Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
1e time

Hallo Mede Kwekers

Recommended Posts

Hoi 1e keer

 

Nou jij gaat wel lekker, ziet er echt goed uit,

Maar een indicatie van wanneer je de schaar er in kan zetten

Als ik ze zo bekijk kunnen ze nog wel een tijdje 10 tot 14 dagen denk ik zelf, mischien dat ze nog wel langer kunnen staan (hoelanger ze staan zwaarde de stoned)

zo als ik op je foto;s zie zit je aardig hoog met je ec (voeding) dus ik zou nu wel vast stoppen met voeding geven, zo dat de plant dit op gebruikt en jij straks gewoon een lekker niet scherp wietje hebt.

 

Nou ik hoop dat je hier wat aan hebt, zet over een week ofzo nog eens foto;s

 

 

Groetjes Miss_Stoned

Share this post


Link to post
Share on other sites

wow,daar ga je zeker veel lekkers aan overhouden :smoke Mits je nog even wacht me oogsten, en zeker niet te snel(geforceerd) drogen. Hoe moeilijk het wachten ook is :specool , het zal het echt wel waard zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat aan de hand van de reacties ik zeker nog even 1 week afwacht en dan kijk hoe t er voor staat

verder ga ik vanaf nu alleen nog maar water geven.als er nog meer tips zijn dan hoor ik t graag

:specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat is waar, ik plaats er vrijdag nog wel een foto's bij.en thx voor jullie advies :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

verdorie toch nog beestejs ontdekt net voor de oogst,ik heb mijn foto toestel vergeten anders had ik er even wat foto's kunnen plaatsen :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maak de beestjes DOOD :) . Is het spint of wat anders?

 

Nog even en dan is het allemaal gebeurd , nog 2 dagen :) ;) .

 

1e time : Waarom had je niet gelijk de hele zolder gepakt ipv maar een deel. Denk na je oost dat je er wel van baald dat je niet alles hebt vol gezet, maar kan natuurlijk ook zijn redenen hebben :innocent:

 

Kijk wel uit met spuiten enzo omdat je in de eindfase zowiezo al veel kans hebt op toprot en dan ga je het alleen maar verergeren dus als het niet veel beestjes zijn dan maar gewoon oosten. Misschien kan je met de stofzuiger wat beestjes eraf halen of met je vingers, wel een *** karwei maar ben je zeker van een goede oost :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ wietsurfer : ik weet niet wat voor beestejs t waren ze zijn in ieder geval nu :innocent: . ik heb er een foto bij gedaan misschien dat iemand anders t herkend.verder heb ik er een paar foto's bij gedaan die vandaag zijn genomen hopelijk kan iemand mij vertellen of t al tijd is voor de oogst.t begint nu toch aardig bruin te worden...

 

 

 

 

 

 

tn_gallery_12799_3331_13132.jpg

 

 

 

 

 

med_gallery_12799_3331_370941.jpg

 

 

 

 

image.gif

 

 

 

 

 

med_gallery_12799_3331_813854.jpg

 

 

 

 

 

med_gallery_12799_3331_1093985.jpg

 

 

 

 

foto was erg klein van de beestjes dus nog maar een keertje dan...

 

 

 

 

 

 

med_gallery_12799_3331_13132.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

bladluis dus,dat kan niet zoveel kwaad toch? ze zijn in ieder geval dood das t belangrijkste.

@staley : de bladeren zijn idd nog redelijk groen onderin begint t al wel behoorlijk te hangen dat is waar ik me een beetje zorgen om maak

 

 

 

 

med_gallery_12799_3331_462066.jpg

 

 

 

 

 

 

 

med_gallery_12799_3331_1093985.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi 1e time

 

ziet er lekker uit, tja ik kan wel zeggen nog een weekje maar dat is hier boven al gezecht,

en de bladeren zien er ook wel naar uit dat ze nog een weekje kunnen blijven staan,.

erg kloten voor je dat je beestjes hebt gehad,.. maar volgende x zou ik iets anders nemen,

om ze tegen te gaan, vertimex is nogal slecht te roken volgens mij,

volgende x beter op je planten letten, en eerder iets onder nemen, kan je mischien andere beestjes bestellen, die de slechte beestjes op eten.

 

Tja nog een xtje terug te komen hoelang moeten ze nog,.. je zou nu al kunnen knippen (krijg je minder gewicht, en lichte high) later knippen betekend meer opbrengst, zwaardere stoned, meer gewicht,

ik zelf zou ze nog een weekje laten staan (en dan nog eens een foto plaatsen)

 

Groetjes Miss_Stoned

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ thomas : ja er is 1 keer gespoten met vertimec was niet zo slim zeker?

 

@ miss stoned : ik wou eigenlijk later in de week even kijken hoe t er voor staat en heel msschien in t weekend beginnen met oogsten maar t is idd wel zo hoe langer we kunnen wachten hoe meer opbrengst maar zou t nog zoveel schelen in de opbrengst als je ze een week langer laat staan? en bedankt voor je reactie :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi 1e time

 

1e vertimec, spuit je normaal alleen maar in de groei, (zeer schadelijke gif) en planten neem het op in de toppen,. dus eigenlijk als je een fatsoenlijk mens bent laat je het niet meer roken door een andere

(sorry maar het is zo) ik weet dat het zonde is, maar als straks verschillende mensen door jou fout erg ziek worden is denk ik een gevoel waar ik niet mee zou kunnen leven,. je kan dan deze ronde zien als een leer proces, en weten dat je volgende x noooit weer mag doen in de bloei,

ik zou de planten wel aflaten bloeien, zo dat je volgende x wel goed weet wanneer je planten oogstrijp zijn,..

plaats in de loop van de week nog eens een foto,.

 

Groetjes Miss_Stoned,..

 

(ps, kijk altijd goed naar je planten, die vertellen je vroeg genoeg dat er iets fout zit, je moet alleen leren ze te begrijpen)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dank voor je advies maar misschien hebben we nog geluk dat t maar in een klein hoekje gespoten is?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan nu al een plan gaan trekken voor jezelf. Kan bestaan uit verschillende prioriteiten:

 

- Tijd ( wanneer heb ik tijd om te oosten )

- Gewicht ( Als je iets langer laat staan, komt er natuurlijk wel een beetje gewicht bij )

- Insecten ( geef je ze de kans om toe te happen of haal je het eraf of zijn ze nu van de planeet :innocent: )

 

Ik zou zelf even goed kijken tot vrijdag en dan je plan trekken. Ze komen nu inderdaad hard richting hun eindfase.

Het spuiten was een erg slecht idee, ik begrijp je wel omdat je ziet dat er ineens beestjes inzitten maar het kan ook toprot veroorzaken en dan ben je echt ver van huis. Ik had in week 5 gespoten tegen spint en vond ik zelf eingelijk al niet meer kunnen, maar toch het risico genomen en het is gelukkig goed afgelopen. Jij zit al een paar weken verder richting de eindfase en zin dit soort dingen crusiaal.

 

Wietsurfer ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik kan geen toprot ontdekken op de foto's en haartjes zijn voor nog geen 50% bruin.

Je hebt vorige week alleen water gegeven? Dan is het nu tijd om helemaal niks meer te geven. Nu gewoon even afwachten hoe het vordert. Denk idd nog een week misschien ietssss meer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ooooo dat gaaaat goed

 

zien r lekker uit man

 

grtzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

dank je irezumi1 hopelijk blijft t goed gaan de laatste week (misschien 2) :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zou het indd zo lang mogelijk rekken

 

:innocent: ;)

 

ben benieuwd naar het eind gewicht

 

grtzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik zal zeker even laten weten hoeveel er vanaf is gekomen ik hoop wel richting de 0.75 gr/watt te gaan :innocent:

moet kunnen toch?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tuurlijk man kijk wat een toppen

 

dat ga je wel halen!

 

dat word genieten :innocent: ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaja, straks is het JACKPOT ;) . Ben ook benieuwd , ik denk dat het een goede leerfase was voor de eerste keer. Volgende keer gaat weer beter en zo leer je elke keer wat bij. En daarom is dit forum ook zo heerlijk :innocent:

 

Wietsurfer :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...