Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Clover

Hoofdpijn En Wiet??

Recommended Posts

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

Tja, het is maar net wat je gewend bent. Ik heb aan die 0,3 gram al genoeg omdat ik nog niet zolang blow, en zolang mijn hoofdpijn ervan weg gaat ben ik al dik tevreden. Ik hoef niet zo nodig high of stoned te worden. Tis maar net welk effect je ermee wilt bereiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voor mij zijn er eigenlijk 3 opties...

 

0,25-0,3g dan ben ik gewook lekker rustig en relaxed.

0,5g dan zit ik lekker te spacen en ben niet echt lekker meer in staat nog wat nuttigs te doen, tenminste geen zin in.

1g zo, dan wordt ik de dag er na nog wazig wakker...

 

En dan doe ik t niet zo vaak, iets van 2x in de maand tot 1x in de week... :nerd

 

PS, een pure draai ik met 1 gram er in, minder krijg ik dr niet in gepropt... Rest doe ik met een waterpijpje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Tja, het is maar net wat je gewend bent. Ik heb aan die 0,3 gram al genoeg omdat ik nog niet zolang blow, en zolang mijn hoofdpijn ervan weg gaat ben ik al dik tevreden. Ik hoef niet zo nodig high of stoned te worden. Tis maar net welk effect je ermee wilt bereiken.

Hej Clover...

 

'k Ben aangenaam verrast door het feit dat jouw hoofdpijn toch met wietroken kan worden gecureerd...

Je had daar nog niet over geschreven en ik was toch wel nieuwsgierig gebleven...

 

Kun je ons alsnog vertellen hoe goed de wiet bij jou werkt...?... geheel/ten dele... altijd/meestal/soms..?

en welke wietrassen je gebruikt...?

 

:nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier Gebruikt de t_reply.gif !!!

 

Ik heb nu 3 soorten uitgeprobeerd, Special, White Widow en Snowwhite. White Widow heeft tot nu toe het beste effect gehad. Mijn hoofdpijn gaat er niet helemaal van weg, maar het wordt er wel degelijk minder door, de ergste druk gaat ervanaf. Nu heb ik tot nu toe alleen 's avonds relaxt thuis gebruikt. Dus ik weet nog niet precies wat het zal doen in het dagelijks leven.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou een niet al te stoonde wiet nemen want dat is dan ook weer niet lekker vind ik zelf maar

ik zou het zeker proberen rustig wordt je er zoiezo van :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier Gebruikt de t_reply.gif !!!

 

Ja dat lijkt me logisch. Maar welke soort wiet zou ik dan het beste kunnen nemen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wietgebruik om hoofdpijn ken ik niet, maar ik kan me inderdaad voorstellen dat het vervelend is om een keiharde indica te roken. Misschien is lekker high een beter idee, dan heb je er ook nog wat aan ipv dat je alleen maar in je bed wil liggen...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja dat lijkt me logisch. Maar welke soort wiet zou ik dan het beste kunnen nemen?

Dear Clover,

 

je hebt tien lange jaren aan chronische hoofdpijn geleden, allerlei reguliere artsen erover geraadpleegd, maar er was niemand die je kon helpen om te genezen.

 

In arren moede, en wellicht als laatste redmiddel, ben je marihuana gaan proberen.

 

Het was even zoeken naar de juiste manier van roken, maar toen je die - na enige adviezen hier op de website - had gevonden, merkte je dat wiet roken jou helpt, nog wel niet voor 100%, maar je hoofdpijnen zijn duidelijk minder geworden.

 

Uiteraard ben je nu op zoek naar de volle 100% verlossing van jouw pijn en meent die te kunnen vinden in een beter wietras voor hoofdpijn dan de white whidow. Dit lijkt logisch, maar dat is het niet.

 

Ten eerste niet omdat de door mensen gekweekte wietrassen niet zijn gekweekt op geschiktheid voor welke ziekte dan ook. Tussen die twee is geen enkele correlatie of causaliteit.

Wat niet wil zeggen dat de empirie - de ervaring - ons niet kan vertellen welke wiet het meest geschikt is voor hoofdpijn en die ervaring zegt, dat wiet met een witte en/of een paarse kleur hierbij het beste resultaat geeft. De white whidow is daarom een prima wietje voor gebruik bij hoofdpijn.

 

In de tweede plaats niet omdat je - door het wietroken - bezig bent met het toepassen van een natuurgeneeskundige therapie en zo'n therapie neem tijd... en geduld...

Een al tien jaar durende ziekte kan natuurgeneeskundig gezien niet in korte tijd worden genezen.

Dat neemt, en op de manier waarop jij het nu doet zeker, op zijn minst een half tot een heel jaar.

 

Die tijdsduur kun je bekorten door wat meer natuurgeneeskunde toe te passen in de vorm van een meer gebalanceerd en op hoofdpijn toegesneden voedingsregime en het gebruik van nog andere geneekruiden.

 

Je kunt daarvoor een kruidengenezer raadplegen, maar ik wil je er ook wel bij helpen. Aan mijn hulp zijn geen kosten verbonden - ik zit hier niet om clienten te werven, maar om het medicinaal gebruik van marihuana te promoten - maar ik kan en wil je die hulp niet via deze website aanbieden. Daarvoor zou je me kunnen PM-en en als je dan in jouw PM je e-mail adres vermeldt, kunnen we via dat kanaal meer en nadere informatie uitwisselen.

 

Met vriendelijke groeten.

 

R.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zat te kijken op sites voor zaadjes en bij greenhouse hadden ze een soortje "white rino" en het schijnt dat het een van de beste medicinale wietjes is .

het is wel een indica maar kzou zegge probeer em eens ale je hem in een coffeeshop tegen komt .

 

greetz cookie .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Binnen in je mond? Zoals Jonk'O' al zei zodra je de rook in je mond krijgt even wachten en daarna gewoon inademen, zodat de rook je longen binnen gaat, als je hoest is het inderdaad een teken dat je goed inhaleert, dat hoesten gaat trouwens vanzelf over ;) ;).

 

De THC wordt dan namelijk goed opgenomen. Waterpijp is persoonlijk een van mijn favorieten. Zeer zachte, aangename manier van roken, aangezien het gekoeld wordt en je er zelfs een smaakje aan kan geven. Vaporizers zijn ook goed.

even terzijde ben geen medicinaal gebruiker maar zwerfde hier wat rond,

rook al een jaar of zeven vroeger ook sigaretten,

maar ik kan nog steeds nie direct inhaleren (sigaretten lukte wel vroeger)

en doe het dus nog steeds zoals hierboven omschreven :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probeer eens "Buddas Sister" ik weet van een goeie vriendin van me die ongeveer hetzelfde heeft, dat die wiet goed werkt... Ik heb haar net gesproken en ze zei dat "Buddas Sister" het beste werkte voor haar!

 

Veel succes! :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mischien hebben ze in jou shop ook Supersilver haze.

Van dit soortje krijg ik een enorme high, actief en goed gevoel. Mischien is het wat voor je hoofdpijn.

 

Als het tenslotte goed begint tehelpen zou ik toch eens zelf beginnen kweken en de beste zaden voor jou hoofdpijn in huis tehalen.

Heb je al eens homeopathie gebruikt ik denk dat er zo ook wel wat tebereiken valt.

 

Succes,

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

 

Nee hebben ze niet in de super Fly

Ze hebben wel een paar andere haze's van 12 euro per gram

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hi! Ben hier net nieuw, ik heb al veel topics gelezen maar nog niet echt een antwoord op mijn vraag kunnen vinden, dus open ik zelf toch maar even een topic. Het zit namelijk zo:

 

Ik heb al sinds mijn 11e iedere dag last van hoofdpijn en pijnlijke ogen (soms dubbelzien). Na veel onderzoeken en vooral hele lange wachtlijsten hebben ze nog steeds geen medische oorzaak kunnen vinden. Ik ben nu 21 en heb te horen gekregen dat ik er maar mee moet leren leven. Sinds dit oordeel ben ik erg depressief want de rest van mijn leven iedere dag deze hoofdpijn moeten verdragen klinkt onmogelijk. Afijn doorgestuurd naar de psych, maar die zegt nu ook dat er niks aan te doen valt en dat ik er maar mee moet leren leven.

 

Nu heb ik wel gelezen dat van het roken van wiet hoofdpijn misschien minder kan worden, dus ik zit er heftig over te denken om het zelf maar eens uit te gaan zoeken, nu is alleen de vraag "hoe"? Kan ik gewoon naar een coffeeschop gaan en een voorgedraaide blow halen? Of moet ik er zelf een draaien met een bepaalde wietsoort?

[/ik heb ook al verscheidene keren cannabis gerookt als ik koppijn had en dat helpt echt vind ik je denkt gwn niet meer aan je hoofdpijn en je naar een coffeeshop gaan en een voorgedraaide vragen tenzij je zelf kan rollen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

je zou ook eens een duurder soortje kunnen halen moet je minder in je joint doen maar je toch wel

lekker stoned/high zijn en ook al eens aan hasj gedacht ? ik noem alleen een paar opties :P :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey polarjointje

zie index medicinaal

 

er zijn 2 topics over hoofdpijn.

1 over glaucoom( om het breed te houden)

 

hoofdpijn.

ik voel licht,

helder,high

sativa soortjes(ff zoeken)

 

Ik zou zker geen voorgedraaide kopen,

mss helemaal geen tabak?

verdampen?

 

groet Weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Luitjes, medicinaal gezien is wiet een van de vele, vele, vele kruiden.

 

Hoofdpijn en of PTSS reageren vaak goed op:

 

25 gr. Valeriaan

25 gr. Melisse

25 gr. Verbena officinalis (ijzerhart)

25 gr. zoethout

10 gr. Cannabis (naar behoefte, ik prefereer overdag Mexican Sativa en 's avonds iets meer indica.)

 

Sommigen hebben baat bij extra Salix bast. (+/- 25 gr.)

 

Maak hier thee van.

 

Stoned of high worden is NIET de bedoeling. Knip afval zonder de grote bladeren voldoen hier prima.

Het gaat hier niet alleen om THC, maar om het samen spel van de talloze stoffen die ons plantje aanmaakt.

 

Denk ook niet dat er naar een kopje een wonder gebeurd.

 

Groet, hjm

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Tegen hoofdpijn zou ik zeker geen zoethout gebruiken ivm verhoging van de bloeddruk.Het is wel goed tegen virusinfecties.

 

Een beter theemengsel zou zijn

5 gram gemberwortel (goed tegen bloedstoornissen & voor de spijsvertering) of 'Ginkgo'

25 gram Lindebloesem (bevat magnesium, ontspant de spieren)

15 gram Wiet (milde sativa, indica geeft juist hoofdpijn ivm het krijgen van een zwaar hoofd).Cannabis verwijdt de bloedvaten.

10 gram wild kattekruid (kalmeert, bij spanningshoofdpijn)

5 gram Gojibes (bloedverdunnende werking & goed tegen bijholteontsteking), zorgt tevens voor zoertige smaak.

 

Namaste <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon eentje draaien hoor :wacko: help echt wel tegen hoofdpijn ik doe het ook altijd als ik er weer is last van heb :wacko: wel uitkijken met takjes want die maken dingen alleen maar erger <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha elmanito en hjm, zijn jullie heksen die nog een middeleeuwse kruidentuin hebben om jullie magische drankjes te bereiden? :oeps

hehe nej, altijd interesant natuurlijk.. maar niet echt voor de hand liggend als je niet de juiste kennis bezit denkik.. je zou al snel een giftig plantje derin kunnen gooien..

 

 

Maarjah idd, takjes in een joint en de kans dat ik koppijn ervan krijg is erg groot.. meestal pak ik daarmee gwn een asperine of dafalgan want uit CS wiet zijn takjes soms moeilijk te verwijderen.

 

Maar wat ik me nu afvroeg, als je koppijn krijgt van een joint.. kan je die dan ook terug oplossen met een joint?

 

Nu ff een theetje zetten :)

 

Peace~

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Kruiden moet je gewoon gaan kopen en niet zelf gaan plukken.Sommige kruiden zoals wild Kattekruid mag je nogeens plukken ivm de vermelding op de rode lijst, dus zeldzaam.Brouwseltje koken van wilgeschors kan ook, bevat nml salicylzuur ('aspirine').

Takjes moet je ook niet gaan roken, maar wanneer je van het overblijfsel een homeopathische verdunning maakt, misschien dat het dan wat beter gaat.Kan je trouwens net als ons ook voor heksie spelen.Wel uitkijken voor de inquisitie :oeps

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik een hoofd pijn op voel komen is het meestal 70 % een te kort aan water

Na twee keer me buik vol gedronken te hebben na een half uurtje geen last meer :)

Als ik te veel zuip heb ik het ook dan moet ik ook water drinken als eeen malle

En als ik een halve dag alleen maar koffie drink krijg ik ook hoofdpijn ook water de oplossing bij mij altans ;)

 

Greetz knutsel

Share this post


Link to post
Share on other sites

wij gebruiken wiet om twee redenen :

 

mijn vrouw omdat ze last heeft van FM ( fybrio mylangie ) wekedelen reume genoemd.

Hierbij heb je wisselend last van oijn in je spieren en gewrichten zonder dat het aan te tonen is in het bloed. integenstelling tot normale reuma. elke dag is het weer een verrassing waar je pijn hebt en stress en spanning doen er nog eens een schepje bovenop.

 

Zelf gebruik ik het om van mijn aangezichts pijn af te komen, hiervoor ben ik al meerdere malen door de medische molen heen geweest en alle onderzoeken gehad om te kijken waar de pijn vandaan komt. allemaal zonder een goed resultaat.

Ik heb drie keer een pijnbestrijdings behandeling gehad waarbij zenuwen in mijn wervel zijn doodgebrand , maar alles had geen effect op langere termijn.

Nu heb ik zware pijnstillers gekregen en moet het daar maar mee doen. helaas helpen ze niet zo goed als een joint , dus ben ik lekker over gestapt naar het roken van een joint bij heftige pijnen.

 

In tegenstelling tot de reguliere mdicijnen heeft het roken van een joint geen nadelige bijwerkingen op bijvoorbeeld de maag, het enige nadeel is dat ik er ontzettend slaperig van wordt , dus gebruik door de week is geen optie inverband met mijn baan.

 

beide hebben we dan ook baat bij het roken van een joint en zullen dit dan ook zeker doorzetten, wat de medische wereld er ook van zal zeggen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...