Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
jelmert

Geen Geur

Recommended Posts

hee allemaal ik heb 4 maal hh in de tuin staan, er zitten al flinke toppen in enzo, maar ik ruik echt niets wat op wiet lijkt. ook als ik er een topje vanaf haal en laat drogen ruik ik niets. Iemand enig iedee hoe dit kan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja is dat zo, Dit is mijn eerste kweek dus ik weet niet echt hoe het allemaal vordert enzo.De toppen zijn al wel heel plakkerig. Ze zijn nog niet klaar maar is het dus niet vreemd dat ik geen wiet geur ruik

Share this post


Link to post
Share on other sites

is toch niet erg dat je nu nog niets ruikt, want wat jij niet ruikt, ruikt een ander ook niet :innocent: rippers bijv..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Geen geur is juist fijn... Die van mij hebben nooit echt hard geroken, dat heeft niet veel te maken met de sterkte van je wiet maar met andere factoren. Er is bij mij maar 1 plant met een duidelijke geur maar alsnog moet je je neus er bijna op houden...

 

Kan ik de hond nog steeds niet leren ze te ruiken... :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT ivm onnodig quoten. Klik..lees..leer HIER aub.

 

mmmMwah ik zou er niet zo over in zitten hehe komt best goed,mijn toppen ruiken ook niet zo verschrikkelijk gelukkig want heb ook vier PPtjes gehad en die stonken wel..

Einde bloeitijd kwam in zicht en ja hoor in no time probeerden ze alles te jatten en DAAR heb ik ME toch een bloedschurft aan aan zulke gasten!!

Dit jaar dus niet en ben er niet rouwig om hehe als ze maar goed plakken :innocent: em goed roken

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha tja dat stelen gebeurt hier neit zo snel, woon in een klein dorpje waar ik iedereen ongeveer ken en die krijgen wel wat van me. maar ze plakken lekker dus komt wel goed denk ik.

Share this post


Link to post
Share on other sites
hee allemaal ik heb 4 maal hh in de tuin staan, er zitten al flinke toppen in enzo, maar ik ruik echt niets wat op wiet lijkt. ook als ik er een topje vanaf haal en laat drogen ruik ik niets. Iemand enig iedee hoe dit kan?

Jo man ik heb dat ook PP planten maareh ik ruik niks hoor ook niet als het donker gaat worden.

Beter kijk maar ff in mijn album ze zijn nu op het balkon bijna 2,30 meters hhahahaa :) :innocent:

Volgens mij weten ze hier in dit kleine dorp niet hoe wiet er uitziet.

Dus ben wel blij dat ze niet ruiken/stinken.

Vorig jaar ook niet toen had ik AK-47 of was et nou AK-48 :)

 

hee allemaal ik heb 4 maal hh in de tuin staan, er zitten al flinke toppen in enzo, maar ik ruik echt niets wat op wiet lijkt. ook als ik er een topje vanaf haal en laat drogen ruik ik niets. Iemand enig iedee hoe dit kan?

Jo man ik heb dat ook PP planten maareh ik ruik niks hoor ook niet als het donker gaat worden.

Beter kijk maar ff in mijn album ze zijn nu op het balkon bijna 2,30 meters hhahahaa :) ;)

Volgens mij weten ze hier in dit kleine dorp niet hoe wiet er uitziet.

Dus ben wel blij dat ze niet ruiken/stinken.

Vorig jaar ook niet toen had ik AK-47 of was et nou AK-48 :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...