Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Ziekzaatje

Fruit, Fruiter , Fruitigst - 2 Jb & 3 Kf

Recommended Posts

ziet er mooi uit :spliff:

 

daar ga je zeker van smulllen.

 

ben ook razend benieuwd naar het gewicht ;)

 

Dat kleine plekje laatste foto is denk ik wel meeldauw... maar dat mag niet zo superveel meer uitmaken hoor. gewoon dat blaadje erwijderen of bestrijken met een kwastje gedept in silinal (oid) oplossing.

 

ga zo door!

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update bloeidag 63

 

Meeldauw is bij jackberry 1 best erg geworden, maar het mag de pret al niet meer bederven.

3 dames staan sinds dinsdag op schoon water. En gaan volgende zaterdag naar de kapper :D

 

Pics :specool

 

med_gallery_10811_3371_227334.jpg

 

 

Paarse JB

med_gallery_10811_3371_1717712.jpg

 

Paarse JB

med_gallery_10811_3371_1072676.jpg

 

med_gallery_10811_3371_1143413.jpg

 

med_gallery_10811_3371_321535.jpg

 

(meeldauw aanval) Groene JB

med_gallery_10811_3371_1263389.jpg

 

KF

med_gallery_10811_3371_1208024.jpg

 

De bovenste 3 gaan volgende zaterdag om :D

 

De 2 killingfields die nog even doorgaan

 

Blauwpaarse

med_gallery_10811_3371_536454.jpg

 

Groene

med_gallery_10811_3371_546335.jpg

 

med_gallery_10811_3371_203243.jpg

 

Ze ruiken zo ontiegelijk lekker, leuke is dat het 5 verschillende pheno's zijn. Allemaal hun diverse geuren en opbouw hebben.

 

Ik kan niet wachten om te :bier :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Petje af hoor, dat ziet er erg smakelijk uit allemaal... :bier

 

De komende tijd kan niet meer stuk voor je..

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klasse :bier

En zo moet het

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is je goed gelukt ziekzaatje

 

als er mensen zijn die twijfelen te kiezen tussen

de verschillende zaadjes van sannie.

 

dan heb jij waarschijnlijk nu die twijfel nu wel weg genomen.

 

het ziet er iig bruut uit

 

jammer van die meeldouw

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie kweek ZZ.

 

Je toppen zien er indrukwekkend uit :bier nog even op het resultaat wachten, 1gr/watt??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor alle leuke reply's mensen!

 

Ik hoop er een gram of 150 af te halen, en dan ben ik uiterst tevreden. Ikzelf rook ong 1.5 gram per dag wat dus zal betekenen dat ik een 100 tal dagen lekker kan roken. En ondertussen zal het hokje weer vol gezet worden.

 

Ik denk dat ik deze mooie dames te danken heb aan alle super goede info hier op het forum. En de kweekmiddelen die ik heb, de mooie zaden van sannie en te denken aan de bac voeding en vooral de liefde die ze van mij kregen haha :D .Toen ik hier voor het eerst kwam en naar topics als die van sannie en paffie keek, dacht ik damn wat een mooie kaarsen staan daar. En ik denk dat het me aardig gelukt is dat te evenaren en maarliefst onder 150W :bier

 

Een van mijn kweekdroompjes is uitgekomen, lange massieve heerlijk ruikende toppen! Nu hopen dat ze ook zo ontiegelijk lekker smaken als dat ze ruiken.

 

Geweldig dit; kweken! :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

jij bent blijkbaar wolkenkrabbers aan het kweken in je kast! :D

 

mooie toppen!

 

:bier nice job.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het einde :(

 

Na 74 dagen bloei heb ik de schaar in mijn dames gezet. Na een kort gesprekje met ze dat ik het niet echt meen die schaar lieten ze het toe, en kon ik beginnen aan een leuke klus.

 

Al gauw rook de gehele kamer naar fruitige wietlucht. Totdat ik het hermatje jackberry pakte. Eenmaal bezig deze shemale te kortwieken kwam er een geur vrij die ik echt nog nooit zo heb geroken bij cannabis. Een overweldigende bosbessen lucht. Het overtreft gewoon de originele wietlucht zo sterk :P geweldig

 

Zelfs de pure blueberry die ik gerookt heb was nog niet eens zo krachtig kwa geur. ;)

 

Ik kan wel verder praten, maar pics zeggen natuurlijk meer :specool

 

Het o zo lekkere ruikende herma - jackberry

med_gallery_10811_3371_1449248.jpg

 

med_gallery_10811_3371_862687.jpg

 

med_gallery_10811_3371_66867.jpg

 

med_gallery_10811_3371_1532900.jpg

 

De groene JB (de dikste)

med_gallery_10811_3371_1472014.jpg

 

med_gallery_10811_3371_394262.jpg

 

med_gallery_10811_3371_712625.jpg

 

Killing fields (half groen/ paars)

med_gallery_10811_3371_281991.jpg

 

med_gallery_10811_3371_1148103.jpg

 

med_gallery_10811_3371_1362839.jpg

 

Groene KF

med_gallery_10811_3371_1180582.jpg

 

med_gallery_10811_3371_801179.jpg

 

En tenslotte de een donkerpaarse KF

med_gallery_10811_3371_565341.jpg

 

med_gallery_10811_3371_127616.jpg

 

 

 

Voetjes in de lucht

med_gallery_10811_3371_730221.jpg

 

 

 

med_gallery_10811_3371_1631266.jpg

 

 

Rooktest en eindverslag volgen nog!!!

word een goede 2 tal weekjes wachten, en dan kan het festijn beginnen :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wel Go.ver.mme dat zijn eens mooie plantjes !!!

 

En dat onder 150W, petje af hoor !

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jo

 

K ben benieuwd naar het eindresultaat, dit gaat vet zijn voor 150 wat!!!

Je vuurwerk gaat klaar zijn om met oud op nieuw een stevig knal te maken van je kruid :( lekker toch die vooruitzichten ;)

nice job, hoe hoog waren die planten geworden?

 

mazzel :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klasse werk ;)

Een hele prestatie hoor,en reken maar dat je erg veel rook plezier zult hebben.

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi op kleur gesorteerd op de kop...

 

Dit wordt misschien wel dicht bij de gram per watt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de complimenten allemaal! ;) :bier

 

over de grammen kan ik helaas niets zeggen. De een is ontiegelijk massief terwijl de anders spruiterig is. Het is nu alleen maar genieten en wachten tot het droog is :P

 

@kabouter

Ze waren rond de 1.20m. Dit door de langere voorgroei om er zeker van de te zijn dat me hokje vol zou zitten als ik veel mannen zou hebben. Alleen had ik dus geluk met 5 dames. Daardoor zijn ze wel erg gestrekt.

 

Ik zal morgen wel leuke macro's schieten over hoeveel littekens per plant op de stam door pletten :(

De lange geknakte killing field heb ik geloof ik wel 11 x erg geplet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

erg netjes voor een 150 watt! ;) ik kweek zelf ook onder 150 watt, maar over dit soort oogsten kan ik alleen maar dromen. weltrusten. :bier

 

mvg jonkoman

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol als ik op de toppen afging dacht ik dit onder 600 watt gekweekt was ;) niet te gelove. Ik denk dat het voordeel is dat je de planten zeer dicht bij de lamp kan laten groeien en dat je dit zeer goed benut hebt. Proficiat!

Edited by dre86

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eindgewicht ;)

 

droog, en inmiddels in weekpotten op maarliefst 166 gram dus 1.1g/watt

Daar mag ik denk ik erg trots op zijn, zeker voor mijn eerste zaadkweek.

 

Jackberry roze: 34gram

Jackberry groen: 36gram

Killingfield groen: 36gram

Killingfield paars: 26gram

Killingfield "compact": 32gram

 

Zojuist stiekem een dikke KF gedraaid, van de compactste dame. Inmiddels een uur terug, maar voel em nog alsof ik em zojuist uitgedrukt heb. Ook aardig lichamelijk.

 

Pics en rookverslag volgt :bier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefeliciteerd ziekzaatje, dat zijn me tog een paar lekkere toppen die je daar gekweekt hebt.

 

Nu ben je toch blij dat je meer dan twee dames overgehouden hebt he :bier ;)

 

Rookze, greetz Cleef

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laatste update van dit topic.

Enige tijd even stil geweest op het forum, niets erg ofzo had tijdelijk echt te druk om ook maar vrije tijd te hebben. :D

 

rookverslag

 

Killingfield.

 

Omdat het nu enige tijd geleden is dat ik het heerlijke goedje in wekpotten heb bewaard. En rook er tot op heden elke dag van. De naam van deze plant zegt eigenlijk al genoeg. In eerste instantie bij de eerste joint was het wennen aan de smaak. Mijn eerste 6 hijsen waren erg duister en kon de smaak niet thuis brengen, liet de joint uitgaan en stak hem na enkele minuten weer aan. Hierdoor was de smaak lekker in de joint gaan zitten. Erg fruitig, met een citrus achtigmaakje. Ik kan het alsnog niet helemaal beschrijven. Inmiddels was de joint opgerookt en zat lekker op de bank. Ik merkte nog niet veel van het effect onder het roken, maar eenmaal een kwartier verder werden mijn handen zwaar, warme waterige ogen en een licht kloppende slaap. Alsof ik weer stoned was voor de eerste keer. ;)

 

Bij de 2e joint ongeveer 3 kwartier later hakte het er echt in. Na een dag werken is dit inderdaad een goede "afmaker". Heerlijk in een coma geslapen. Dit is echt een van de sterkere soortjes die ik ooit gerookt heb, en ben er daarom zeer trots op dat het me zo iets heerlijks heeft opgeleverd.

 

Op een rijtje:

 

- Zeer langdurig effect

- Zware stoned, heerlijk als je even alles wil vergeten

- Erg lekker om te roken, gelukkig niet erg zwaar op de keel

 

med_gallery_10811_3371_1150478.jpg

 

 

Jackberry

 

Ik pakte een stukje donkerpaarse jackberry de volgende dag uit werk. Het kruimelen was een genot om de mooie kleuren van de buds te zien. De geur die er vanaf kwam was om te smullen. Bessen luchtje met citroen. Met een klein beetje tabak vul ik de donkerpaarse joint. En steek hem aan. Er komt gelijk een haze achtig gedachte tevoorschijn bij de eerste trek. Een overvloed van citroen met toch wel een erg zoete smaak. De diepe high kwam al redelijk snel op en liet ook deze joint een enkele minuten afkoelen voor de smaak. Na het aansteken was de smaak nog intenser, maar heerlijke zacht op de keel. Nadat het blow op was merkte ik dat het inderdaad een perfect overdag roker is. Het is een diepe high die tegen stoned aanligt. Maar waardoor je wel erg actief word. Ook een zeer goede nadenker aangezien ik die avond na meerdere joints dacht dat ik wist hoe de aarde was ontstaan. :D Maargoed....

 

Op een rijtje:

 

- Een zeer goede overdag roker

- Lekkere diepe high

- Denkertje

- Letterlijke heerlijke fruit smaak

 

med_gallery_10811_3371_85817.jpg

 

 

Wat zal ik zeggen :D? meer dan geslaagd!

Ik lig eigenlijk nog steeds in een deuk dat het me 160 gram heeft opgeleverd onder een 150 watt lamp, in een omgebouwde ikea kast en voor de eerste keer met zaden. En wat voor zaden! Geweldig groeiende, mooie potente dames. Ik had ook erg veel geluk dat ik uit de 6 gezette zaden 5 dames overhield ;)

 

 

Ik wil iedereen bedanken voor zijn hulp!

 

 

greetz ZZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is in ieder geval één van de mooiste verslagen van het jaar...

Petje af...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...