Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Warrior Hgv

Muziek, Is Er Al Een Topic Van?, Zo Nee Reply:d!

Recommended Posts

Wat vinden jullie het meest relaxste muziek bij het roken van een joint?

 

meestal zetten ik en wat kameraden bob marley, of ub40 ofzo op..

Maarjah Osdorp posse met steek 'm op is ook wel laggen bij smoken!

 

weet iemand miss nog leuke nummers ofzo? over smoken enzo:P?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bob marley inderdaad ja! Verder gewoon relaxte hiphop en soul

Nummer over smoken; Smoke some weed - Ice cube

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier zijn al tal van topics over, kijk bij 'Games, muziek, films en uitgaan'.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het volgende nummer moet je niet TIJDENS het smoken draaien, maar direct NA het blowen, het liefst op je mp3-speler, als je in je eentje op de fiets zit, met het volume vol open.

 

Gorillaz - Man Research

 

Na de eerste 10 seconden vage aanzwellende jungle-achtige geluiden gehoord te hebben komt er ineens een dreunende bas opzetten waarvan ik (onder bovengenoemde omstandigheden) bijna een hartstilstand krijg :smoke

 

Ik weet als ik dát gevoel krijg dat het goed zit en ik dus lekker goed van de kaart ben!

 

Ik zou zeggen probeer het uit en laat weten of jij ditzelfde gevoel ervaart!

Ik ben benieuwd!

 

 

gr. Applegreen.

 

 

PS. het hele nummer is verder trouwens erg relaxed als je hebt gesmoked! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is zeker een lekker nummer,

Weet je wat ook een lekker nummer is dreadlock holiday - 10cc ik houw helemaal niet van reage maar dat nummer klinkt heerlijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reggae! Bob Marley :offtopic Steel Pulse klinkt ook wel heel goed als je scheef bent

Rap/hiphop is ook aangeraden... In Tropicana speelde ze altijd 2Pac! :)

Drum 'n' Bass maar Jungle is beter :D

Goeie ouwe Jimmy Hendrix :D

Goa :D

en eigenlijk alles wat je goed vind en waar de 'vibe' niet onder lijdt

 

:wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites
Reggae! Bob Marley :offtopic Steel Pulse klinkt ook wel heel goed als je scheef bent

Rap/hiphop is ook aangeraden... In Tropicana speelde ze altijd 2Pac! :bier

Drum 'n' Bass maar Jungle is beter :D

Goeie ouwe Jimmy Hendrix ;)

Goa :wOOt

en eigenlijk alles wat je goed vind en waar de 'vibe' niet onder lijdt

 

:D

 

de man heeft goeie smaak ;)

ik en mijn vriend waren paar weken terug helemaal weg aant gaan op bob marley, kdenk da het zimbabwe was of exodus ofzo

ongelovelijk chille muziek, ma das te verwachten hij was ook heel de tijd stoned :)

dan komt er natuurlijk jimi, sabbath, pink floyd maar dan alleen de nummers die ge goed (her)kent want die gitaarsolos enzo kunnen zwaar zijn ;)

en wat ik ook nog chill vind is biggie smalls, tupac ni zo omda zijn nummers veel te snel zijn soms maar biggie heeft al bij al relaxte muziek :D

en ook al ben ik een beatle fanaat, hun muziek is niet zo chill als ik stoned ben :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tja ik luister niet vaak naar dezelfde nummers, omdat ik bang ben ze 'grijs' te draaiien :D

 

Meestal zoek ik ff een webradioootje op en dan met name www.PsyRadio.org waar ik dan naar stemming 1 van de 4 kanalen kies(progressive, psytrance, alternative of chillout)

 

De ENIGE muziekdvd die ik wel eens opzet (en waarvan de beelden mij niet boeien :D ) is Live at Pompei van Pink Floyd :offtopic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mjah, Goa, jungle, reggae, stonerrock en goeie hip hop zen wel de beste.

Kheb een 6-tal cd's van bob marley ligge, altijd chill, luister ookwel vaak naar Bone Thugs n harmony, cypress hill of biggie.

Men favoriete nummer om een joint op aan te steken is wsl wel Slightly Stoopid - World goes round, voor degeen die het niet kennen, zeker es downloaden (en ook This joint en running with a gun van slightly stoopid) en khou ookwel van alle soorten d'n'b en jungle.

 

Stonerrock zoals queens of the stone age, kyuss of the melvins kan ookwel nice zijn

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mjah, Goa, jungle, reggae, stonerrock en goeie hip hop zen wel de beste.

Kheb een 6-tal cd's van bob marley ligge, altijd chill, luister ookwel vaak naar Bone Thugs n harmony, cypress hill of biggie.

Men favoriete nummer om een joint op aan te steken is wsl wel Slightly Stoopid - World goes round, voor degeen die het niet kennen, zeker es downloaden (en ook This joint en running with a gun van slightly stoopid) en khou ookwel van alle soorten d'n'b en jungle.

 

Stonerrock zoals queens of the stone age, kyuss of the melvins kan ookwel nice zijn

 

QOTSA idd , mosquito song is het chillste of god is in the radio vind ik, en naar the partysquad luisteren is ook wel lekker als je stoned bent :D of nar the opposites :offtopic

Share this post


Link to post
Share on other sites

pink floyd - interstellar overdrive. is een prachtig stukje psychidelica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Psychedelische shit is da bomb!

 

OTT, Shpongle, Salmonella Dub, High-Voltage, Leftfield, Vibrasphere, Protoculture etc.

 

Spacen als een gek ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...