Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
HellsKitchen

Foutgegaan, En Paniek!

Recommended Posts

hoi allemaal,

ik heb iets raar voor. Ik had gisteren een eristoff gedroken, en daarna een jointje. En ik was plots helemaal mijn besef kwijt. Ik ben dan met moeite naar huis gestrompeld, en snachts heel de tijd gehallucineerd, met de angst dat dan "besefloosheids-gevoel" voor altijd ging blijven, totaaaal in paniek, en geen oog dichtgedaan. De volgende morgen had ik nog steeds een zeer vaag besef, en draaide het in mijn ogen (ik schrijf dit nu). Wat moet ik doen? Blijft dit nog lang? Help:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

IN ieder geval rustig blijven en probeer wat suikerhoudende dingen te nemen

Bv een mars of een paag glazen cola

 

Er is niks aan de hand en als je je er bij neer legd is het heel snel over

Zet een muziekje op die je mooi vind en waar je rustig van word .

 

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt, dat stelt me al een beetje meer gerust. Maar kvoel me toch nog altijd zeer vreemd. Ik heb echt de hel gezien vannacht

Share this post


Link to post
Share on other sites

drank en wiet... :specool

 

kortom het was weer een leerzaam nachtje..

Share this post


Link to post
Share on other sites

das waar, maar ik zit echt heel de tijd met de gedachte in mijn hoofd dat het nooit meer goed komt met me. Dat ik eeuwig in deze roes ga rondlopen... :specool:(:smoke:(:engel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je zegt zelf dat je heel de nacht niet geslapen hebt, dus is het normaal dat je nog in een 'roes' zit, maak je geen zorgen. (Sterke) drank en wiet kan inderdaad een overwelmende combinatie zijn... heb het ook al meegemaakt :specool . Eet wat gezonds en slaap eens goed uit, je zal er echt niks aan overhouden :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
das waar, maar ik zit echt heel de tijd met de gedachte in mijn hoofd dat het nooit meer goed komt met me. Dat ik eeuwig in deze roes ga rondlopen... :specool:(:smoke:(:engel

 

 

Soms kan je na zo'n heftige ervaring een tijd last krijgen van derealisatie

 

http://www.syntyche.nl/dps.html

 

gaat meestal na een paar dagen weer weg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey ik heb je uitleg over derealisatie gelezen, en HET IS PRECIES WAT IK HEB. gewoon uit mijn lichaam getreden, maar voor omstanders waarschijnlijk uiterst normaal gedrag. Ik hoop dat ik hier snel van af ben... bedankt allemaal!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb het ook een keer gehad lang geleden

Het was bij mij net als een zware kater

dus niet meteen eraf maar elke keer wel beter

Morgen na een nacht goed slapen zul je zien dat je je weer een heel stuk beter voelt

 

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites
hey ik heb je uitleg over derealisatie gelezen, en HET IS PRECIES WAT IK HEB. gewoon uit mijn lichaam getreden, maar voor omstanders waarschijnlijk uiterst normaal gedrag. Ik hoop dat ik hier snel van af ben... bedankt allemaal!

 

Heb het ook gehad, don't panic, gaat vanzelf weer weg.

 

Probeer het gewoon te negeren en er niet aan te denken, doe gewoon de dingen die je normaal ook zou doen. Laat de wiet heel even links liggen en probeer even wat uurtjes slaap in te halen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
misschien zat er drugs in het drankje, of op de wiet.

misschien blijf je wel voor altijd zo.

 

kan ook zo maar.

 

Lijkt me stug, het is algemeen bekend dat alcohol en wiet TOTAAL niet samen gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou ik heb er anders nog nooit last van gehad, eigenlijk de enige keren dat ik uberhaupt al wiet gebruik (wel meteen lekker sterk...) heb ik ook de nodige biertjes/goldstrikes of andere alcoholhoudende drankjes verorberd... En ik heb er nog nooit last van gehad.

 

EDIT: En met mij vele anderen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt wel een bad trip precies

Ik heb zoiets dergelijks nog nooit meegemaakt, gelukkig en hopelijk blijft dat zo

Je leest dergelijke verhalen ook wel eens op drugsinfoteam.nl.

Minderjarigen die blijven steken zijn en dergelijke. De combinatie drank hoor je ook vaak maar ook al ben ik strondzat en blow ik erop doet het niet veel negatief buiten dat je wat meer van de kaart bent.

Echter vraag ik mij af hoe ik mij zou voelen als ik eens een week stop na lange tijd dat dagelijks blowen, makkelijker gezegd dan gedaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OOOoooo wat is het toch fijn om heftig naar de klote te zijnnnn :specool

 

 

zeur niet en groei op ... 1 drankje 1 jointje ... eet en slaap en je bent weer nieuw ...

 

 

 

als je ouder word en meer experimenteerd zul je gaan begrijpen dat je nog vrij vers was :smoke

en als je het echt eng vond eet dan je groente en aardappels voortaan op en ga eens op tijd aar bed :smoke :specool

 

 

nee wiet en drank daar blijf je echt niet in hangen als je geen hele flessen rum jenever of whisky combnineert met harddruggzzzz en trippers ....

op die ene toch al pshychotische persoon na dan :engel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die wiet wil ik ook :specool

Lijkt me geweldig

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ofwel ben je zelf gevoelig voor dit soort psychoses, ofwel zat er vloeibare drugs in je drankje.

Mischien een grap van wat omstanders tijdens je avondje uit, ik hoorde dit al erg vaak.

In alle geval, hoe meer je erover nadenkt, hoe meer je ook zo zult gaan nadenken.

Dus chill ff en doe ff waar je zin in hebt.

Van dat harde spul, alcohol blijf je beter af.

 

Groets esko,

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt allemaal,

ik ben gisteren naar mijn arts geweest, en die zegt dat ik niet in een psychose zit, wat mij al gerust stelt. Vandaag heb ik ook nog wat last, maar minder paniek. Gewoon veel hoofdpijn, en toch nog altijd een rare roes, ik ben nog steeds mezelf niet. De dokter zei dat het onmogelijk is van te blijven steken in mijn geval, omdat ik nooit elke dag heb gesmoord. Hoogstens een paar keer in de week

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mensen, stel deze jongen niet in het kwade daglicht..

Hij maakt iets mee wat veel mensen hebben meegemaakt, en hij heeft het lef om er ook wat over te vragen!

 

Luister, ik heb ook een aantal flinke angst-paniek aanvallen gehad,

maar zoals veel mensen al zeggen, drink veel cola, en eet veel suikers..

Daarnaa pas weer lekker vast voedsel.

 

Er kan in principe niks gebeuren, en je moet gewoon rustig blijven!

 

 

Wil je over dit soort dingen heenkomen, : gewoon nog een licht blowtje aansteken en doorpaffen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik blow bijna nooit, en een keer ging ik met een meisje supersterke wiet roken... En toen ging ik bijna van de kaart, dat vond ik ook wel eng, maar ik had zoiets van, he je kan er ook van genieten en het komt vanzelf weer goed. Nu wil ik alleen nog maar die supersterke wietjes... En dan een iets lagere frequentie... Zo eens in de maand om even te proeven. Ik moet me studie nog afronden namelijk...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...