Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
godsake

Badtrip? Dit Was Niet Normaal

Recommended Posts

Hoi,

 

Deze nacht kwam ik thuis van een verjaardagsfeestje. Ik had wat alcohol op, maar was niet echt dronken. Net voor het slapen gaan, had ik nog zin in een lekkere joint.

Ik rolde een mooie J met CRYSTAL wiet. Hij smaakte goed, maar wat hierop volgde was flippen.

Ik kreeg erg koud en begon sterk te rillen. Het was niet enkel een koud gevoel, ik voelde ook koud aan vond m'n vriendin. Ik lag in bed met een zacht lichtje aan. Ik had totaal geen controle over m'n lichaam ( sterke rillingen en spastische arm en beenbewegingen). Ik had daarentegen niet het gevoel alsof ik ging doodgaan :rofl Ik bedoel dus dat ik me niet echt slecht voelde...

DIt was echt niet normaal!

Daarnet rolde ik als test nog 1 en rookte hem opnieuw. Nu zit ik hier lekker stoned :smoke zonder rillingen en spastische bewegingen. :nerd

Iemand ooits iets gelijkaardigs meegemaakt?

Wat zou de oorzaak kunnen geweest zijn? Mss de combinatie met alcohol?

 

Grtz,

 

Godsake

Share this post


Link to post
Share on other sites

alcohol+wiet=vragen om problemen :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

uhmmm ja kan zijn is ook persoons gebonden denk ik.

 

als ik uit ben geweest en de meest gekke dingen heb gedaan of ik ben dronken ja dan is ht met een joitje erop of der onder ik word in ht geval van alchol met wiet vet stronken en lekker, ik slaap dan en heb de dag nergens last van ( vandaar dat ik als ik dronken ben erna smoke voorkomen van de kater ) of ik word kots misselijk en ja hoor ik ben de dag rna de bezig om de wc schoon te maken, in mijn geval is het gelukkig misschien 1 op de 10 keer dat dit gebeurd en ja zo vaak ben ik niet dronken :nerd

 

alvast een waarschuwing voor iedereen !!!!!! en vooral voor de xtc gebruikers nog onder ons

 

gebruik hard drugs incombinatie met soft drugs altijd matig ( of niet :smoke ) je word er knetter vaag van !!!!! en vaag in de gekste zin het is maar net wat je aan kan natuurlijk hoe lang je wakker bent enzow ik heb maten die gaan wellis een dag f 2 doro smoke 10 joint erbij en nix aan de hand, maar mocht het fout gaan en je bent zwaar onder invloed kan ik je vertellen dat dit nooit was wat je gwild had willen hebben.

 

vooral m,et die nieuwe bagger uitkijken het heet mccp zit tegen woordig ook in sommige xtc en ze lichten je er neit over in als je er neit tegen kan ( wat 60% heeft ) keert je maag om word je misselijk en ga je misselijk een hallucinerende trip in waar je u tegen zegt!!!!

 

 

ik ben niet de exper ik ben niet de opperjunk van nederland maar probeer(de) graag wellis wat uit vooral op feestjes ik heb het geweten.

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga alcohol + wiet in het vervolg proberen te vermijden...Al ken ik mezelf en ga waarschijnlijk te nieuwsgierig zijn om het nog eens te proberen. Zie het als een experiment :smoke

 

xtc, niks voor mij...Ik heb daar al foute dingen mee zien gebeuren!

 

Grtz,

Godsake

Share this post


Link to post
Share on other sites

me2 een dag was ik chille eerst 10 bier op toen nog 2 whites en waren paar kut koters die me uitdaagde dus nam grote trekken ging toen op een stoep zitten toen kreeg ik een piep in me oren hoorde toen niks meer en daarna werd mijn zicht wazig alsof ik een bril nodig had een van de engste momenten in me leven want ik viel zegmaar af en toe uit. achteraf vond ik het wel kewl maar toen was ik kkbang.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit is toch geen badtrip man...soms vind ik het juist heerlijk om zo stoned te zijn als jij hier beschrijft.

 

de volgende keer dat het gebeurt ben je er aan gewent en dan zul je het heel anders ervaren waarschijnlijk. je weet in ieder geval dat je goede wiet heb gekocht... :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had iets soortgelijks meegemaakt vroeger, ik weet er alleen nog erg weinig van..

was nog in men beginperiode toen ik wiet pas een paar maanden kende.

ik was al deftig :no en had toen thuis nog zin in een :rolleyes2: -> en dat valt dan meestal niet zo goed mee als je het niet gewend bent.

Nu kan ik wel tegen de combo van de 2

 

was ook best vaag ervaringkje B)

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites
alcohol+wiet=vragen om problemen :)

Bullshit altijd als ik uit ga combineer ik het..

 

1 keer bad gegaan maar dat was door een veel te grote hoeveel heid alcohol en daarna nog een jointje.

 

dus ik denk niet ehct dat het daardoor komt

 

denk gewoon verkeerd gevallen, maar wel leipe trip man

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik lag op bed na een behoorlijke hoeveelheid hasj,( had ik gewoon een keertje zin in, ff kijken hoe het is om wat meer te smoken)

 

Ik had m opgerookt, toen ik naar boven liep, om ff op bed te liggen relaxen met muziekzender aan. hoorde ik die soort (hele hoge en zachte pieptoon) warm gevoel in mijn nek, het licht werd feller, witte oppervlakken werden zachtgeel of cremekleurig. een groene waas achter me. En ik begreep bijna niet van wat er op tv werd gezegd, na elk woord wist ik niet meer wat ervoor was gezegd.... En dit gebeurde dus net bij ide 9-11 aanslagen, kan je naagaan hoe kut dat was. om stoned te zijn als er zoiets gebeurd. pas 6 uur later werd ik en beetje wakker, en begon me te realiseren wat er nu echt aan de hand was.

 

En een keertje zat ik stoned in de trein, en begonnen er twee te ruzie te maken, toen begonnen ze allebei tegen mij te zeuren, van "Jij bent getuige, ik wil dat jij zegt wat je hebt gezien en de schuldige aanwijst" Met mijn stonede kop zei ik dus iets van "Maakt me geen fuck uit, ga buiten de trein lopen vechten en laat mij met rust" kwam gelukkig de politie erbij. hebben mij geen vragen gesteld..... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Laatst nog, k zit met een vriend rustig de 2e joint v/d avond te roken, opeens ging ik kapot..ik zeg ik ga warme chocomel maken en toen ik na 20 min. nog niet terug was kwam die kijken, zat ik met de achterdeur open op mijn knieën in te ademen in de tuin...ik had hartkloppingen en alles ik werd gek...

 

whaha en een andere vriend als die out gaat is lachen kun je hem met zijn eigen hand in zijn gezicht slaan een keer lag die op een bankje moest die kotsen maar die kwam niet op dus kots die vol in zijn eigen gezicht ik kwam niet meer bij...

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je op je rug ligt en je moet kotsen kun je stikken in je kots! als je iemand op zijn rug liggend ziet kotsen draai hem dan alsjeblieft om ipv hem uit te lachen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerste keer wiet gerook. Te veel wiet in gedaan en ik voelde het, ik deed een mogool na en begon raar te doen ik had mijn spieren niet onder controle en deed rare dingen plots was het over maar was er iets raar met mijn speeksel als ik slikte dan was het net een trampoline en het woog zo zwaar het was net alsof ik mijn maag in slikte, toen ging ik rustig in de zetel zitten maar zakte er door dat dagt ik tog en opeens begon het weer deed weer een mogool na en zei rare dingen maar ik kon het niet tegenhouden best grappig alleen was dat rare slikken er te veel aan. Ik at iets en mijn buik zwol lik twee meter op en aan alles wat ik kwam was het alsof er tien miljoen kakkerlakken op me zaten ik zag ze niet maar het voelde zo ik lag toen in de zetel en het leek of ik er door zakte toen keek ik naar het huis en alles stond lik scheef en toen ging ik gaan slapen want ik kon het niet meer aan en toen werd allees zwaar net alsof ik geen ledematen meer gad vooraf was dat ook een beetje mar nog niet zo erg. Als ik in me bed lag voelde ik me een kleine pop en gad het moeilijk met ademen maar ik ben kalm gebleven dit was mijn ervaring met weed. Raar dat ik dit meemaakte maar het was nog eens tof buiten dat ademen dan ik viel plat van het laggen teon ik door die zetel zakte en ook nog toen ik buiten was om frisse lucht ik zette me op de stoep en het leek wel alsof er niemand op de aardbol was er zijn waarschijnlijk nog wel dingen gebeurd waar ik nu even niet meer op kan komen en ook nog mijn armen en benen en lichaam die ik niet meer voelde ik was net een standbeeld in het vervolg doe ik er niet zoveel weed meer in haha

 

sorry ik heb het niet meer aan gepast hopelijk is het een beetje duidelijk maar dit was wel niet normaal lijkt overdreven maar als je het zelf had meegemaakt was het niet gewoon vind het wel beetje jammer want telkens denk ik eraan terug maar nu doe ik er niet meer zo veel in en dan blijft het ook leuk ik had wel gesmoked na een zware dag na de examens ik had er eerst weinig in gedaan en voelde niets dan bijna puur met beetje tabak en ik heb het geweten ook sorry als het niet zo duidelijk is. had wel 2 super dikke lachkicks maar dan begon de hell;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey, zou het kunne dat je mischien gewoon ff koorts had .

t tijkt er wel een beetje op , het gevoel wat je beschrijft ken ik ook

mijn mening is je kan de ene avond 10 kneiters roken en zwaar stoned zijn

en een dag later neem je drie trekken bv net een andere samenstelling qua shag wiet verhouding en je bent van een kneiter

net zo stoned als de dag ervoor van 10 !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik hoor allemaal verhalen van mensen die drinken en daarna een joint roken. Naar mijn ervaringen is het beter om voor dat je uitgaat wat te roken en dan beginnen met drinken.

ik heb een keertje na het uitgaan toen ik al gedronken had een edelweis ofzoiets gerookt, toen ging ik helemaal stuk. Het viel opzich wel mee maar vooral moeite met ademen en veel zweten enzo.

de mensen die probelemen met deze combo hebben moet het maar is omdraaien dan voor mij werkt het iniedergeval

 

:doctor:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi,

 

Deze nacht kwam ik thuis van een verjaardagsfeestje. Ik had wat alcohol op, maar was niet echt dronken. Net voor het slapen gaan, had ik nog zin in een lekkere joint.

Ik rolde een mooie J met CRYSTAL wiet. Hij smaakte goed, maar wat hierop volgde was flippen.

Ik kreeg erg koud en begon sterk te rillen. Het was niet enkel een koud gevoel, ik voelde ook koud aan vond m'n vriendin. Ik lag in bed met een zacht lichtje aan. Ik had totaal geen controle over m'n lichaam ( sterke rillingen en spastische arm en beenbewegingen). Ik had daarentegen niet het gevoel alsof ik ging doodgaan :rofl Ik bedoel dus dat ik me niet echt slecht voelde...

DIt was echt niet normaal!

Daarnet rolde ik als test nog 1 en rookte hem opnieuw. Nu zit ik hier lekker stoned :smoke zonder rillingen en spastische bewegingen. :P

Iemand ooits iets gelijkaardigs meegemaakt?

Wat zou de oorzaak kunnen geweest zijn? Mss de combinatie met alcohol?

 

Grtz,

 

Godsake

yo godsake ,

 

 

heb eens hetzelfde ervaren maar dan met spacecake , zelf gebakken met boter van bladafval van een maat's eigen kweekje ( jack herrer) . kan normaal wel tegen een ferme stoot maar die kwam erg zwaar aan . had em samen met maat gemaakt en dag erop "gedegusteerd" . Stukje van om en bij 10 op 5cm , rolde nog toepje of 2 en ging de baan op bij andere smokebuddy . Daar aangekomen dronk ik een jupile's finnest ( jupiler) , na 5min kreeg ik een sms van "de bakker" met de melding , " zeker geen 2e stukje opeten!!!!" . vond het al vreemd want hij rookte al een 15 tal jaar , doch lachte ik dit weg ;) . nog geen 20min later en nog een mega stick voelde ik me plots onwel worden ,zoals je zelf beschreef , ik weet enkel dat ik het pand heb verlaten en ben s'ochtends wakker geworden in de sofa . Daartussen total blackout !! je bent dus niet alleen en om eerlijk te zijn was dit over het algemeen een rustige "schele avond" , ik bedoel qua hoeveelheid . ik denk dus gewoon mega kwaliteit op een mindere avond . Ale van al dat gezwets weer zin gekregen in een "petarken" . greetz to you fellow smoker, from Belgium , laat ze groeien !!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...