Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

ASGrow

As Grow Tijdens De Forum Ban

Recommended Posts

Hallo iedereen,

 

Na ons ongelooflijk falen door in afwezigheid uit te blinken op de laatste Forum meeting, lees hier, werden we bestraft met een Forum Ban.

 

Een heuse Ban van ruim een week. Geen beroep op overmacht of strafuitsluitende gronden. Ten aanzien van de uitslag kon niet gecorrespondeert worden.

 

Dus wat doe je dan. Al die uren die normaal achter het knipperende scherm werden doorgebracht moesten tenslotte worden ingevuld. Net als een pas verslaafde junk :specool werden we plotsklaps afgesneden door onze dealer.

 

Als jurist zou je je druk kunnen maken over de corrumperende werking van macht. Maar als grower/blower zoek je meer zinvolle zaken om je zomer mee te spenderen. Die luttele vrije uurtjes die we jaarlijks krijgen moeten we tenslotte met zorg besteden.

 

En om iedereen maar een goede indruk te geven hebben we natuurlijk een leuke fotoreportage gemaakt van onze "vakantie" van het forum.

 

 

Als banneling zoek je natuurlijk eerst je heil in de drugs. En een simpele joint zou nu niet volstaan. Nu is het tijd geworden om het zwaardere spul op te zoeken.

 

Dus AS Grow en BHO

 

med_gallery_8797_3240_221997.jpg

 

 

med_gallery_8797_3240_447761.jpg

 

 

med_gallery_8797_3240_129865.jpg

 

 

med_gallery_8797_3240_832571.jpg

 

 

med_gallery_8797_3240_837766.jpg

 

 

med_gallery_8797_3240_741197.jpg

 

 

med_gallery_8797_3240_228450.jpg

 

 

med_gallery_8797_3240_377680.jpg

 

 

 

Maar al snel bleek dit niet voldoende om ons van het internet af te houden. Dus wat doe je dan?

If Mohammed can't come to the mountain. AS Grow avoides internet in the mountains.

 

Net als de originele Banneling Comte de Monte Christo zijn eiland moest trotseren. Zo hebben wij ook ons eiland gevonden en zijn aan wal gaan zitten om van dit uitzicht te genieten. Met een goed gevulde strijkzak, die zeer goed dichtzat uiteraard hebben we de resterende dagen van onze Forum Ban toch redelijk goed doorgebracht.

 

En voor de geinteresseerden. Op de foto's komen jullie de Shack en paarse Killing Fields tegen die we in ons vorig kweekverslag nog hebben opgemerkt.

 

med_gallery_8797_2853_8673.jpg

 

 

med_gallery_8797_2853_256180.jpg

 

 

med_gallery_8797_2853_40792.jpg

 

 

med_gallery_8797_2853_31145.jpg

 

 

med_gallery_8797_2853_98952.jpg

 

 

med_gallery_8797_2853_459152.jpg

 

 

med_gallery_8797_2853_617925.jpg

 

 

med_gallery_8797_2853_497669.jpg

 

 

med_gallery_8797_2853_322628.jpg

 

 

med_gallery_8797_2853_218315.jpg

 

 

Het was echt geweldig.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat valt niet mee zo'n ban...

maar je slaat jezelf er goed doorheen vinden wij.. :specool

 

Wistje bant mij ook weleens uit het minilab :wOOt

En dan zoek ik mijn heil ook in uhhhh.....

nou ja net zoals jij doet bedoel ik..

 

Alleen dan een rooie.

 

Groeten uit het minilab, weetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ooit 5 dagen in de darkroom gezeten na een relletje met delletje Ria ....

 

:specool

 

Hard time ..... solitairy conviment

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammie....................... :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammie! Italië :P Lekker gehad?

 

Volgens mij had je trouwens geen forumban maar een meetingban :wOOt

 

Valt nog niet mee om een cupje vol te krijgen trouwens he? Truuk is om zoveel mogelijk verliezen te voorkomen door iedere keer in ieder geval dezelfde materialen te gebruiken en het te laten indampen in het kleinst mogelijke schaaltje. Whazzup gaat zo ook weer effe gassen :specool

 

Turkey Baster Go!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Asgrow,

 

Mooie verslagje, heel leuke stijl en picas.

 

groets esko,

Share this post


Link to post
Share on other sites
jammie! Italië :P Lekker gehad?

 

Volgens mij had je trouwens geen forumban maar een meetingban :wOOt

 

Valt nog niet mee om een cupje vol te krijgen trouwens he? Truuk is om zoveel mogelijk verliezen te voorkomen door iedere keer in ieder geval dezelfde materialen te gebruiken en het te laten indampen in het kleinst mogelijke schaaltje. Whazzup gaat zo ook weer effe gassen :specool

 

Turkey Baster Go!

 

 

Ik werd dus laatst helemaal niet goed toen mijn moeder met haar goede bedoelingen mijn glazen BHO schaal heeft schoongemaakt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé jongens,

 

Bedankt voor de steunbetuigingen. We zijn de drooglegging inderdaad best goed doorgekomen. En Italie, Whazzup, en in het bijzonder Umbrie, moet je(jullie) gewoon geweest zijn. 14 uur doorkachelen en je zit in het meest rustieke, gastronomische, gedeelte van Italie, misschien wel ter Wereld.

 

We weten dat niet iedereen even serieus luistert naar wat Mikeh te zeggen heeft, maar hij blijft toch een moderator en hij heeft ons(en sommige anderen) gebanned. No hard feelings hoor Mikeh, we zien het ondertussen als een wijze les, die je af en toe moet krijgen uit onverwachte hoeken. :specool

 

En die cupjes zijn inderdaad nog niet zo vlug gevuld. In ieder geval minder snel dan de plaatselijke benzine pomp zijn gasflessen kan bijvullen. Maar geduld is een schone zaak. We moeten toch nog eerst diep in ons geheugen graven om een voorstelling te krijgen van de Ggirl die we in een glimps hebben meegemaakt. En dan nog eens kijken of het moeilijk te fabriceren valt. Daar lijkt de olie immers voor te zijn ontstaan, gegeven door de almachtige Allah, daar gaan we mee aan de slag.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Italie is sowieso een geweldig mooi land As Grow :wOOt

 

Ben er al velen malen geweest en zal er misschien ooit gaan wonen.

 

Je zal inderdaad wel genoten hebben en die ban helemaal niet erg gevonden. :specool

 

Maar ga door met je mooie verslagen, er genieten vele van je.

 

Groetjes uit Tilburg :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al die uren die normaal achter het knipperende scherm werden doorgebracht...

 

AS Grow

Dan staat je refresh rate te laag. :wOOt Zet 'm op minimaal 75 hertz. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

:wOOt

 

"Things to do in Holland when you're banned" - mooie titel voor een nieuw topic! :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites
We weten dat niet iedereen even serieus luistert naar wat Mikeh te zeggen heeft, maar hij blijft toch een moderator en hij heeft ons(en sommige anderen) gebanned. No hard feelings hoor Mikeh, we zien het ondertussen als een wijze les, die je af en toe moet krijgen uit onverwachte hoeken. :P

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

 

Jij hebt mij de 1e meeting toch ook wel wat positieve energie bezorgt, welke ik nu op het moment uitbeeld qua vak!!

 

Bij deze ben je vrijgestelt van de ban des forum :wOOt

Meeting? :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad tijd voor een meeting in Eindhoven AsGrow :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wacht nog steeds op zomerweer :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb hier mogen vernomen dat gasten je killing fields hebben gerookt :specool

Als je nu nog een weekje een ban wilt moet je sannie vooral niet laten proeven van dat lekkere spul :wOOt

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo jongens en meisjes,

 

Nou, lieve rakkertjes een Eindhoven meeting klinkt goed in de oren. Dan kan Mikeh misschien nog wat meer van die SSH meenemen. Dat was ook niet verkeerd.

 

En Suffie moet dan maar IOU's gaan uitdelen, want die Indian Summer waar hij zo naarstig op hoopt, zien we hier niet meer gebeuren. Toch maar een lampje binnen zetten om de winter door te kunnen komen wordt dat, denken wij. :specool

 

@Sannie,

We wilden stiekem wachten tot de bio kweek ook klaar was om een vergelijking te kunnen aanbieden. Maar je hebt natuurlijk gelijk. Aan de bestelling wordt gewerkt en wordt zo snel mogelijk verstuurd. Let wel het is "maar" een hydro kweek, maar wel volledig biologisch. :wOOt

 

Om verdere correspondentie te voorkomen,

Op dit moment liggen nog de samples klaar voor Fotografe en Whazzup. Ze liggen veilig en staan ter beschikking.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou, wordt wel weer tijd voor een meetinkje he.. Bovendien moet er nog een kast worden opgehangen bij je! Als je alles in huis hebt wordt het tijd voor een test ASgrow. Zekeringen binnen? Kunnen we gaan bekabelen en die indrukwekkende kast van je een plekje geven. Beetje retro is ie wel maar dat is erg in. :specool

 

Ondertussen staat hier nog een bakje olie te pruttelen om het laatste gas te laten ontsnappen...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zekeringen binnen?

Dat schijnt een verhaal apart te zijn :icecool .

Share this post


Link to post
Share on other sites

da's dit project suf:

gallery_5211_2650_88819.jpg

gallery_5211_2650_386353.jpg

 

Kast voor twee hokjes, met de cooltube fan op een vertrager van 20 minuten en aparte derde droep die onafhankelijk geschakeld kan worden. Verder schakelaars: Hoofdschakelaar, onderbrekers voor de lampen, werkverlichting (aan/uit en selectie welk hok werkverlichting - ter voorkoming van het per ongeluk laten aanstaan)

 

De lampen zijn beveiligd met een aparte automaat, de cooltube fans ook. Het wachten was nog even op de juiste zekeringen. Inmiddels is er al weer aardig bijgeklust met aansluitingen in deze kast. Beetje looiig en groot maar oldskool stevig :icecool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Whazzup,

 

Na ampel overleg zijn we van plan om de kamer te gaan voorzien van stutpalen om de kast aan op te hangen.

 

Hij is namelijk net zo zwaar als ie eruit ziet.

 

Maar dit wordt denk ik meer iets voor de bouw hoek van het forum.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is een kick ass kast! Heerlijk degelijk, enige nadeel is dat je een lasbril opmoet doen als je erin wil werken als de lampen aanstaan.

Als de explosieve opruimings dienst een handgranaat veilig tot ontploffing wil brengen nemen ze zo'n kast erbij!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ASGrow wrote: Op dit moment liggen nog de samples klaar voor Fotografe en Whazzup. Ze liggen veilig en staan ter beschikking.

 

* Kijk das nog eens leuk nieuws,ben benieuwd heb m nog nooit gerookt! :icecool (Wordt onderhand ook wel tijd voor een bbq-tje/mini-meetinkje!) :execute

 

kusjes fotografe

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hallo jongens en meisjes,

 

Nou, lieve rakkertjes een Eindhoven meeting klinkt goed in de oren. Dan kan Mikeh misschien nog wat meer van die SSH meenemen. Dat was ook niet verkeerd.

 

Helaas ASGrow, fotografe (het is en blijft een lekker wijf :execute ) heeft 2 weken geleden de laatste kleine inimini sample van me gehad.

 

Ben vandaag ( Zondag ) in eindhoven te vinden tegen 12én :icecool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Mikeh,

 

Ik ben een beetje laat, maar pm me anders voor je tel nr. Want Eindhoven is nogal groot om je te gaan zoeken.

 

Groeten in Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...