Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
SpaceIndoneeS

3 White Widdow X Afghaan Stekken Op Het Dak

Recommended Posts

Goededag mede-growers,

 

Ik heb eindelijk tijd om een topic echt te starten :lol:

Ik zal weekelijks een foto sturen hoe het met de dames is.

 

Zoals jullie al gelezen hebben heb ik 3 White Widdow x Afghaan Stekken op het dak(6,50 euri per stuk :specool )

Ze staan in 90 liter potten met goede all-mix van de growshop.

Ik geef ze 1 a 2 keer in de week voeding( Bio-Grow, H&G Wortelstimulator). Later zal ik ze bij de bloei Bio-Bloom en Topmax voeden. Ik heb geen ph & ec meter helaas(geen geld). Ik heb voig jaar voor het eerst gekweekt met dezelfde soort als nu. Ik ga nu voor de 2e keer en ik hoop dat ik de kilo haal! :lol:

 

Najah genoeg gelult, tijd voor wat foto's!

 

Start:

Dag 1 - 2 juni

med_gallery_7427_2525_561786.jpg

 

 

 

 

 

 

Dag 2 - 3 juni

med_gallery_7427_2525_597723.jpg

 

 

 

 

 

 

Dag 3 - 4 juni

med_gallery_7427_2525_52716.jpg

 

 

 

 

 

 

Dag 5 - 6 juni

med_gallery_7427_2525_128489.jpg

 

 

 

 

 

Dag 6 - 7 juni

med_gallery_7427_2525_37040.jpg

 

 

 

 

 

Nu is het al 12 juni, dus ik maak morgen(13 juni - dag 12) een foto van hoe het er nu bij staat.

 

Gr. Space

 

PS: De stek die op de foto's in een klein potje staat zit al 2 dagen nu in de 90 liter bak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit Space-IndoneeS, goeie locatie ook :specool . We spreken elkaar..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk kweekje dit, en afghaan x white widow? Is dat ook in zaad te verkrijgen :specool

En is die geschikt voor buiten? Of ga je verduisteren?

Share this post


Link to post
Share on other sites

eyow space indonees ik heb die White Whiddow X Afghaan ook man voor 6,50 euro (1 stuk) maar die kweek ik op mn balkon

 

nette locatie gek :specool ik blijf dit wel ff volgen

 

 

Peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

dure stekken, krijg je ze voorgegroeid in 9x9 potjes ofzo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

he indo power,waarom vang je geen regenwater op in een andere speciekuip,goeie ph mac scheelt een hoop oewang.planterfanter the indovidual

Share this post


Link to post
Share on other sites

Speedway: Ik weet niet of ze in zaad te verkrijgen zijn, zal vast wel met al die soorten zaad. De growshop waar ik de stekken gekocht heb zeiden dat dit gewoon buitenplanten zijn, maar ik denk dat het meer indoor/outdoor is. Ik laat de planten gewoon hoe ze zijn dus voor mij geen verduisteren dit jaar, omdat de planten niet bij mij staan maar bij een vriend(teveel gedoe).

 

leo_smoke: :specool

 

Planterfanter: Goed idee Planterfanter! Denk dat ik dan wel zwart wit folie erover heen doe voor te warm water en de kuip ergens in de schaduw neerzet als dat kan.

 

14 juni dag 13:

 

Goed, ik ben vandaag weer even langs geweest. De groei zit er lekker in mooie dichte internodes en geen stress te bekennen sinds ik ze heb staan. Alleen zitten er gaten in de bovenste/onderste bladeren, ik vermoed slakken.:lol: Weet iemand misschien wat het beste is om ze te killen? Heb al bier gelezen en slakkenkorrels, iemand nog?

 

Vandaag had ik me telefoon niet bij me toen ik er was ;), dus ik heb helaas geen foto kunnen maken. Morgen dan maar :lol:

 

Gr. Space

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo het fascineert me telkens weer gewoon op een dak van een flat kweken zo'n goed idee heb over een jaar of 5 ook een flat en wil beslist hetzelfde gaan doen nou alleen nog maar hopen da tik het dak op kan bij die flat :lol: Maar in ieder geval veel kweekplezier ze staan er goed bij volhouden he :specool :lol:

 

Met Vriendelijke Groet Lloyd Banks

Share this post


Link to post
Share on other sites

chrisse: Thanxs, jij ook veel succes :specool

 

Lloyd Banks: Ik wens je alvast succes met je kweek over 5 jaar. ;) Thanxs, heb er zeker veel plezier van en houd zekers vol. :lol:

 

klugook: Ja, op naar de kilo.:rofl Ik ken geen Richard. Waarom vraag je dat eigenlijk als ik vragen mag? Pm me maar :huh:

 

Nou, daar ben ik weer. Dagje later dan gepland maar goed ;)

 

Gisteren: 15 juni dag 14

 

med_gallery_7427_2525_590493.jpg

 

 

 

Ik ben er eindelijk achter gekomen waarom bladeren aangevreten waren, het was een kut duif. :huh:

Ik zat eerst te denken aan slakken, maar ik zag geen slijm sporen. Daarna dacht ik aan rupsen maar zou niet weten hoe die daar moesten komen en zag ze ook niet zitten. Maar ik met me blinde kop zag de kleine dons veertjes niet en de duife kak liggen op me aarde :) ;). Dus de mede eigenaar ging ff kippengaas halen en heb dat eromheen gedaan.:bier Nu even afwachten of die klote duif daar nog wat van terug heeft. Toevallig zag ik hem zitten met ze stoonde kop in de boom :( . Als de kindjes groter zijn en het gaas er niet meer om heen kan, zou ik toch maatregelen moeten nemen... :rofl (daar zat de mede-eigenaar ook al aan te denken :wub:)

 

Gisteren: 15 juni dag 14 (met gaas)

 

med_gallery_7427_2525_195178.jpg

 

 

Heeft iemand nog tips suggesties?

 

Tot zover de update, zal in de loop van de week nog wel eventjes een foto schieten :lol:

 

Gr. Space

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie locatie, gaat wel wat worden! Let alleen op, het lijkt een erg windgevoelige plek. Ik zou een bamboe stokje erbij zetten zodat ze met harde wind niet omknakken, zou zonde zijn.

Succes :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewelige locatie man, kan je ook lekker op dat stoeltje kijken naar de vrouwtjes.

Ik heb een soort gelijke plaats voor m'n stekken (purple power helaas) maar er staat op een meter

of 15 een lantaarnpaal zal dit de bloei te kort doen?

 

 

 

:) Hilles

Share this post


Link to post
Share on other sites

stokken rond de plantjes kan echtwel nodig zijn als ze wat groter zijn, mijne hebbe bamboe ertegen staan en hebben echt stevige zijtakken ontwikkeld met die wind.

Groeten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...