Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
keeees

Straf 5 Planten

Recommended Posts

Hey gasten mijn moeder is er nog niet van overtuigd dan vijf planten NIET extreme gevolgen heeft mbt straf.

Dus ik wil even weten, wat is de maximale straf die je kan krygen als je gepakt wordt met 5 planten?

Bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 jaar gevangenis B)

 

naar mij weten :

 

Mag je GEEN wiet kweken.

 

als je vijf dames heb staan en ze komen kijken dan nemen ze de 5 dames mee.

Als jij ze hun werk laat doen en gewoon vrijwillig je plantjes afstaat is er niets aan de hand..

 

 

Peter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke dus gewoon helemaal niks eigenlyk? alleen je spullen worden afgenomen ofzo?

ik MOET me moeder overhalen eerst mocht het wel, toen begon iemand over dat ze het op je stroom rekening konden zien (1 lamp van 600 watt) en nu zit ze te spacen, en mijn wereld stort in... *huilt*

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het mag niet en als je de juiste wetsartikelen wilt nalezen, moet je ff op`t forum zoeken.

B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nope, dikke kans dat zij of jij alles ontmantelt, maar verder niks...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je moeder komt vasttezitten.

Als jij voor jezelf kan koken is er weinig aan de hand B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

en in een huurwoning kunnen ze je eruit zetten. in nederland

 

citro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hele goede Citro,

 

Belangrijker dan de gevolgen van Justitie, zijn de problemen met de huurwoningcorporaties die kunnen ontstaan.

 

Lees, dit schokkend bericht maar eens.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga beginnen met een 150 watt kweekje, dit zal zeker niet opvallen maar je weet nooit.

 

Wat zou dit als strafrechterlijke gevolgen hebben voor mijn ouders, en mij? (zijn max 2 plantjes)

 

Ik woon in belgië en ben nog minderjarig. (heb toelating om te kweken en broer is dagelijks roker)

 

 

 

 

Mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ge zit beter in belgie vo te kweken ,get ier tenminste nog wa privacy ivm stroomrekeningen en van horen zeggen lopen der daar ook flikken in de straten me hittesensoren :no :no :no

ze zijn wss groten opkuis aant doen me al da krapul

die regering van ulder klopt toch ook langs geen kanten ,ge moogt ni kweken ma smoren en lampkes verkopen das allemaal geen probleem???????? :rolleyes2: WTF B) ??????????

 

:no waar gaat dit heen :no

 

sommige moeders en zonen verdienen een pak slaag

 

waar gaat die marginaliteit naartoe, binnekort kunde mss nog baantjes leggen me haar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nouja ik hoop maar dat ze het door de vingers zien, maar me moeder zegt wel dat het te gevaarlyk is, maar waar het haar om gaat is de stroom.

Dus maar ff een groots bloemen boeket kopen en haar in de goeie stemming zien te krygen haha.

Bedankt allemaal, jullie zijn erg hulpzaam!

Share this post


Link to post
Share on other sites
ge zit beter in belgie vo te kweken ,get ier tenminste nog wa privacy ivm stroomrekeningen en van horen zeggen lopen der daar ook flikken in de straten me hittesensoren :no :no :no

ze zijn wss groten opkuis aant doen me al da krapul

die regering van ulder klopt toch ook langs geen kanten ,ge moogt ni kweken ma smoren en lampkes verkopen das allemaal geen probleem???????? :rolleyes2: WTF B) ??????????

 

:no waar gaat dit heen :no

 

sommige moeders en zonen verdienen een pak slaag

 

waar gaat die marginaliteit naartoe, binnekort kunde mss nog baantjes leggen me haar

 

Jezus, zal wel aan mij liggen maar chinees is duidelijker voor mij.

Share this post


Link to post
Share on other sites
en in een huurwoning kunnen ze je eruit zetten. in nederland

 

citro

Verhuurders slagen er lang niet altijd in om via de rechter de huurovereenkomst te laten ontbinden:

Deze huurder had een kwekerij met 89 planten, tussenvonnis 26-02-04 en eindvonnis 26-08-04.

Nog een kweker die z'n huis niet is kwijtgeraakt vonnis 06-07-06.

 

Huurders die gepakt worden laten zich vaak door de verhuurder onder druk zetten om de huurovereenkomst op te zeggen. Kwekers die bezwijken zeggen dan later:"Ik ben m'n huis uitgezet." Dat is dan natuurlijk niet waar, daar hebben ze zelf voor getekend. Je kan alleen door een uitspraak van de rechter uit je huis worden gezet!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, dan dit..

Hier 2 straten verwijderd van mij staan flats. Vroeger veel gebruikt door kwekers.

Nu staat er in de contrracten dat GEEN enkele manier van hennepteelt is toegestaan.

Deze zomer 3 woningen ontruimd omdat ze een plant of 8 op het BALKON hadden staan.

Als ik het niet met eigen ogen had gezien, had ik het nooit gelooft.

Dus die paar keer dat mensen niet zijn uitgezet is mazzel, pure mazzel.

Hier hebben we een 0 beleid bij de woning stichtingen.

 

 

Citro

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Nederland, zet gewoon 5 planten BUITEN, gebruik GEEN voeding,lampen, etc, [of verstop je voeding :rolleyes2: ]

 

Als de blauw-petten langs komen, en je staat de planten VRIJWILLIG af, dan krijg je geen problemen B) [in de meeste gevallen]

Share this post


Link to post
Share on other sites
In Nederland, zet gewoon 5 planten BUITEN

 

Ja maar het blyft niet atlyd goed weer in Nederland haha.

Wil gewoon het hele jaar door kweken met een 600 watter, zou moeten lukken toch... TOCH?!! B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zet gewoon 5 planten binnen en laat het niet uit de hand lopen, beetje je huis netjes hebben alles netjes hebben, zeggen dat het alleen voor eigen gebruik is en je zult ze misschien kwijt raken maar waarschijnlijk niet al te veel gezeik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...