Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
masteryero

Waar Is Rata??????

Recommended Posts

hey mensen omdat rata een paar weken geleden op 'vakantie' was was die ff afwezig ik zelf ben zeer benieuwd naar het eind resultaat vn zijn sticky van zaad tot moeders ....

 

ik ging vandaag is ff kijken wanneer hij voor het laatste actief was en dat is al weer bijna een manad geleden :)

 

dus ik denk bij me zelf is ff informeren omdat er toch een groepje kwekers zitten die elkaar toch redelijk kennen en elkaar op de hoogte houden wat er is gebeurd dus zal iemand het hier tog wel weten

 

 

RATA WHERE ARE U >>>>????????

 

DOESN'T KNOW ANYBODY WHERE HE IS ???

 

:verrygood ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naar mijn weten was hij tot 02-07 op vakantie.

 

Geen idee waarom hij niet online is.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok nou jammer als het maar goed is met hem .... en het mooie verslag afkomt :verrygood

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mochten we meer informatie hebben over Rataplan z'n situatie dan geven wij dat vrij.

 

Gr Mike.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is er nog steeds geen nieuws over rataplan?

 

Ik zag net ook dat al de foto's die Rataplan in het topic stekken maken

heeft geplaatst zijn verwijderd uit zijn album. :specool

 

Groeten

Emilio

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

We gaan proberen telefonisch kontakt te zoeken, met de nodige voorzichtigheid natuurlijk....

Zodra we meer weten, stellen we jullie natuurlijk ook direct op de hoogte.

 

Goed om te weten dat jullie meeleven en dat we dus gemist worden :wOOt

 

Begin me nu wel een beetje ongerust te maken........ :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

precies miss j ik ken rata dan neit persoonlijk maar ben hem wel heel dankbaar voor zijn aanvullende dingen hier op het forum tuurlijk er zijn meerdere mensen die ik dankbaar ben voor het delen van hun kennis maar daar zie ik nog dagelijks nog wat van en hoef me om hun geen 'zorgen' te maken. rata is nou al zo lang neit meer geweest dat er zeker wel wat moet zijn.

 

ik hoop dat we snel op de hoogtew gehouden worden

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas zijn veel van zijn sticky's nu zonder foto's :specool Hoop wel dat alles OK is.

 

we wachten het af................

Share this post


Link to post
Share on other sites

:specool ooh ooh rattaplan als die niet terug komt hij is een held van het forum

en nog zon persoon maar die is al een heletijd weg The Afgani WArrior er staat ook dat die 0 post's heeft

is die uit ijndelijk weg gegaan toen met dat wietforum naar spuiten en slikken wou ?

 

groeten hompii

Share this post


Link to post
Share on other sites

hompii, The Afgani WArrior doolt hier nog rond hoor.

alleen onder een andere naam.

 

ik begin me ook zorgen te maken over rata.

zou het iets te maken hebben met zijn kameraad die eens gepakt is.

hoop van ni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat butcher zegt is waar TAW loopt hier nog wel rond alleen onder een andere naam eigenlijk best slim om is na een tijdje een andere naam te nemen en een andere schrijfstel anders valt het wel op.

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vind het sowieso niet slim dat mensen hier info en foto's plaatsen van hun grote meerlamps tuintjes etc. Justitie zal echt geen onderzoek doen naar 1 of 2 lampjes maar die grotere tuinen vinden ze vast interessant. Alles op internet is traceerbaar al denken sommigen van niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@robdh die discussie is inmiddels al 348 keer gevoerd.. en ook niet echt relevant in dit topic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is wel relevant Tomas, Rata is ineens weg, niemand weet waar ie is, alle foto's zijn weggehaald. En zo zijn er volgens mij nog een paar die ineens weg zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar waarom je er dan bepaalde zaken bijhaalt snap ik niet helemaal.. als je hier wat langer leest wist je dat die discussie al zo vaak gevoerd is, en in dit topic hoeft die niet opnieuw op te laaien vind ik..

 

:specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dames & heren, gaarne op het quoten te letten !!

 

Verder kan ik het een en ander over mijnalbum.nl verklaren.

 

Uw foto's kunnen onbeperkt in uw album blijven staan wanneer u gedurende 37 dagen tenminste één keer inlogt of uw foto's door familie, vrienden of kennissen worden bekeken. Wanneer dit niet gebeurt, ontvangt u na 30 dagen een email met de melding dat u óf moet inloggen óf uw foto's door familie, vrienden of kennissen moeten worden bekeken. Wanneer dit niet binnen 7 dagen gebeurt, zullen uw foto's verwijderd worden.

 

Of Rataplan heeft ze zelf verwijderd uit voorzorg.

 

Gr Mike.

 

ps; topic locked totdat ons moderatie team meer informatie heeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Miss_J

Ik heb net gehoord dat Sannie heeft vernomen dat Rataplan het nogal druk heeft en daarom een poos niet aanwezig is. Dat stelt ons allen weer een beetje gerust. Laten we maar rustig afwachten tot hij weer op komt dagen. Gelukkig geen invallen en dat soort ellende.

 

pfhoeh, dat was wel even zweten.... :icecool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is zeker goed nieuws ben blij dit te horen :icecool

 

Groeten

Emilio

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooi zo dat stelt de mens weer gerust kan ik eindelijk weer is goed slapen :blink:

 

 

bedankt luitjes voor de info

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites
:blink: mooi dat alles OK is, en natuurlijk blij dat zijn topics weer van foto's worden voorzien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goeie zaak, hoe zit het met Tokkie eigenlijk? Die ook al een tijd niet gezien.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...