Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
seas

Wiet Zaden

Recommended Posts

hallo mensen,

 

ik ben een beginnende kweker en ik heb er nog niet veel verstand van enzo, dus heb ik een vraagje: waar kan ik het beste vrouwelijke/female wietzaden kopen welke site bijvoorbeeld.

alvast bedankt

later

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

Sannie heeft geen vrouwelijke zaden monster.

 

@ seas:

Femaleseeds

 

Alien

 

-grz- Kid

Share this post


Link to post
Share on other sites

B)

 

Geeft niks, ik dacht alleen ik zeg het even. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat? zijn er in sannie shop geen vrouwelijke zaden te koop??

laterss

seas

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sannie heeft geen vrouwelijke zaden monster.

Share this post


Link to post
Share on other sites
wat? zijn er in sannie shop geen vrouwelijke zaden te koop??

Nee

 

Non

 

Nein

 

αριθ.

 

Neen

 

No

 

رفض

 

Snappie? B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo, en kunnen we nu weer on-topic? Iemand tips over female seeds? Goede ervaringen daarmee??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb 2 weken geleden Greenhouse feminized 'the church' gekocht bij Growshop alien. Van de 5 is er maar 1 uitgekomen! (Ik heb geen gekke dingen gedaan met ontkiemen, dus daar kan het niet aan leggen) Ik kreeg de zaadjes ook in een gewoon plastic zakje ipv de kartonnen omhulsing die normaal bij Greenhouse seeds zit. Ik vind het een spijtige bedoeling.. zal Alien er nog wel over mailen, maar ik geef de zaadjes nog een paar dagen om te kijken of ze niet slome kiemers zijn, lijkt me alleen sterk dat ze nu nog ontkiemen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
wat? zijn er in sannie shop geen vrouwelijke zaden te koop??

 

Jawel hoor, ongeveer 50% is vrouwelijk B) . Feminised zaden (99% kans op vrouwelijk) heeft ie niet.

 

Ik had vorig jaar purple power van Femaleseeds en dat was waardeloos. Baggerwiet en nog hermafrodiet ook. Ik vind het wel opvallend dat bij Alien bijna alles van Femaleseeds 'out of stock' is. Het lijkt erop dat ze de voorraad opmaken en niet meer aanvullen. Te veel klachten misschien?

 

Ik ben wel tevreden over Dutch Passion. Sensi heeft inmiddels ook een leuke verzameling gefeminiseerde zaden, maar die heb ik nog niet geprobeerd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de zaden zijn zo populair dat ze bij Female Seeds zelf ook zijn uitverkocht..

aldus de website:

 

Some Strains Sold out?

Yes.. sorry, but due to unexpected high demands stocks have been going faster than we could have ever expected. We hope to have everything back in stock by the end of the summer.

 

Thank you so much for your patience!

The Female Seeds Team

 

Over de feminised zaden van dutch passion heb ik veel negatiefs gehoord.. ik heb nog 10 feminised DP blueberry zaden liggen, ik zal er van de zomer een aantal neerzetten, ben benieuwd

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja maar wat is nu een goede reden om female / feminised kelly zaden tegebruiken ??

 

ze zijn duur en GAY ......

 

 

voor mij geen KATOI planten B)

 

 

 

echt voorkom een hoop ellende en koop gezonde zaden :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb de nortern light van female seeds gehad. 100 % opkomst en een heerlijk wietje B)

Ook bij alien gekocht ter info

 

 

Groeten,

Share this post


Link to post
Share on other sites

jep, koop female seeds, goedkoop en goed, alleen niet veel keuze meer. Doe je aankopen voor het seizoen begint, alle buitenkwekers kopen de zaden op. Zaadbedrijven hebben het moeilijk om voldoende aanbod te hebben voor binnenkwekers en dan de éénjarige kopers die nu hun buitenplanten zetten.

 

Koop je favorietie planten dus ruim op tijd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...