Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Rinus Dam

Leafman Trading Sucks!!!

Recommended Posts

Een vriend van mij heeft 8 Adjust-A-Wings Avenger reflectoren besteld bij Leafman Trading. Bij het uitpakken van het pakket bleek het om imitatie reflectoren te gaan! :D Terwijl bij het bestellen uit alles bleek dat het om originele reflectoren zou gaan (afbeelding site Leafman, bevestigingse-mail:"Adjust-A-Wings Avenger reflector (5630)" en de prijs). Op de afleverfactuur stond Adjust-A-Wings venger reflector (5630), hebben ze dus de "A" weggelaten. Verder zaten er kleurenkopieën bij van de originele gebruiksaanwijzing; ze hebben gewoon allerlei afbeeldingen geript van het originele product. :offtopic

 

Ik heb bij hem gezien dat ze van slechte kwaliteit zijn: beugels passen niet, reflectoren zijn niet symmetrisch en minder flexibel, geen glascoating met 97% reflectie en de spreaders waren van slap materiaal en hadden de verkeerde vorm. :D Dit is een kwalijke zaak want hij heeft toch een behoorlijke prijs ervoor betaald en als mensen in de veronderstelling zijn met het originele product te maken te hebben dan kan de Adjust-A-Wing een slechte naam krijgen. Bovendien hebben de makers van het originele product jaren lang tijd, geld en energie gestopt in research & development.

 

Zelf heb ik trouwens nu ook klachten over Leafman Trading (d.w.z. sinds de overname) want ze zijn telefonisch bijna niet te bereiken (voicemail), ze reageren niet op e-mails en ze komen geen afspraken na om je terug te bellen. Ik roep dan ook iedereen op om geen zaken meer met Leafman Trading te doen. :wOOt

 

Nog even over die reflectoren: jullie kunnen bij High Five (importeur) natrekken of een bepaalde growshop de originele kan leveren. Ze hebben ook een nieuwe site: http://www.growshop-highfive.com/ :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een vuile oplichters! Ik hou ook niet van namaak want het heeft nooit dezelfde kwaliteit als het originele product.

 

De fabrikanten geven veel geld uit aan reclame e.d., daar wordt dan ook nog eens van geprofiteerd door die duivelse kopieerders. :offtopic

Share this post


Link to post
Share on other sites

leafman, ja ik snap dat die jongens even moet inwerken enzo na die overnamen. maar namaak verkopen doet de naam niet goed.

zelf heb ik nooit grote problemen gehad. wel dat er wat miste enzo maar dat was na een week of 2 weer verholpen. al hoewel Hans sneller was met verhelpen van dingen die miste, die had ik na 3 dagen al thuis.

nou we zien wel wat de jongens er mee doen, hoop dat ze verstandig zijn en voor kwaliteit gaan ipv kwantiteit.

 

P2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou het in de krant zetten :offtopic

 

 

 

 

Waarom neem je geen contact op met leafman ipv het hier neer te zetten? Doet er natuurlijk niks op af dat je vriend namaak heeft gekregen, maar ik vind dat je nu in de zelfde mate verkeerd bezig bent :D

 

Groeten,

 

king

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt wat je zegt rinus, ik had ook de originele besteld en ik kreeg de neppert, bijna 90 euries voor een kap die pas na enkele handelingen met de boormachine in elkaar zat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het super dat iemand deze info hier zet, als hij alleen met leafman contact opneemt zijn vele anderen nog niet veilig voor deze praktijken.

Nu zijn wij tenminste gewaarschuwd. :offtopic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had er al voor gewaarschuwd,..................helaas gelijk gekregen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan uit je bericht niet halen of je vriend zijn beklag heeft gedaan bij Leafman.

Heeft hij de zending gewoon geaccepteerd en gebruikt?

Ik zou dat toch niet over mijn kant laten gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als het een privé aankoop is, kan je de ontvangen goederen binnen een bepaalde termijn terugsturen naar de leverancier en je geld terugvragen.

Wat de periode precies is, weet ik niet meer.

Terugsturen die nephandel en je geld terugeisen. :offtopic

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik dacht dat je 8 dagen bedenk tijd had terug sturen en je krijgt je geld terug

Share this post


Link to post
Share on other sites

tsjongejongejonge,amateurs :offtopic

 

ze hebben ze overigens al van de site verwijderd volgens mij,kan ze nergens vinden..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die vriend heeft al heel vaak geprobeerd om contact met Leafman Trading op te nemen, maar ze zijn onbereikbaar (voicemail op beide nummers: 0653772604 en 0648677447). Inmiddels heeft hij al wat geregeld met de importeur.

 

@ Ganjamens: ik zie nu ook dat ze van de site zijn verwijderd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb bij leafman ventilator en slang voor afzuiging besteld

2 dagen later geleverd en prima in orde :offtopic

is natuurlijk zwaar klote als je genept wordt

hopend op een goede oplossing voor diegene wat er pech mee hebben :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ze zijn waarschijnlijk zelf bedonderd door hun leverancier.

Echt niet, ze wisten het donders goed! Als High Five niet hun leverancier is dan weet je genoeg.:offtopic

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor de tip rinus :offtopic ik heb ook van die ajust a wings besteld bij leafman maar gelukkig nog niet betaald, ik probeer ze al de hele dag te bellen om mijn order te annuleren maar er wordt niet meer opgenomen op die gsm nummers, wat een parasieten om zo te profiteren van de goede naam van die wings, ik heb nu maar een mailtje gestuurd en in outlook express leesbevestiging ingesteld

 

med_gallery_14096_3831_3434141.jpg

Edited by Johan J.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ook ik heb ze net even geprobeerd te bellen maar helaas, de voicemail.

Deze heb ik ingesproken dat er op wietforum.nl een thread loopt ivm klachten over jullie service.

 

Ben benieuwd of ze op deze oproep reageren.

 

Gr Mike.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan de Heineken, ook niet door Best bier over laten nemen.

OOk al vald er over de smaak wel wat te lulle , Service niet.

 

 

Reageren is teveel gevraagd.

 

Die hans is niet te missen. :offtopic

Share this post


Link to post
Share on other sites

hm. ook ik heb vorige week wat besteld bij leafman en direct naar de bestelling betaald, kreeg na 3 dagen ofzo bericht dat de bestellnig versturud zou worden als die betaald was, had ik terug gestuurd dat die al betaald was, vervolgens was 3 dagen daarna me bestelling er.

 

Kortom, ze lopen wat achter wat betreft administratie en ze moeten wat meer tijd besteden qua omgang met klanten, ik had immers wel bericht trug verwacht....wel jammer dat het zo moet lopen :offtopic

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik werd door ene kenny geholpen

 

geen problemen gehad en snel me spullen gehad

 

grtzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beste mensen, hier de reactie van Leafman

Zo'n 2 weken geleden werden wij door een klant gewaarschuwd dat de door ons geleverde kappen niet origineel waren. Hij had al originele adjust-a-wings en zag duidelijk verschil. Bij onze leverancier (niet Highfive) worden ze zo aangeboden, en niet eens veel goedkoper dan de originelen. Zoals sommige mensen bekend is, is een deel van het assortiment nieuw voor ons, aangezien wij Leafman 7 weken geleden hebben overgenomen. Bij onze groothandel die we al 8 jaar hebben, hebben wij deze adjust-a-wings ooit eens op bestelling geleverd en toen besteld bij Highfive, maar wij hadden ze niet standaard in ons assortiment en het was ons niet opgevallen dat deze van een regionale groothandel niet origineel waren.

Inkooptechnisch was het voor ons makkelijker om deze kappen bij een groothandel in de regio te kopen, omdat bij de importeur Highfive een groot aantal besteld moet worden om aan een aantrekkelijke prijs te komen. Daarbij heb ik had zelf nooit vermoed dat dit neppers zouden zijn.

Zodra wij gewaarschuwd werden hierover, zijn deze neppers van de site verwijderd en hebben wij ter vervanging van de 3 geleverde neppers, 3 originele adjust-a-wings besteld bij Highfive, de importeur.

Aangezien zij ook geen voorraad haddden, wachten we nog steeds op deze levering. Jullie mogen controleren bij Highfive dat deze 3 kappen al 2 weken in backorder staan bij Highfive tel 036-5312666.

Als andere mensen nog imitatie kappen willen omruilen, dan is dat geen enkel probleem, behalve dan dat we ze niet direct kunnen leveren. Natuurlijk kunnen mensen die niet het juiste geleverd krijgen, dit altijd ruilen of geld terug krijgen.

En natuurlijk willen wij geen neppers verkopen, daarom zijn ze ook verwijderd van de site. We zijn zelf importeur van Strippers knipmachines, die men ondanks het pattent probeert te kopieren, dus wij staan wat dat betreft echt aan dezelfde kant.

Ik ben zelf bijna klaar met het aanpassen van het assortiment, waardoor dit soort gevallen niet meer kunnen voorkomen.

Verder was er inderdaad een probleem met het nummer van Leafman waardoor we niet bereikbaar waren, en lag het inderdaad aan onze slordigheid dat dit een week duurde, excuses hiervoor. We hebben vanaf nu

een nieuw vast nummer erbij ,waardoor dit probleem in de toekomst niet meer zou mogen voorkomen, het nummer is 043-3627653 en zal vanaf volgende week op de site staan, maar het is nu al actief.

Hopelijk is iedereen ervan nu overtuigd dat wij absoluut ons er onbewust van waren dat deze kappen nep waren.

Groeten

 

Leafman

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...