Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

whazzup

Test: Magus Genetics Warlock Feminised (en Amnesia Haze in scrog)

Recommended Posts

:verrygood Wat een trich,s en ook nog een 2de internotale bloei :specool

 

Dit word een heerlijk wietje kan niet anders !!

 

Die druppel hasjolie , had Whitetooth onze Chinese vriend ook niet een soortgelijk fenomeen ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prachtig man hele mooie pheno heb je daar , olielekkende kristalfabriekjes zijn het super hoor. :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja er worden mooie dingen toegedicht aan dit plantje. Die olie is overigens volgens mij gewoon hasholie hoor, wat ze van de trichomes halen. Dit lijkt meer een sap bloedend bloemetje te zijn.

 

@La Cucharacha: da's inmiddels denk ik al wel de derde of de vierde :verrygood. Het kwam met vlagen, zoals vaak bij Haze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey whazzup al was ik minder te spreken over het resulaat van de femenised warlocks met name door de naam feminised en de uiteindelijk precentage ( goed hebben we het al over gehad dus dat is afgesloten ) wil ik je wel zeggen ( dus ook de breeder ;) ) dat het een zeer mooie plant is mooi van vorm en zeker neit mis met het spuiten van bloemen :verrygood mooie knuppels die er heerlijk schummig comapct uitzien B) lijkt me iid een mooie plant onder sog met een mooei aantal op een m2 ;)

 

ik heb wat pagina's terug moeten bladeren vanaf het laatste moment van me reply en ben weer bij ik mag gokken ????

 

 

ruim 80 gram warlocks !!! met popcorn meegenomen wat niet zal zijn hoor

 

en je amneshia tsjaa moeilijk ken hoe wonderbaarlijk het ook klinkt deze haze niet ( welke wel trouwens:P ik ben geen haze fan maar door het forum btw weel wat meer gaan proberen wie weet ga ik het ooit lekekr vinden :specool bier moet je ook leren drinken B) )

 

maar goed de gok

 

het zal om 4 ons gaan spannen denk ik aan leuke mooie toppen dan denk ik dat je nog zo'n ruime 30 gram aan ( mogelijke ) hasjolie toppies gaat :huh: wat zal uitkomen op 480 gram mooie compacte wiet en dus rond de 30 aan popcorn bij elkaar tegen de 510 gram aan.

 

lijkt me een leuk tasje tog ???

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou dat ga ik je werkelijk helpen hopen! :verrygood

 

als het echt boven de 5 ons is gaan we van wat het meer is één grote joint draaien waar iedereen een trekje van mag - een soort kettingjoint :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is het maar 120x60 , is niet optimaal voor 600w

Mag ik een kleine correctie in mijn schatting maken ,ging uit van 120x100

525 en dat het maar een groooooote joint mag worden hehehe

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

eens gegokt blijft gegokt he :specool ach ja, het is geen prijsvraag en de meningen liggen uit elkaar. We zullen het zien over een week of eh.. tja, liefst zo snel mogelijk want ik wil mijn Anesthesia's in grote potten hebben onder de 400 watt HPI!! Over een maand moeten ze écht in bloei, eind april klaar en dan staan de Killer Queen F5 ( :verrygood ) en Knights Templar al weer te trappelen in de voor groeikast vanaf begin april om nog een beetje HPI mee te krijgen voor ze naar buiten mogen in mei.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie het al geen tijd voor vakantie ,wel lekker bezig

 

Buble

Share this post


Link to post
Share on other sites

ach ja, je bent jong en je kweekt wat :verrygood.

 

Nog steeds worden ze dikker en wrattiger.

gallery_5211_3806_200436.jpg

 

gallery_5211_3806_138049.jpg

 

 

Een top van de onderzijde

gallery_5211_3806_277256.jpg

 

Groeit aan de zijkant over het net

gallery_5211_3806_152113.jpg

 

 

Hier zie je dat ze nog behoorlijk aandikken

gallery_5211_3806_259774.jpg

gallery_5211_3806_177100.jpg

 

gallery_5211_3806_202382.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey whazzup je AH blijven maar knalluh heah ;) ik heb wellsi gelezen over zwaar potente haze-jes die maar blijven spuitne en spuiten en die je zelfs maar oogst omdat ze al over de 14 weken bloei zijn en nomaal al klaar hoorde te zijn maar tog nog door gaat met bloeien zulke worden dan vaak ook maar geoogst omdat het op het laatste heel weiig maar geeft.

 

die van jouw blijven ook maar kanllen ik weet ze moeten nog een weekie ofso dacht ik :specool maar ben benieuwd wanneer je ze oogst of ze nog een beetje aan het spuiten zijn van nieuwe haartjes B) het schijnt wel te kunnen met AH :verrygood JE HEBT WER IIG EEN LEUK POTENT HAZE-SOORTJE STAAN :huh: B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja het houdt niet op en ze zijn ook nog zeker niet rijp. Ongelofelijk wat er de laatste 1,5 week is bijgegroeid, en allemaal compact. Ben zwaar aan het bijsteunen plaatselijk, gewoon steuntje van installatiedraad vastbuigen op het net.

 

Het dek wordt ook dunner, zodat de onderste buds nu ook steeds meer van het directe licht profiteren. Ik moest vandaag langs de bovenkany door blad weghalen: Mijn vingers waren zo kleverig dat ik er een bolletje vingerhash van kon draaien :verrygood

 

Af en tie een beetje roze gloed, die fotografe ook reeds zag bij een andere haze meen ik (was het niet SSH?).

 

Anyways.. ze knallen nog steeds.

gallery_5211_3806_12793.jpg

 

gallery_5211_3806_101268.jpg

gallery_5211_3806_192992.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

vinger hasj :huh: danmm ben ik dan gelukkig neit de enige die door het aanraken van knipafval hasj aan zijn vingers krijgt :verrygood B) echt waar als ik wat knip met me maten heb ik altijd wel een leuk jointje vinger hasj de rest heeft alleen maar wat aan zijn schaar ook als ik zit te klooien met me planten wil ik wellis een beetje plakkerrig bruin spul aan mijn handen hebben ( hasj )

 

grappig om trouwens te vertellen: 5 of 6 jaar geledne toen me maat begon met zijn eerst buiten planten in ik daar mee hielp ( ik was toen 14 ) en we gingen knippen kreeg ik dit ook ik rolde er ene balletje van ik had geen idee wat het was ( had ook nog gene internet en verstand van kweken :lol:) en ik zei toen tegen me maten hey man hasj , iedereen lachen want toen waren wij er nog vol van overtuigt dat wiet van wietplanten kwamen en dat hasj van hasjplanten kwamen ;) B).

 

tog maar gerookt je weet hoe dtagaat iedereen tog nieuwsgierig en verdomt hoor iedereen vodn het wel naar hasj ruiken en we werden high zo high ;) heerlijk zulke onnozzele moment zijn me goud waard, ik had zowaar mijn eerste eigen hasj gemaakt :lol:.

 

je zegt een roze gloed over je AH :lol: ik ken dat hele soortje niet met het kweken heb het wellis gerookt maar verder neit SSH heb ik wel gekweekt zien worden EN HOE :specool een stuk een 150 plantjes maar deze waren bij die kerel meer mooi groen vanzichzelf en mooi wrat achtige top bouw.

 

het kan best natuurlijk want tsjaa hij maakt zijn eigen moeders dus als je er geen moeder heb tussen staan met zo'n fheno dan zul je dta ook niet in je stekken tegen komen maar goed :lol:

 

begin ook steeds meer haze te waarderen na mate dat ik het wat vaker rook :lol: ik word er alleen neit kei knetter van zoals sommige hebben ik word er heerlijk relax high van maar komt ook omdat ik met en haze joint rustig een kan doen ( net je eerste beirtje die je begint lekker te vidnen duur je ook wat langermee na mate je meer gaat drinke gaan ze sneller :lol: :lol: )

 

 

KEEP IT UP THIS WAY

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja t'is een bijzonder plantje die haze. Ik kwam verdomd een stukje paars tegen die waarschijnlijk die gloed die ik beschreef veroorzaakt. Moeilijk te fotograferen.

gallery_5211_3806_90957.jpg

 

 

bloeien doen ze nog steeds, alweer, eh, nou ja ze bloeien. :verrygood Heb ze toch weer een klein beetje BAC bloei meegegeven.

gallery_5211_3806_232010.jpg

 

 

Zoek het paars

gallery_5211_3806_107683.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zowel in de ssh,alswel de ah zijn er div phenoos die bij goede behandeling/voldoende afrijptijd enigszins roze/paarse gloed krijgen,die na het drogen vrij lastig is terug te vinden,maar wel mooi oogt! :specool

 

Zowieso denk ik dat de ssh en de amnesia bepaalde (gezamelijke!) eigenschappen(qua groei/bloei noem maar op!) bezitten, wat doet vemoeden dat het wel eens(stief!) zusjes zouden kunnen zijn?) :verrygood

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe deze planten vast! Er zitten veel overeenkomsten in inderdaad. Nou ja, ze mogen wat mij betreft nog wel even blijven staan, moet eerst opnieuw beginnen met de Anesthesia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog even en je kan er een oliepomp aan hangen......wat een kristal/olie productie , het is onwijs.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mooi he. Ik klaag niet :verrygood. Ik laat ze maar lekker effe staan. Staan nu toch niet meer in de weg nu ik een nieuwe batch Anesthesia's ga kweken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een superfotooz weer whazzup, fingerlicking good

Share this post


Link to post
Share on other sites

tnx. Tja, goed genoeg voor het forum in ieder geval :verrygood

 

gallery_5211_3806_41611.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

yo whazza gisteren in pluto geweest en verdomd daar trof ik is een paar leuke hazziesaan ( al hou ik niet ech van haze ) waaronder de AH ik besloot omdat ik er niet zo van hield maar gewoon een 5je te halen maar die haze was goed te doen :huh: best lekker en een subtiele haze smaak maatje van me haalde daar ( coffeeshop pluto te rotterdam ) pluto's power haze scheen ook goed te klappen iig dikke lach kick in de trein :D

 

hoop dat je haze net zo goed is of nog beter deze leek wel verdomd commercieel gekweekt te zijn want het waren niet snoeiharde toppen dus wie weet zijn die van jouw nog wel sterker :rofl

 

iig een fijn haze je die niet een al te overdreven haze smaak had want dat trek ik niet :verrygood ik moet er nog een beetje aan wenne zeg maar :wOOt

 

veel succes mt de laatste loodjes.

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

de smaak van haze (ern iedere wiet eigenlijk) is ook grotendeels afhankelijk hoe hij wordt gekweekt en gedroogd. Haze krijgt vaak niet de tijd die hij nodig heeft. Kijk eens wat A5 allemaal kan met Haze!

 

Ik durf de vergelijking met een willekeurige haze uit de shop wel aan hoor. Organiseer maar eens een proeverijtje als ie klaar is :verrygood. Haze kán ook redelijk zacht zijn. Die Mako Haze is daar wel een voorbeeld van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

HP13 is ook een superzachte haze, puur erg lekker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou deze zal uiteindelijk ook wel te roken zijn hoor :verrygood.. Amnesia Haze heeft een hele typerende smaak. Als je die een keer gerookt hebt dan herken je hem wel. Het is overigens niet mijn favoriete smaak, ik heb liever een mooie warme kush.

 

Het bouwen gaat door! Ik zie nog steeds ongelofelijk veel nieuwe bloei, de "wratten" gaan bij sommige buds al in elkaar over, als een extra laag. En halverwege komt er ook al weer nieuw materiaal uit.

gallery_5211_3806_264851.jpg

 

Een aantal buds liggen, sommige omdat ik ze geknakt heb in de bloei om het veld gelijk te houden. Alles heeft zich redelijk gelijk "gezet".

Share this post


Link to post
Share on other sites

so danm whazzup je hebt je best weer gedaan om er een mooie foto neer te zetten en das gelukt ook :D

 

wat je zegt over AH tsjaa die ene ervaring tot nu toe dan die ik heb vidn ik haar vooral zacht met een kleine haze smaak piek zo van hey !!!! zie je ik ben een haze ik ruik als haze en ik smaak naar haze maar niet te over weldigend als je echt van een krachtige haze smaak houd dan is zo'n soortje als purple tops van high quality seeds wat 27 euro geloof ikper 10 danmm dat vind ik dus vandaag de dga nog neit te roken zo sterk van smaak :rofl

 

mako haze heb ik trouwens ook vaak wat over gehoord ik ga maar is een tijdje achter de haze aan ik word er iig zeer creatief van heb ik gemerkt :wOOt

 

bij de bengel in wageningen schijnen ze ook goede haze te hebben een cups winnaar van 2005 ofso ook maar is proberen

 

HAHAHA ER GAAT EEN HELE NIEUWE WERELD VOOR MASTERYERO OPEN :verrygood :huh:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...