Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Icapui

Guerilla Kweek 2007

Recommended Posts

Een pracht van een plant!

Idd een beetje voeding zou het nog beter doen, nu dat de plant in volle groei is.

Als dieje man slim zou zijn, dan zou hij eerst wachten totdat de plant bloemetjes heeft:d

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nooit gaan rennen, je had een foto toestel, ga wat bloemen en beestjes fotograferen.

 

ziet er al mooi uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow die ziet er mooie uit zeg! Ik ga van het weekend ook kijken bij mijn stek en ik mag hopen dat ze er ook zo uit zien!!!!

 

Succes!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kwas er ook van verschoten hoe mooi men schatje is geworden bedankt voor de reacties

Ik ben vandaag nog eens gaan kijken om te zien of de man die ik zag in het bos men plantje niet heeft gevonden

Gelukkig stond men plantje er nog en geen enkele visdraad was aangetast dus ik denk niet dat hij hem heeft gevonde.

Ze is weer zo een 10 cm gegroeid :verrygood dat zal door die warme nachten zijn zekers.

De grootste zijtak is al 1.80m het schiet dus aardig op

 

See ya

Icapui

Share this post


Link to post
Share on other sites

hm is idd al een mooie plant, daar ga je waarschijnlijk redelijk wat van kunnen oogsten :verrygood

 

Greetz McTrip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag ging ik nog eens kijken naar mijn schatje en ze bleek helemaal plat te liggen op de grond. De stam lag echt helemaal horizontaal op de grond. Maar tot mijn grote verbazing was alles nog groen. De zijtakken en toppen hadden zich allemaal naar boven gericht voor zo het licht op te vangen. Ik heb de plant terug rechtgezet en een beetje verstevigt met een stokie. IK hoop dat er nog genoeg wortels overzijn om te overleven en dat de takjes zicht allemaal terug recht zetten tegenover de zon want ziet er nu wel grappig uit. Ik had spijtig genoeg mijn fototoestel niet mee.

 

Icapui

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol: :lol: Ik hoop dat alles goed komt, zien dat de stok vrij stevig staat en met een koordje er rond zetten. Ik hoop dat het niet opnieuw gebeurt want het is terug bijna aan het onweren...

Maar het zal wel in orde komen ;) , je plant ziet er mooi uit btw :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

je plantje ziet / zag er mooi uit dat weet ik nu duzz niet meer maar hoop voor je dat het goed komt

 

ik zou als ik jou was wat extra wortelstimulator geven of iets van wormen humus zodat die wortels een wat beter boost krijgen dan komt ie er vast wel boven op.

 

greetzzz masteryero

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier zijn we dan weer, de plant is helemaal terug pico bello :specool

Hier zijn wat pics

 

De stengels zijn wel niet allemaal recht meer maar het is toch nog een mooi gezond plantje

med_gallery_10784_2072_727579.jpg

 

 

 

 

Wildlife...

med_gallery_10784_2072_1250132.jpg

 

 

 

 

med_gallery_10784_2072_615214.jpg

 

 

 

 

één van deze dagen ga ik men lowryder zaadjes binnekrijgen en daarom heb ik alvast een heel heel proffesionele seirre gebouwd :lol:

 

med_gallery_10784_2545_1249808.jpg

 

 

 

 

med_gallery_10784_2545_382692.jpg

 

 

 

 

Met dit seirretje zou ik zaden willen kweken uit men lowryders(hierin zullen de mannen in komen te staan om ze af te zonderen van de vrouwen.

 

Ik heb nu ook DB zaadjes en ga er 10 van laten ontkiemen

 

Reacties zijn altijd welkom,

Icapui

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe, echt vakwerk :specool , Blij dat je plant er terug boven op is, zou wel klote zijn moest ie na al die moeite nu een mannetje blijken te zijn :lol:

Btw: Prachtige foto met de vlinder vind ik persoonlijk :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slecht NIEUWS!!!!

 

Men k2 plantje is een mannetje :verrygood

Hier wat foto's van het mannetje

 

med_gallery_10784_2072_1450582.jpg

 

 

 

med_gallery_10784_2072_1472634.jpg

 

 

 

med_gallery_10784_2072_225806.jpg

 

 

 

Hier zijn de ballen duidelijk te zien :D

med_gallery_10784_2072_111925.jpg

 

 

 

med_gallery_10784_2072_1109074.jpg

 

 

 

 

Grtz Icapui

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn zonde man ik vond het zo'n mooie plant heb zelf ongeveer dezelfde in de tuin alleen dat is wel een vrouwtje :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oejoeijoei oei!

dat is nu wel balen. Ik han nu echt zin in een prachtige dame met kale oksels gezien :verrygood

ik zou daar niks aan doen

maarja nu weet je wat een tegenvaller is, volgende keer beter!

Edited by moving target

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik zou deze plant aan iemand verkopen aan iemand die daar geen verstand van heeft of gewoon omhakken:d

 

Als je met zulke stompzinnige adviezen komt kun je beter helemaal niets posten.

 

Daarnaast..

 

Let op! Als je je niet aan deze regels houdt kun je tijdelijk of permanent verwijderd worden van het forum!

De onderstaande regels zijn van toepassing op ons forum:

Het aanbieden van en/of vragen naar illegale handel is niet toegestaan. Onder illegale handel verstaan we ook (het verkopen, aanbieden of ruilen van) planten of delen van planten zoals stekken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thnx voor die prachtige fotoo met vlinder... :D

jammer van die man...

maarja goed dat je hem spotte...

je andere planten doen t leuk....

rennen..kicke he, die adraline :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de reacties :D

 

Heb eigenlijk veel geluk gehad met dit plantje want hij stond al van begin maart in het bos en het heeft vanaf toen niet meer gevroren :D

 

Dokkie: Ik was ook verschoten wat voor een mooie foto ik had getrokken met die prulle camera (Thx)

 

Het is de eerste keer dat ik kweek en heb nu dus ook live geleerd hoe een mannetje er uit ziet zodat ik ze later snel kan spotten. Het is dus niet voor niets geweest :nerd

 

Er komt trouwens nieuw leven in de brouwerij.

Het zullen 10 DB plantjes worden en ga ze morge uitplanten (met foto's uiteraard ;) )

 

Daarnaast ga ik ook een 7 tal lowryders zetten.

Deze plantjes hadden last van beestjes en daarom zijn er al 3 dood gegaan en mss nog meer :verrygood

 

PS: Als ik nu de bladeren van de K2 plant laat drogen zou ik dan een wiet sigaar kunnen maken?

 

Icapui

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) :D Dit vind ik echt verschrikelijk, sterke als je hem van kant maakt :nerd

 

 

Maar ik heb een vraagje:

 

-Moest je hier vrouwtjes naast hebben staan en je zou het mannetje op deze zelfde stage ontdekken, heeft dit dan al gevolgen voor de vrouwtjes of is het nog veilig?

 

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt Eclipse

 

Op jouw vraagje: Ik denk dat het in het stadia van men K2tje nog veilig is. Zolang de mannelijke zaadbollen nog groen zijn zullen deze nog niet rijp zijn en dus ook niet open springen.

 

of zie ik het verkeerd? :verrygood

 

Icapui

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee dat zie je goed man maaar als er geen vrouwen in de bloei staan mag de man zovceel stuiven als ie wil want hij kan dan toch niemand bevruchten...... daar heb je 2 voor nodig :verrygood

 

Wel jammer man. Was een mooie plant.

 

Hij staat wel gewoon te bloeien nu ... het is geen voorbloei dus wat stuifmeel van deze vroegbloeiende man voor je eventuele zaad kweek kan ik je wel aanraden.

 

 

Greetz BK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt Budgetkweek

Moet ik dan een paar toppen bijhouden en in een vaas met water stoppen en zo het stuifmeel opvangen door een aluminium folie er rond te hangen?

Ik ga hem namelijk vandaag platleggen :verrygood

 

Icapui

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kheb toch besloten om geen top bij te houden.

Want ik ga dit jaar alleen maar lowryder met lowryder kruisen.

Hier is een foto van de oogst van vandaag :verrygood

 

med_gallery_10784_2072_329385.jpg

 

 

 

Het is spijtig genoeg wel een bladeren oogst :D

 

Nu vond ik het zonde om de bladeren allemaal weg tegooien want ik vroeg me af of je iets met wiet bladeren kan doen? iemand een ideetje?

 

Het is er vandaag niet van gekomen om de DB plantjes te gaan uitzetten maar ik heb wel al een foto getrokken van de place to be

 

med_gallery_10784_2716_942847.jpg

 

 

 

Dat was het dan weer ;)

 

Icapui

Share this post


Link to post
Share on other sites

De DB planten zijn gistere geplant, het zijn er 9 geworden omdat ik ze niet allemaal meekreeg ;)

Hier een groepsfoto

 

med_gallery_10784_2716_405075.jpg

 

 

De 9 plantjes op een rijtje :nerd

 

med_gallery_10784_2716_102977.jpg

 

med_gallery_10784_2716_81301.jpg

 

med_gallery_10784_2716_340057.jpg

 

De 2 nakomers :lol:

 

med_gallery_10784_2716_356868.jpg

 

med_gallery_10784_2716_444871.jpg

 

 

med_gallery_10784_2716_44966.jpg

 

 

med_gallery_10784_2716_296418.jpg

 

med_gallery_10784_2716_185024.jpg

 

med_gallery_10784_2716_382589.jpg

 

 

IK laat ze een aantal weekjes bewortelen en dan ga ik ze toppen zodat ze niet te hard opvallen. :nerd

 

Icapui

Share this post


Link to post
Share on other sites

De NDB plantjes hebben stikstof gebrek(in de potjes)

Paar korrels kippemest en het is opgelost.

DB

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok ik ga er werk van maken bedankt DB

ik ga ook zo snel mogelijk nog eens kijken naar men lowryders heb ze zelf al even niet gezien ben benieuwd:p (met foto's natuurlijk)

 

Icapui

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...