Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Dr.LivingStoned

Leuker Kunnen We Het Niet Maken, Makkelijker Wel

Recommended Posts

Toen ik vandaag op bezoek ging bij vrienden met het idee een leuke praatavond en van een bijbehorend rokertje te genieten kreeg ik een briefje onder mijn neus geduwt dat blijkbaar elke inwoner van zeeuwsvlaanderen had gekregen. Ik had hier al meerdere topics zien voorbij komen met de meest schrikwekkende mededelingen en ik denk dat dit ook wel past in dat rijtje.

 

Ik ga niet niet proberen te omschrijven welke angsten ik voel als dergelijk schrijven bij iedereen in de bus word gedropt.

 

med_gallery_10252_2533_242334.jpg

 

med_gallery_10252_2533_582098.jpg

 

Is dit het beleid dat Nederland wil?

 

 

Krijgen we dan binnenkort ook een symbool opgeplakt op het raam of de deur? Misschien al een idee om ieder kind die ouder is dan 6 jaar en van blowende ouders komt te voorzien van een gepast teken op de borst?

 

Iets in de trend als deze --->

 

gallery_10252_2533_16893.jpg

 

Ach in een gepaste uitvoering natuurlijk

 

 

gallery_10252_2533_5494.jpg

 

 

Dat de betekenis hetzelfde is mag wel duidelijk wezen.

 

Blijkbaar dringt de tijd toch om actie te ondernemen, want op dit tempo blijft er straks niet veel over om te verdedigen, laat staan om van vrijheid te spreken. Want dat de heksenjacht is begonnen moet ondertussen voor iedereen toch wel duidelijk zijn.

 

Dit pamflet word in elke bus in ZeeuwsVlaanderen gedropt, hoelang nog voor de rest van Nederland volgt? En vooral waar eindigt dit?

 

Angst verkoopt, of je nu te dik, te mager je bent te lang of te kort. Het word te warm of te koud altijd is er wel iemand die eraan verdient. Angst is Nr.1 verkoopspunt geworden ook voor die kiesgeile politieker, angst is een makkelijk medium. Goedkoop en toepasbaar op een hele grote groep. We zijn genoeg kuddebeest om het gros ook zonder goeie argumenten van allerlei kwaad te overtuigen.

 

Ik kan alleen maar hopen dat er ook genoeg mensen "tegendraads" zijn en wel wakker blijven wanneer andere in slaap worden gesust.

 

Ow en voor de blowers onder ons met als moto "MORGEN" bedenk dat er misschien geen morgen meer zal zijn.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Krijgen we dan binnenkort ook een symbool opgeplakt op het raam of de deur? Misschien al een idee om ieder kind die ouder is dan 6 jaar en van blowende ouders komt te voorzien van een gepast teken op de borst?

 

Iets in de trend als deze --->

 

gallery_10252_2533_16893.jpg

 

Ach in een gepaste uitvoering natuurlijk

gallery_10252_2533_5494.jpg

Dat de betekenis hetzelfde is mag wel duidelijk wezen.

 

Hehe, dit moet commercieel worden uitgebuit, t-shirts, buttons, petjes, denk groots! :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jsezus dr livinstoned,,,, :specool

 

 

you put it right in their ignorand faces... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het moet niet gekker worden.

 

ALLE kwekerijen zijn gevaarlijk, ALLE kwekerijen stelen stroom, ALLE kwekers zijn geharde criminelen. :lol: :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

 

Waar is nu het verbond van Cannabisten die namens ons, de kwekers die zich aan het ruim 25 jaar oude gedoogbeleid proberen te houden, een vordering gaat instellen.

 

Dit is pure smaad, aantasting in ieder geval van mijn persoon. Ik wil hiervoor gecompenseerd worden.

 

Als Maurice de Hond moet betalen aan de tuinman, (hij en zijn vrouw samen, ik dacht iets van 40.000 euro) hoe groot zullen dan we ons collectief geschaadt belang hierbij gaan waarderen.

 

Ik weet niet wie dat zijn "Ontmanteld", zo maar eens even googlen, maar jullie kunnen deze dag markeren in je Agenda. Vanaf vandaag is het officieel genoeg! Tot nu toe heb ik al veel moeten slikken, proberen mee te gaan in deze achterlijke tijden, maar nu, nu zijn ze verstrikt in hun eigen web.

 

Ik daag iedereen uit, en met name degene in dat uit de klei getrokken gebied daar aan de kust, de zeeuwse kust. Probeer te achterhalen of je een jurist kan vinden die je belang hierin wil proberen te verdedigen. Als we het niet uitzoeken, komen we er nooit achter. En niet allemaal een mailtje sturen naar Beckers. Probeer gewoon in je eigen omgeving een jurist te vinden die jouw aangetaste persoonlijke eer, vergoedt wil zien. Koppen moeten rollen, en deze keer moeten wij gaan oogsten.

 

Misschien moeten we allemaal gewoon, for the time beeing, een ECHTE aktie voeren. We zetten allemaal 1 plant in de tuin. Hieraan kan niet getwijfeld worden. Dit kan nooit NIET door de beugel. Dit zou iedereen in zijn gezonde boerenverstand tot BINNEN het gedoogbeleid moeten bestempelen. En als dan iedereen die ene mooie plant heeft staan. Dan gaan we allemaal tegelijk politie en justitie uitnodigen. Wij zijn kwekers en we pikken het niet meer en we zijn met een behoorlijke groep. Met duizenden tegelijk staan we op de stoep van het stadhuis om de burgemeester uit te nodigen voor een kopje thee in de tuin. (wat zou met hem gebeuren als dan net een inval zou zijn gepland om de boel te ruimen!!red:binnenpret)

Het kost natuurlijk tijd om een dergelijk plan daadwerkelijk gerealiseerd te krijgen. Maar zou het geen machtig signaal zijn?

 

Maar terug naar de onderhavige kwestie. Ik geloof echt dat hierin wel eens een fixe schadevergoedingskwestie in zou kunnen schuilen. En daarbij vergeleken zal de zaak van die aap en die vrouw maar een schijntje zijn.

 

Ik zou bijna verhuizen naar de kust die zeeuwse kust, dit zou volgens mij mijn zaak namelijk alleen maar goed doen.

 

Hier komen we op terug.

 

Groeten uit een pissig Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weer goed verwoord AS, petje af !

Ik heb persoonlijk de folder in kwestie nog niet mogen ontvangen maar ga stappen ondernemen zodra deze op m`n deurmat ligt.

Deze ochtend de verschillende online kranten lezend realiseerde ik me dat ik aan het radicaliseren ben, zie ook dit topic.

(AIVD: ik heb niks te verbergen)

Enig idee of mijn rechtsbijstandverzekering zoiets zou dekken ? Ik verdien namelijk teveel voor pro-deo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Woohaa AS over de zeik! :specool

maar met je punt ben ik het helemaal eens. Zou zelfs zover willen gaan om als er een proefproces zou komen door iemand dat ik bij wil springen in de juridische kosten, wie nog meer?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Suffie,

 

Rechtsbijstandverzekering betekent rechtsbijstand-advocaat, niet aan beginnen. In mijn ogen nooit aan beginnen, maar in deze zaak zeker niet.

 

In eerste instantie een goed gezinde advocaat dat is het belangrijkste. Voor een onderzoek naar de haalbaarheid van een dergelijke vordering, begin je over het algemeen met een intakegesprek, met verlaagd instaptarief. Wordt in een innitieel gesprek bekeken of de kwestie door het kantoor als haalbaar wordt ingeschat. Mooi zou zijn als iemand positief staat tegenover het aangetaste belang, maar in mijn ogen is het voornaamste een zakelijke benadering ten aanzien van de haalbaarheid, niet uitgesproken positief maar ook niet negatief.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij deze een oproep aan eventueel meelezende advocaten.

U kunt mij eventueel bereiken via wietforum, pm of mailtje aan wietforum zelf ovv suffie63.

Het regent hier weinig, maar dit is de druppel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

interessante posts allemaal.

Ik heb het ook al overwogen, een vzw oprichten (hebben jullie dat in nederland eigenlijk?)

en wantoestanden aanklagen.

Die folder is wat mij betreft een duidelijk geval van stigmatisering van zij die werken volgens het gedoogbeleid, er wordt immers nergens gewag gemaakt van 'die de wet wel volgen', neen, gewoon "plantages".

Balkenende net hetzelfde, wordt er iets gezegd van alcohol- of tabaksverslaafden? NEEN.

Terwijl deze stoffen van nature WEL verslavend zijn.

en wat bush betreft...

waar is Harvey Lee Oswald als je hem nodig hebt...

grtz Jim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Net even SP fractievoorzitter Provinciale Staten Lia Lievaart gebeld.

Ze was niet thuis, haar man antwoordde de telefoon maar ze neemt later contact met me op.

Ik houd jullie op de hoogte en suggesties zijn meer dan welkom ! :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi, ook ik ben van mening dat als "WIJ" niet werkt of te traag word dat dan "IK" naar voor moet komen en dan liefst met een hele grote groep "IK". Nog even kijken hoe ik dit voor mij kan invullen, maar ook ik voel me gediscrimineert, aangetast in mijn integriteit, vernederd en gestigmatiseerd.

 

Was trouwens helemaal fout toen ik dacht dat dit enkel Zeeuws Vlaanderen rond ging want aan deze kant van Zeeland stak deze gewraakte brief vandaag netjes in de bus zodat m'n buren hun burenliefde kunnen uiten op de meest aardige manier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb net met mevrouw Lievaart gesproken.

Zij had de bewuste brief nog niet op de deurmat mogen aantreffen, dus vroeg ze me waar ze desbetreffend pamflet kon lezen. Ik heb mevrouw Lievaart net deze mail verstuurd:

Naar aanleiding van ons telefoontje zend ik u bij deze de link op wietforum:

 

http://www.wietforum.nl/Leuker-Kunnen-We-Het-Niet-Maken-Makkelijker-Wel-t28251.html

 

Deze link is ook van belang als nadenkertje voor politici :

http://www.wietforum.nl/Een-Leerzaam-Filmpje-t28136.html

Ik ben op het forum bekend onder de nicknaam suffie63.

 

Bedankt voor uw reactie tot nu toe,

 

Het telefoongesprek was erg positief, al schortte er iets aan de kennis over het gedoogbeleid.

5 plantjes zijn niet legaal, ze worden gedoogd !

Het advies de politie te bellen met m`n opmerkingen overweeg ik nog. Dat advies volg ik eventueel op zodra ik juridisch advies heb ingewonnen. Ik weiger namelijk m`n hobby op te geven omdat ik m`n plantjes om een of andere duistere reden zou moeten afstaan (0800-7000 ofzo).

 

Een ding is zeker: Ik krabbel NIET meer terug !!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Suffie,

 

Heeft ze gezegd ga maar praten met de politie, of heeft ze gezegd ga maar aangifte doen?

Als een juridische procedure mogelijk is, zal dat waarschijnlijk ook beginnen met het doen van aangifte.

 

Volgende keer dat je contact hebt, moet je laten doorschemeren dat je aan het kijken bent of juridische consequenties kunnen worden verbonden aan een aktie als de onderhavige.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zondag 17 juni, 21.10:

Niks meer gehoord van SP zeeland, noch van iemand anders.

Misschien een te vroege reactie, het is immers weekend, al voelt dat voor mij anders.

Ik heb nog geen aangifte gedaan (ik hoop dat mijn getuigenissen op wietforum voor een eventuele aardse rechter van waarde zijn), simpelweg omdat ik m`n eigen rechtsgang zou moeten financieren en daar niet voor toegeeigend ben. Rechtsbijstandsverzekering dekt "dit soort geintjes" niet (je betaalt er wel ruim 10 euro/ maand voor !).

Recht halen ?

F O R G E T I T ! ! ! !

Eens "gegoede burgerij", hetgeen zoveel wil zeggen als werken, kids en eigen huis, heb je geen rechten meer.

Je mag/moet voor alles zelf opdraaien waardoor je per saldo beter je hand op kunt houden (sorry voor de handophouders).

I`m pissed omdat dit initiatief zo vroeg moet stranden bij gebrek aan juridisch advies, financiën, draagwijdte en moral support . . . .

Stoner, open your eyes !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Suffie,

 

Aangifte doen in dergelijke gevallen kun je altijd later doen. Gezien de aard van de beschuldiging is geen spoedeisend belang aan aangifte gehecht. Veelal wordt zelfs pas daadwerkelijk aangifte gedaan, van smaad, als onderzoek is voltooid naar de haalbaarheid van de vordering.

 

Over rechtsbijstand moet je me niet laten beginnen. Daar zouden we een apart forum voor kunnen openen denk ik. Maar we hebben het dan ook over een verzekeringsmaatschappij. En voor het bankwezen zouden we natuurlijk ook een klaaglijn in het algemeen kunnen opstarten.

 

Tja suffie, vrouwe Justitia is niet alleen blind maar ook doof en zo traag als stront.

 

Ik heb proberen te achterhalen waar de flyers vandaan komen. Maar ik heb hieromtrent niets duidend kunnen vinden. En jij, weet je al wie je bestookt? Probeer ook eens, misschien via of met anderen, te achterhalen wie die dingen in de bus doet. Wellicht is het aanvechten van een organisatie moeilijker dan het aanvechten van een bepaald individu.

 

Ik heb het nog niet opgegeven, jij toch zeker ook niet.

 

Anders moeten we maar snel een supportgroup oprichten. Een mentalsupportgroep die doet aan zelfheling middels aromatherapie.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drukkerijen die zich in de toekomst inlaten met opdrachtgevers die deze pamfletten ontwerpen moeten zonder pardon worden afgebrand.

 

We moeten uiteindelijk wel radicaliseren anders heb je straks een jodenster op je voorgevel.

 

 

 

:)

 

Groenfront graaft zich ook in op de Betuwelijn,. dat zijn fucking hippies die niet eens een ideaal hebben.

Van die G8 fukkertjes ....

 

Het is een kwestie van tijd, voordat er een splinter groepring komt die zich anders opstelt dan het klootjesvolk.

 

Hesmie

Share this post


Link to post
Share on other sites
We moeten uiteindelijk wel radicaliseren anders heb je straks een jodenster op je voorgevel.

 

Nee man, juist helemaal perfect. Volgend jaar op de wietbeurs van die davidsterren uitdelen met een pakkende tekst erop. Gedraag je als martelaar. Laat zien hoe hypocriet de regering bezig is, stelletje NSB'ers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmm.. vind dat je dan wel wat anders moet verzinnen dan een davidster, dat vind ik eerlijk gezegd een beetje smakeloos en misplaatst, en niet in verhouding.

 

Een ontluikend wietplantje met prikkeldraad er omheen? Beetje Amnesty International idee?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Drukkerijen die zich in de toekomst inlaten met opdrachtgevers die deze pamfletten ontwerpen moeten zonder pardon worden afgebrand.

 

:) :cry :smoke B) ;)

 

Ik begrijp je frustratie, geef je zelfs gelijk, maar bovenstaande vind ik een niet nagedachte uitdrukking.

Dadelijk voelt zich iemand hierdoor geprikkeld en dan vallen er doden....

 

Ik zou het niet op mijn geweten willen hebben. Jij en ik kunnen misschien "normaal" denken, maar jantje die dit leest gaat er misschien in op.

 

Just4Care

Share this post


Link to post
Share on other sites
hmm.. vind dat je dan wel wat anders moet verzinnen dan een davidster, dat vind ik eerlijk gezegd een beetje smakeloos en misplaatst, en niet in verhouding.

 

50.000 mensen die "joden" schreeuwen in de richting van een stel voetballende gasten is ook smakeloos en misplaatst.

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

en zo ver zijn we toch echt niet verwijderd van die davidster, dit pamflet is gewoon een oproep voor nsb,ers.

het is zeer vergelijkbaar met het verhaal van vroeger dat de joden al het geld inpikte etc,

puur angst zaaien om haat te oogsten.

 

lijers zijn het, ze vergeten er bij te zeggen dat ze die grote crimineleteit (stroom stelen etc) zelf hebben gekreeerd door elke hobbyist ze huis uit te zetten en te vervolgen en als een stuk vuil te behandelen.

 

:verrygood en die drukkerij hoeft niet afgebrand te worden maar ik zou graag wat koppen kaalscheren daar

Share this post


Link to post
Share on other sites

pek en veren er mee , gedraggestoorde nederlands nsb beleid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...