Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

quincy

Anti Detectierelais

Recommended Posts

hoe groot is de kans unberhaupt dat men een piekspanning zal meten als je snachts draait en voor 8:00 uitgaat

Share this post


Link to post
Share on other sites

De nieuwe eVSA's doen geen warme restrike, maar is het daarmee gedaan, of komt er een moment, bijvoorbeeld als de lamp voldoende is afgekoeld, dat ze toch weer aan springen ?

Maw. blijft de eVSA het 'proberen' tot-ie ziet dat het kan, en is dit van negatieve invloed op de levensduur van de eVSA ?

((Op de lamp heeft het een positieve invloed natuurlijk :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.nibud.nl/uitgaven/huishouden/ga...t-en-water.html is volgens het nibud het gemiddelde verbruik per huishouden. zit jij hier in de buurt, net er onder of er boven is er niets aan de hand. zit jij er VEEL boven of onder is er reden voor alarmbellen bij de energiebedrijven.

een gemiddeld gezin: va, moe en twee kinderen, gebruiken (afgrond naar beneden) 4500kWh zolang jij fijn rond het gemiddelde zit zal er echt niemand zijn die bij jou wat vermoed. ook al ben jij alleen, komen er vragen zeg je vrolijk dat je vriend(in) half bij je inwoont. je moet het echt heel bont maken willen ze hierop kunnen pakken. en zoals ik al in een ander topic zei, een beetje moderne PC heeft al een voeding van 600 watt erin zitten. en dan alle speeltjes erbij. niemand doet je wat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben niet zo van de electra, maar dacht dat 1 kwh gelijk stond aan een 1000 w lamp die 1 uur lang brand?

 

dan zou je met 3000 w 12 uur al op 36 per dag zitten x 365 = 13140 tegenover 4500 die een gezin gebruikt?

 

correct me if im wrong!!!

 

wil zelf met 3000 gaan kweken ongeveer dus lijkt me wel handig om eens precies te weten of het op zou vallen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kunnen we het even ontopic houden aub... :lol:

 

 

zijn er ook manieren om die loggers tegen te gaan..???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is toch on topic?

 

Als je eerst eens uitzoekt/weet of je in de picture gaat lopen met je verbruik.

Want is je gebruik zoals het landelijk gemiddelde hoef je geen zorgen te maken voor metingen etc.

En heb je geen relais of wat dan ook nodig.

 

Denk dat ook meeste verraden werk is, afgunst of ruzies...

 

Gaan ze metingen uitvoeren loop je denk ik al in de picture...

 

greets

Share this post


Link to post
Share on other sites

er zijn al 1000 topics over mensen die deze vraag stellen..

daar staan ook al 10.000 antwoorden in, dus even zoeken en je krijg meerdere keren antwoord op je vraag..

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee, ik denk niet dat er iets is dat je loggers tegen kan houden, het is net je verbruikmeter, alleen houdt deze dan bij hoeveel en op welk tijdstip/dag.

 

@Jeice (ginyu force?) ik heb geen flauw idee meer hoe dat zit, moet ik gaan graven in mijn middelbare school natuurkunde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk niet dat er iets is om metingen te detecteren of tegen te gaan als ze het willen dan meten ze het toch.

 

Het is wat Limit hier zegt

Er kan gemeten worden op algemeen verbruik wat een snelle indicatie is en waar een referentie voor benodigd is. Voor een betrouwbaardere meting wordt er een logger op de kabel gezet en wordt er gekeken op patronen. Om de 12 uur of 18 uur een piek en bingo, bij een of meerdere inschakelvertagers zie je 2 of meerdere kortere piekjes vlak na elkaar wat dus ook niets uitmaakt. Dit zijn kostbare meters met veel geheugen en niet simpel te bedienen, om een log uit te lezen is ervaring nodig of slimme software.

 

 

Zolang je het klein houd en niet te gek veel stroom verbruikt dan valt het ook niet op en kunnen we onze mooie hobby zo lang mogelijk uit oefenen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...