Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Test: Magus Genetics Warlock Feminised (en Amnesia Haze in scrog)

Recommended Posts

ziet er prachtig uit. Ze blijven maar gaan. Al enig idee wat je de volgende ronde er gaat inzetten? Anesthisia?

ja, die zijn al aan het voorgroeien (een tweede keer trouwens :smoke) en dat is HIER te volgen.

 

Overigens hebben de Amnesia Hazes nu in week 13 bloei een laatste spurtje ingezet lijkt het. Trichomes beginnen nu echt meer structureel amber te worden, heel langzaam. Nog even volhouden...

 

gallery_59_25_636.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

je geduld zal beloont worden whazzup een zware knock out killer zou je hier aan over gaan houden :(

 

wees maar voorbereid op een paar zware weken AH smoke :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Een mens zou 1OOkm te voet afleggen om daar een joint van te knallen :smoke

 

Prachtig !!

 

MG heefd idd heel lekkere soorten zo te zien :( mmmmmmmm

 

 

@Wazzup NICE!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

even voor de duidelijkheid: De Warlock is van Magus Genetics, De Amnesia Haze niet he, die had ik er bij staan. Eigenlijk waren die er eerst :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

still going strong...

gallery_5211_3806_58801.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja wat moet ik nou nog verder melden? Donderdag gaan ze om! 13 weken bloei totaal, en afgezien van de wat verbrande bladeren bovenin (fan burn :verrygood ) zijn ze nog aardig groen voor die leeftijd. De microscoop liet echter de amber trichomes duidelijk zien dus... Zal morgen nog wel even een paar plaatjes schieten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo zeg whazzup....

 

Gaat lekker hé ?

 

Nou goed, ik wacht wel tot het eindresultaat binnen is, ik dacht dat je gisteren al AH rookte ? Toen je 3 dagen niet terug kwam in de chat, ohnee, 4...

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Your patience will be rewarded young Skywalker :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik dacht dat je gisteren al AH rookte ? Toen je 3 dagen niet terug kwam in de chat, ohnee, 4...

Er valt wel eens een topje vanaf.. een kleintje.. :verrygood

 

The THC is strong in this one...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er prachtig uit Whazzup,

 

Ga je het netje nog verwijderen morgen of gaat ze zo met haar "voetjes" in de lucht?

 

Gerrit

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja, da's een goede vraag. Zit er zelfs aan te denken om in twee keer te oogsten. De bovenste toppen, die nu veel gaan liggen van het gewicht, er af te knippen en dan de toppen eronder nog een aantal dagen te geven. Daar zit nog een hele laag die ik ook wel met plezier weg zou roken denk ik :verrygood

 

In dat geval gaan alleen de grote bladeren er vanaf (voor zover die er nog aanzitten ;)) en gaan ze zo het net in, knippen doen we droog uiteraard. Ik heb een droognet dus da's altijd een optie. Temperatuur en lv is ideaal voor drogen: net rond de 19 graden, ~30% lv.

 

Naarmate ik er langer over nadenk klinkt het steeds aantrekkelijker :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je niets hebt staan dat wacht op de vrijgekomen ruimte zou ik dat zeker doen, wie weet wil het lagere spul nog wat "proppen" met een weekje extra.

 

Gerrit

Share this post


Link to post
Share on other sites

tsjaa meerdere keren oogstne whazzup zit wat in :verrygood

 

je moet wel 2 dingen samen afwegen ... ( die dingen weet jij ook wle maar schrijf het je voor )

 

je stroom blijft lopen dus jewietje word duurder ( al zal het altijd rendabel zijn hoor ;) )

 

en gaan die toppen nog wel extra geven ??? anders is het verspilling vna tijd !!!!

 

je planten geef je als het goed is nu al een paar dgane water tog??? veel voeding zul jen iet meer in je medium hebben dus betwijfel of de onderste toppen nog ECHT wat gaan doen !!!!

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou.. ik denk dat dat heel erg meevalt masteyero. Ten eerste is er continu op een organische manier gekweek en ben ik pas eigenlijk een weekje niet aan het geven, maar ik verwacht zeker niet dat mijn medium nu plotseling arm is, dat duurt wel even hoor.. Ik zie ook nog steeds wle ontwikkeling maar ja, de trichomes vertellen mij het ware verhaal en de timing om te gaan oogsten.

 

Ga er nu de schaar in zetten in twéé keer dus! De Anesthesia's mogen nog even onder de spaarlamp blijven, dat houden ze nog wel een weekje vol voor ze naar 7 liter gaan. Haastige spoed etc :verrygood

 

Wordt vervolgd..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, de grote toppen zijn er af. Ongeveer 1,5 kilo nat. Wel met (weinig) blad en steeltjes nog, maar de buds zijn goed compact, er blijft bij drogen veel over dus ik reken hier zo'n 25% van. Laten we het dan even voorzichtig doen dan: zonder wat er nog op de plant zit, zit ik wel op 3,5 ons tot nu toe. Denk wel dat ik met wat er op de plant zit ruim de 4 ons ga halen. zoals verwacht :verrygood.

 

Zo een paar picas!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo whazzup... Dat gaat een mooi oogstje worden dan :verrygood maar dat heb je ook verdient!

 

Kees.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach ten opzichte van het licht wat er boven hing is het niet veel, er heeft een aantal weken 1000 watt boven gehangen, later teruggegaan naar 600, in veg 400. Maar dat was ook voor de Warlocks. En de vloer is ook mooi verlicht geweest (tja, twee kleine warlocks op de helft van mijn ruimte).

 

Nu effe snel een fan en filter bijroggelen in die kamer :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

laatste voor ze gekortwiekt werd.

gallery_5211_3806_10943.jpg

gallery_5211_3806_37641.jpg

gallery_5211_3806_161947.jpg

gallery_5211_3806_135369.jpg

gallery_5211_3806_44883.jpg

 

Na de knipbeurt

gallery_5211_3806_11099.jpg

gallery_5211_3806_899.jpg

gallery_5211_3806_32911.jpg

 

Veel wiet, weinig blad :verrygood

gallery_5211_3806_8357.jpg

 

Netje 1, bijna 1,5 kg nat.

gallery_5211_3806_98063.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie toppen hoor! vooral die torentjes op de toppen :verrygood

 

ik denk dat je straks een heel lekker rokertje in je wekpotten hebt ;)

 

Maar ik zie overal van die bruine stukken aan je toppen, wat is dit ? verkleuring of een vorm van rot ?

 

en hoe ruiken de toppen?

 

 

 

 

Schaapie

 

 

 

 

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat zal vast geen rot zij

 

Whazzup kennende

 

super fotos

 

hopen dat je haze nog wat extra wil geven door haar wat extra tijd te geven :verrygood

 

laters

Share this post


Link to post
Share on other sites

soso ziet er goed uit en het aantal grammen klinkt ook neit verkeerd ;) tuurlijk beter kan het altijd maar als je maar een bevredigend gevoel heb en zeg nu zelf whazzup de stroomkosten ten opzichte van het eind resultaat is altijd winst gevend :lol: zeker de kwaliteit die jij nu heb die zul je neit snel of gewoon niet in een shop vinden B)

 

 

succes met het drogen en curen :o :verrygood

en dat de onderste toppen dan nog maar flink mogen zwellen ;)

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

De overgebleven topjes doen nog wel wat, niet veel maar ik heb wel het idee dat ze wat voller worden. Dat bruine is zeker geen rot maar verkleuring. Kwam nog een paar druppeltjes vocht tegen en bij nadere besturdering uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat dit wel enorm ZOET plantvocht is, het smaakt een beetje als suiker water of honing zelfs. De geur van de toppen is als het een klein beetje warmer wordt in de kamer behoorlijk zwaar.

 

Alle toppen hangen overigens in het net om ze niet plat te maken, gewoon effe doorgestoken, scheelt ook een hoop plek :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Netje 1, bijna 1,5 kg nat.

gallery_5211_3806_98063.jpg

 

(quote zichzelf)Nou 420gr plusminus gok ik , ik hoop iets meer voor je maar verwacht het niet.(quote)

 

1/5e deel maakt 300 gr + (klein)spul +_100gr , dan hebben we redelijk geschat , maar kwaliteit boven kwantiteit :verrygood

 

Vooral al die partijen donkerbruine trichomes , Stoned you will be and lost you will get ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat kleine spul kleurt nog behoorlijk bij gelukkig, hoewel het niet meer gaat "wratten". Morgenavond gaat het eraf. Dan kunnen de Anesthesias de tent in.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:engel :( yes ytes yes weer een goede oogst van begin tot einde whazzie :wOOt

 

ff over die ANESTHESIAS....

 

al ik op je linkie klik krijg ik alleen een board bericht :rofl e veel meer kan ik er niet over vinden:( ik weet dat jezelf bezig bent met deze kruising !!!! het is tog je eigen krusing waar je al ene tijd me bezig bent????

 

ik zou hier graag het fijen over willen weten :wacko:

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...