Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

guann

Echt Groot...kweekruimte Inrichten

Recommended Posts

Haha waanzinnige post,

 

Ik heb wel een plaatje voor je bouw je dat ma na....

 

lol1gv2.th.jpg

 

http://www.youtube.com/watch?v=c9PQpzkf-OU

 

e.v.t. ook nog een filmpje zodat je het NOG beter na kunt bouwen LOL :rofl

 

:lol: :) :) :smoke :smoke :smoke

 

waarschjnlijk tegen de tijd dat je dit hebt gerealiseert gaat je wekker weer en moet je gaan werken guann.

 

:rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor jullie welbedoelde reacties. Neem het ter harte. B)

Wellicht kan ik maar beter een kleinere ruimte nemen. Met viendelijke Groeten de mafkees met sproeten. :rolleyes2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wordt dus een kweektent met 5 plantjes B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

PC kastje iemand?

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol... B)

 

Geweldige thread dit. Goed kweken is een vak apart en ik ben blij dat Guann oprecht genoeg is om toe te geven dat hij zich hierin vergist heeft. Zo te horen is je keldertje trouwens ook erg geshikt voor een wat bescheidener kweekje met minder risico en meer overzicht. Met krachtstroomaansluitingen valt het vrijwel niet op wanneer je twee 600 wattertjes hebt draaien en als die kelder zich ook nog eens in een onopvallende omgeving bevindt heb je omstandigheden waar menig kweker jaloers op zou zijn. Misschien verleidelijk om het groter aan te pakken, maar met bovengenoemde opstelling heb je de grootste kans om nooit ontdekt te worden. Wie het kleine niet eert... :rolleyes2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

had deze post nog niet eerder gelezen, maar het is geniaal!! Ken het van mezelf(maar das niet op deze schaal gelukkig), ambitieuze plannen, maar bij de uitvoer wordt het altijd kleiner dan gepland..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geweldige ruimte,

 

Helaas heb ik mijn handen al vol met een paar lampjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha komop mensen...

Dit is toch gewoon de grootste bullshit..

 

Als je de staatsloterij zou winnen, waarom zou je dan in GODSnaam zoveel risico nemen met een megakwekerij.. Zet het lekker op de bank en ga rentenieren..

 

Als je dat echt van plan zou zijn, dan zou je wel wat beter nadenken en het strikt onder de mensen houden met wie je het van plan zou zijn. Dan zou je je dus ook niet richten tot een hobbyforum, met alle (mogelijke) risico's van dien.. Ikzelf zou een stuk creatiever zijn dan...

 

Naja humor is het natuurlijk wel...

 

Zou het een try-out zijn? :verrygood

 

- Rev.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...