj... Misschien een olietje? :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dag 78 Bloei

 

Het zit er op voor deze ronde. na 5 uur knippen is het gebeurt met de 'pret'. gelukkig maar want ik werd er aardig beu van na een tijdje.

de toppen zijn mooi en soms zit er een beetje fluf door maar dat is niet zo veel. mijn nat gewicht is 990 gram. dit zijn alleen de toppen, helemaal netjes geknipt dus en weinig steeltjes.

het knip afval is ook niet niks. ik heb het niet gewogen maar ik heb een dikke bodem in een vuilnis zak. ik denk ongeveer 400 gram ofzo. ik heb het in de vriezer gedaan en ga van de week hier hasj van maken.

al met al ziet het er netjes uit. als er nou 20% van overblijft dan ben ik tevreden maar 30% vind ik ook niet erg :specool

 

med_gallery_5542_3888_376446.jpg

 

 

med_gallery_5542_3888_667093.jpg

 

 

med_gallery_5542_3888_430661.jpg

 

 

med_gallery_5542_3888_111633.jpg

 

 

 

Groeten P2 :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

aan het gas met de bitches, wow ziet er lekka lekka uit man, ga je der nix van blowen :verrygood ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben niet echt een blower. maar ik moet natuurlijk wel ff wat proefen he. ik moet wel weten wat ik kweek natuurlijk :verrygood ik ga vanaaf uit dus denk dat ik dan ff de hasj van het schaartje ga roken. en van de week is ff een jointje rollen als het droog is :specool en natuurlijk wat bewaren voor de meeting he :huh:

 

P2

Share this post


Link to post
Share on other sites

oepz P-2 dat gaat nog wel ff duren, die meeting maar as je het kan bewaren nou dan ben ik zeeeeeeeeeeeer benieuwd ha haaa, is hele toer hoor om voor 16 potentiele gasten iets te tregelen, Cucaracha en ik zijn er al flink mee aan de slag :specool :verrygood B) :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Conclusie

 

Droog gewicht: 180 gram

knipafval droog: 125 gram

gewicht/watt: 0.45 gram/watt

 

al met al ben ik zeer te spreken over deze kweek. geen grote problemen alleen wat aanpassings punten voor de volgende ronde. ik ga de volgende ronde niet zo dicht zetten als deze keer. de onderste toppen kregen weinig licht waardoor ze erg fluffy waren en er weinig van over bleef. ook ga ik over op een 600 watt in de hoop wat meer te kunnen oogsten.

ik hoop jullie weer tegen te komen in mijn volgende verslag! dit maal zijn het er 6 zelf opgekweekte sneewwitjes check hier de volgende ronde

 

ik hoop dat ik jullie wat heb kunnen leren, maar het belangrijkste is om jullie te boeien! ik heb er plezier aan dus ik ga nog wel even door. :verrygood

 

Grt P2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit onnodig quoten zie hier : hoe te quoten

 

@reza

he zijn hier nog meer groningers? lol, ik ben nog vrij nieuw op deze

topic,mor grunn dat zwingt wel :wacko: :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...