Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

de glazenwasser

Hoe Herken Ik De Wietplantage Van Mijn Buurman?

Recommended Posts

Nee Sjonnie.... is niet mogelijk......

Heeft hij een boven buurman ?

Want er zijn lieden die iets huren met een valse naam en gerust gaten dwars door muren of daken heen maken voor hun lucht omdat ze toch niet voor de consequenties opdraaien.

 

Als je lampen flikkeren altijd rond dezelfde tijd dan kan je zowiezo wel raden dat er iets (Hoofdfases/kabels) op z`n maximum staat te draaien...

Ik kweek ook niet al te klein, maar dit zou ik als buurman ook niet accepteren.

Een (anoniem) buurt dreig briefje waarin staat dat ie op moet houden of minstens een heel stuk moet minderen vind ik netjes van je.

 

Ciao,

Nuts

Share this post


Link to post
Share on other sites

grappig topic typisch eentje waar 2 groepen onstaan, ee typisch een topic waar ik over ben gaan nadenken ( voor 5 minuten hoor geen hele sessies ofso :wOOt )

 

wat ik zou doen:

 

kijk na de klok of het op bepaalde momenten gebeurd 18/6 12/12 13/11 u know ???

 

is dat niet zo?? er is in een flatje tog altijd wel zo'n gemeenschap raad zit bij mijn vader ook in zijn flat.

geef je het daaraan kan iederen erop letten en er wat aan doen.

 

is het wel het geval dat het wel heel typisch steeds op het zelfde moment is of een kwartiertje verschil dan zal ik denk ik is een anonieme brief schrijven met vermoedens lul er wel smoes bij dat je op een andere verdieping woont als hem en dat sinds hij nieuw is het probleem is begonnen. want als die een beetje een vent is zal die niet meteen weg zijn zeker als er ik weet neit wat aan materiaal staat dan zal hij dat nooit ongezien meer weg kunne brengen en duzz maar gokken op een oogst.

 

hij ( dom kan ook een zij zijn) zal vast aan de buren schijnheilig gaan vragen of ze ook last hebben van dit soort problemen. hij/ zij kom bij jou jij kan dan gerust zeggen: ja heb ik wel maar heb geen flauw idee waar het vandaan kom en dat het een paar weken geleden is komen opzetten. ( de niets vermoedende buur zijn.

 

want mocht het iid een figuur zijn die een beetje banden heeft ( dat hebben ze allemaal wel want ja ze meoten hun shit ok kwijt ) zal het vast een harde zijn die zegt dat jij je kop moet houden, hij zo weg is wanneer hij / zij dat wilt en als je te moeilijk gaat doen zijn/haar vriendjes ff langskomen. die dingen gebeuren vaker dan je denk. strax bedreigt hij je zo hard dat je savonds moet helpen knippen :smoke maar ff serieus voorzichtig duzz!!!

 

maar hebben jullei neit gezien met spullen verslepen ??? of hij is natuuelijk gewoon met wat dozen komen verhuzen heeft alles wit gekalkt wat maar wit kon wordne en anders met zwart-wit folie en klaar dingen ophangen enzow is tog redelijk snel gebeurd 1 dagje of 2 dagen en een hok staat als je maar alles heb en dat valt nooit op naar een verhuizing !!!! mensen verbouwen altij wle wat hangen wat spiegels op en degelijks.

 

 

wat ik verder nog kwijt wil is dit: als het echt zo is dat dingen gaan flikkeren dan heeft degene die kweekt de boel neit op orde wat duzz moet ophouden , wanneer jij of andere in gevaar zijn dan klopt dat niet jij moet ook ondanks je 5 planten zorgen dat altijd alles veilig is beter overcapiciteit dan ondercapaciteit vind ik maar net. de boel zal maar vlam vatte en er raken mensen zwaar gewond door brandwonden die zijn hun leven getekend of er vallen doden :wacko: nee kan neit!! mischien heeft hij of zij het zelf niet door zet anders voor de lol er bij dat hij of zij andere vsa's moet halen :specool

 

in een klein apaartement kan je trouwens aardig wat planten kwijt en wat lampen dat is iets wat zeker is het gaat dan niet om een paar 100 euro bij verdienen maar keiharde jaar salarissen waar ik helemaal neit mee zit zeker weten niet had ik het zelf maar :huh: maar dan moeten ze vind ik ook de boel goed opzetten vind ik zeker als je zoiets begint doe het anders niet of stel het uit tot je het wel kan.

 

veel succes ermee

 

 

ben benieuwd hoe het afloopt

 

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je in een flat woont, kun je de electra-meter van je buurman niet zien.

De watermeters daarintegen zijn vaak centraal geplaatst, voor iedereen toegankelijk :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Heb je toevallig dit briefje geschreven?

Glazenwasser is m`n maatje. :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...