Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
tommy guns

Kaaiman En Cannabisplanten Aangetroffen In Woning Bij Charleroi

Recommended Posts

In een woning in Montignies-sur-Sambre, bij Charleroi, vond de politie gisteren een dode kaaiman vastgepind aan de muur, een terrarium dat omgevormd was tot cannabisplantage en een boel wapens.

 

Diepgevroren

Omwonenden hadden de politie ervan op de hoogte gebracht dat hun buur "nieuwe huisdieren" had, waaronder een krokodil. Ter plaatse trof de lokale politie effectief een kaaiman aan, vastgemaakt aan de muur. De eigenaar had het beest als huisdier gehouden en na zijn dood diepgevroren. Later ontdooide hij het roofdier en hing het als trofee op aan zijn muur. De man, met vijf kinderen, houdt ook nog een vogelspin.

 

Voor eigen gebruik

Het terrarium waarin de kaaiman had geleefd, had de man gerecycleerd tot een cannabisplantage. Elders in het huis hield hij nog een andere plantage met de nodige apparatuur, terwijl er in zijn tuin volgroeide cannabisplanten stonden. De man erkende dagelijks vier tot vijf cannabisgebruikers over de vloer te krijgen, maar stelde dat de wiet voor eigen gebruik bedoeld waren.

 

Traangasbommen

In het huis werden voorts nog verschillende wapens aangetroffen zoals traangasbommen en steekwapens. De man werd voorgeleid bij de onderzoeksrechter. (belga/hln)

 

 

is iets anders dan een waakhond hé :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat wil ik ook. :P

 

Een kaaiman in me tuin. :wOOt

Dan weet je tenminste zeker,dat je geen nachtelijke bezoeken krijgt,van die kleine etterbakken met losse vingertjes. :specool

Groetjes,

 

Nataraj

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi die kaaiman,alhoewel de mijne niet moet onderdoen hoor

med_gallery_11838_2690_1031161.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

oeffffff banananas, :specool

 

Ik denk dat jij deze wedstrijd wint. :wOOt

Wat een monster(wel heel lief). :P

Groetjes,

 

Nataraj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krijgen die ook dagelijks Top Booster,of zaeu. :P :blink:

Die wil je echt niet tegen komen in het donker.:no

:specool :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als de aliens mij mee willen nemen moeten ze eerst langs deze Dame.med_gallery_12078_2848_137760.jpg

 

 

Ik maak me weinig zorgen.Misschien wel een eigen topic waard dwz een hondenparade :specool I love them all!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
de mijne ook niet :specool

 

Hetgeen naast die hond zit vind ik interessanter :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

gallery_9381_2898_11150.jpg

 

Liep al ergens een topic over,..... :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok die honden krijgen groei voeding of andere hormonen

 

hopelijk geen politie aan de deur :specool

 

ik had ne jack russel once , me wants een rottweiler!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke,waar dan @BigButtBram?. Ik heb gezocht op honden en kwam meer bij de vijand terecht :execute .(Maw meer katten dan honden).En ik heb grote twijfels over de echtheid van je foto. :icecool

Later!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is mijn hond niet, is de grootste hond ter wereld, helaas is daar nu een deense dog voor in de plaats gekomen (google maar even op: largest dog in the world) afbeeldingen kiezen, dan kom je de rest hier ook tegen.

 

Deze vind ik wel indrukwekkend:

gallery_9381_2898_23719.jpg

 

en dit is de lelijkste ter wereld

med_gallery_9381_2898_27604.jpg

gallery_9381_2898_5258.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb gegoogled en tara DIGITAL FRAUD! :icecool ,dus weer twijfels,vrees ik!(foei @BBB)Maar goed ook,je zal hem/haar te vreten moeten geven,daar heb je wel een paar plantjes voor nodig! :rofl Die andere is :kill: ...woorden ontvallen me.

Grtz. Aad :execute

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...