Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

riesje1965

Nlx Dames Voor Ries.

Recommended Posts

Jezus, het zal toch niet waar zijn dat ze voor jou komen? B)

 

Ik zit voor je te duimen. :rolleyes2:

 

Good luck dude

 

Nataraj

Share this post


Link to post
Share on other sites

oei riesje.. ik zal ook voor je duimen dat ze stilletjes jehuisje voorbij gaan B)

 

btw mooi oogstje..

en idd superstrak geknipt baasje.. electrisch?? volgens mij wel

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

noeste ambacht dus...

 

petje af voor de manicurist!! B) en voor voor de sla-olieloze wiet!!

 

gr

 

BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Riesje,m wat een gestress man.

daar doen we het niet voor he, Pfffffff.

 

Beekaa

Dat zijn oude dingen die sla olie B)

Is niet nodig he, en met de thumble trimmer al helemaal niet. eN DIE MAAKT OOK NOG EENS GEEN HERRIE.

 

Welke shop verkoopt er nog wiet die niet machinaal geknipt is en dan ook nog zonder olie?????

 

 

 

gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alvast gefeliciflapstaart ! Mooie kweek ronde, met nagenoeg geen problemen B) :rolleyes2:

Zelfde soortje strak weer ???

 

Heb vandaag alvast een droognet gehaald, hoop dat ie ook zo vol komt te liggen. :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

kLAARRRRRRRR.....................8 netten vol.

Mijn stapelnet plus 2 rekjes.

Als ik het zo overzie..............anderhalf kilo minimaal. B)

Een netje is 250 gram droog heeft iemand mij eens verklapt.Ik hou het op 200 gram. :rolleyes2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefeliciteerd Ries.....

Zelfs mijn hartje ging sneller kloppen toen je over de politie schreef. B)

Dat had echt naatje geweest.

(is het alsnog niet verstandig op een andere locatie te drogen als je daar de mogelijkheid toe hebt????)

 

Hoelang ben je nou bezig geweest met knippen?

Alleen of met meerdere?

 

Denk dat je wel hoger uitkomt hoor.

200gr. per net is wel laag ingeschat.....

 

Wat doe je met je aarde?

Laagje eraf scheppen, nieuwe laag erover...opwarderen en draaien maar????

Of ga je m helemaal leegscheppen?

 

Suc6 iig, groeten defQon Soldier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat dacht je van mijn klopkamertje dan?? :no

Is goed afgelopen.

Ze rijden al een paar dagen veel rond met het raampie open. Er zit er 1 hier in de buurt die het niet zo nauw nam met de stank.Resultaat: Klachten uit de buurt en een controlerende meute blauwpetten.

Is gepakt , maar verdere details ga ik hier nie vertellen natuurlijk.Ik heb een paar weken geleden ook al zo iets meegemaakt. :rolleyes2:

 

Ik ga me een paar weekjes koest houden.Dan kan ik mooi de boel checken en eventueel wat dingen vervangen.Nieuw filtertje , laagje afgraven en de boel mixen ( Plagron , bacto en de schimmels ) en eens kijken wat voor soorten er nog te krijgen zijn.De zending van nieuwe meiden heb ik maar eens afgezegd. :no

 

Er staan wel een zestal zaadjes die al zijn ontkiemd en hun prille bestaan zijn begonnen.Het zijn Jack berry's. :no

Die gaan we ff intensief begeleiden en proberen groot te brengen zodat ze straks mee kunnen met de andere meiden.

 

Al met al een spannend en vermoeiend weekje voor mijn ouwe lichaam. :no In totaal heb ik dus 20 uur zitten knippen en idd helemaal alleen.Geen probleem B) ............muziekje derbij , voldoende water , beetje hapspul ( sure , Sonjaproof) de diesel starten engaan met die banaan. :no

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb me trouwens eens af zitten vragen welke NL..X ik eigenlijk had. :rolleyes2:

Sativa valt eigenlijk al af. Ze zijn vrij kort gebleven.

Wat blijft er dan over?? Help is ff met meedenken. Ben een beetje brak............... B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dit is wel een toppie oogst... B)

 

Je weet wel dat je hart op de juiste plaats zit hè Riesje...?!

Ik ken dat gevoel,... afgelopen week wou ik s'avonds vertrekken, heel de straat en alles eromheen was in blauw flikkerend licht veranderd...

Maar niet voor hier gelukkig, dan weet je iig wel dat je hart nog goed functioneert... :rolleyes2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wellicht had je dat met betere ventilatie wel gehaald omdat ze dan nog langer hadden kunnen staan zonder rot . Hoe beter je kweekt des te groter de toppen en des meer kans op rot .

 

Eigenlijk niet te geloven dat je zonder afzuren dit resultaat kan bereiken. Al dat moeilijke gedoe om je voedingswater naar 6.0 te brengen is dus niet nodig.

 

Op de hoeveelheid grond die jij gebruikt niet nee . Echter op kleine potten kan het wel noodzakelijk zijn!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mooie toppen met een lage ec, ben je niet hoger gegaan als 1,5 ?

En afzuren deed ik eerder ook, maar de gs zij vanaf het begin dat afzuren op grond onzin is, blijkt wel.

 

Dit gaat echt niet voor alle kweekjes onder alle denkbare omstandigheden op , dit wil ik toch graag ff vermelden voordat iedereen z'n zuur weggooit.

 

De samenstelling van de grond , de hoeveelheid grond en vooral de hoeveelheid voeding die je geeft spelen een doorslaggevende rol bij de ph . Er is een bepaald verband tussen ph en EC. Wanneer je op veel grond relatief weinig voeding geeft en het water niet afzuurd gaat alles prima. Geef je op kleine potten veel voeding en zuur je steeds af tot ph 6 dat loop je tegen verzuurde grond aan . Veel kalk in de grond en niet afzuren kan weer zorgen voor een te hoge ph .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat heb ik deze kweek geleerd?

 

1. Bak is top.

2. Meer ventilatie nodig , dus ook in de nachtperiode ( donker ).

3. Dieven heeft geen meerwaarde.Planten bleven kleiner.Kan natuurlijk ook zo zijn dak ut gewoon verkeerd

heb gedaan.

4. Bacto en schimmels ..............gaan we nogmaals meegeven.

5. Lv moet beter onder controle worden gehouden.

6. Ik heb een hart . :rolleyes2:

7. Waterhuishouding in de bak is goed in de hand te houden.Gewoon minder water maar wat vaker geven.

 

 

Tot nu toe voldoende leerpunten.Zien jullie er meer? Ff melden..............kunnen we met zun allen wat leren en word dit topic toch nog leerzaam.

Voor de rest een ieder bedankt voor de steun , het lekkere geouwehoer , waar zijn we zonder humor , niedan . en de reacties!!! B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vind dat je een top ronde hebt gedraai Ries.

Eerste x in je bakkie en dan zo,n iets neer zetten.

Denk ook dat het een van de leukste topics is geweest die we hier hebben neer gezet. Dat doe je dan met ze allen.

 

 

Nu nog ff een beesten gewicht halen en dan is ie af.

 

B) gr ert

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zien jullie er meer? Ff melden.

Schoonhouden ventilator B) .

Op naar die 2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dak die ventilator maar ga mollen. :rolleyes2:

Het gewicht zal tegen vallen,ert. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi....

Vasthouden die gedachte Riesje...

Dan valt het uiteindelijk toch weer mee.... B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:rolleyes2: Niks die ventilator mollen :no dat wil ik doen met exclusieve foto's.!!! :no

 

Was weer een leerzaam kweekie, Ries.!!

Ik hoop op een superresultaat voor je.! B)

 

Als het mijn bak was zou ik het volgende doen;

 

1, laagje afgraven zo'n 15cm.

2, pH meten.

3, pH te laag, dan mearl erover.

4, inwateren zodat de mearl er lekker in kan trekken...

5, Light-Mix erover

6, inwateren en een dag laten staan

7, nieuwe stekken erin.

 

Niks de grond mixen, waarom zou je ??

Als je een paar weekjes wilt wachten wel je aarde vochtig houden(volgens mijn leermeester een pre)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb een fikse fout gemaakt.......................Ik zei toch al ergens dak de gave had de boel te verkloten!! B)

Vanaf donderdag de kachel aan laten staan. :no

Resultaat: Een veel te snel gedroogde wiet. Op 2 lagen na is het kurkdroog. :rolleyes2:

Ik heb de droge wiet al verpakt en gewogen.De andere 2 zijn op zeker morgen droog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mischien nog even zweten.Zakken dicht met nog wat lucht erin,hoog leggen.Of zijn de takken ook droog en breken ze al?

 

edit misschien nog wat niet droge wiet erbij en regelmatig omdraaien

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of gewoon de kachel weer aanzetten en die 2 lagen ook zo drogen. B) Ze waren zo goed als droog. Takjes braken als lucifers!!

De verpakte wiet was al te droog. Jij zegt dus de ander wiet er mee vermengen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klote Ries.Ik hoop op het beste.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...