Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Icapui

Guerilla Kweek 2007

Recommended Posts

Hey mensen ik ben tamelijk nieuw hier en ik zat al een tijdje te denken om een verslagje te maken.

Het is dus de bedoeling om een guerilla kweekje op te zetten met een 5 tal lowryders maar deze moeten nog besteld worden. Ik heb al een plaatsje gevonde waar ik ook al 2 maanden een K2 plantje heb staan ja ik weet dat het een binnenplant is maar het was maar is om te proberen. Ze stond al van begin maart buiten en ze heeft tot nu toe nog geen last gehad van het koude weer.

 

Hier de foto's van men K2 plantje en de plek waar de lowryders komen

 

med_gallery_10784_2072_1495330.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Een bovenaanzicht van men K2 plantje van 2 maanden oud ze is nu ongeveer zo een 50 cm

 

med_gallery_10784_2072_242123.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Is ze juist van vorm want mij lijkt het een smal plantje, maar ik zie dat de zijtakjes nu snel aan het groeien zijn dus dat zal wel goed komen zeker?

 

med_gallery_10784_2072_585030.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Hier is een geel blaadje maar dat heeft ze al toen ze nog maar een weekje oud was. Kan dat kwaad?

 

med_gallery_10784_2072_182325.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Dit is de plek waar de lowryders zouden moeten komen nu alleen nog wachten op de zaadjes :verrygood

 

commentaar en reacties zijn altijd welkom

alvast bedankt

Icapui

Share this post


Link to post
Share on other sites

zozo flink plantje al !! die k2 .. ik denk dat het blad tmv laat zien .. beetje jammer dus maar ach jah ..

 

 

als dat een k2 is en die is nu al zo groot :wOOt dat word een boom van heb ik jouw daar :verrygood

weet je al of `ze` een vrouwtje is ??

 

 

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

die k2 ziet er goed uit. :verrygood

 

 

maar krijgen de lowryders wel voldoende licht daar? zie dat er nu schaduw is daarom.. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ook niet verwacht dat die k2 buiten zo goed ging groeien

ik weet ook nog niet of het vrouwtje of een mannetje is daarom ga ik hem eens stekken ik weet alleen nog niet goed welk takje ik het beste daarvoor gebruik iemand een idee?

en ja de lowryders krijgen normaal wel genoeg licht ik heb de foto's getrokken om 9 uur smorgens vandaar de lage zonne stand

bedankt voor de reacties

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit :verrygood ; Maar wat is dat nu juist met dat blad? wat betekent TMV?

 

Nog veel geluk, hoop dat de lowryders ook zo mooi lukken :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hennep/Tabak-mozaiekvirus

Hier vind je meer info

 

link

 

Ziet er verder :verrygood :)

Veel succes

 

Gtrz Joe

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) Dat ziet er niet goed uit maarja ik blijf hopen dat het iets anders is :verrygood

Is het dan wel nog goed als er andere planten bij komen te staan.

Gaan deze planten dan het virus ook niet krijgen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ze tegen elkaar aan groeien kan dat wel ja, Je zou hem (haar hopelijk :verrygood ) met een touwtje van de andere weg houden ... gewoon krom buigen dat ding :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De lowryders komen er toch niet tegen te staan dus dat zal geen probleem zijn bedankt voor de info

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vandaag ging ik nog eens kijken naar men K2 plantje om haar te gaan toppen en een stekje te nemen voor het geslacht te bepalen.

Toen ik aankwam trof ik dit aan

med_gallery_10784_2072_30337.jpg

 

 

 

Ik denk dat het reeen(kleine hertjes) zijn die aan mijn plant hebben aangevreten heb ze al eerder in de buurt van de plant gezien

med_gallery_10784_2072_1253658.jpg

 

 

 

Ik hoef haar/hem in iedergeval al nimmeer toppen ;)

med_gallery_10784_2072_816817.jpg

 

 

 

Door de sterke wind van afgelopen dagen is de stam heel houtachtig geworden

med_gallery_10784_2072_108729.jpg

 

 

 

Dit is het stekje dat ik nog heb kunnen nemen(sry voor de onscherpe foto)

med_gallery_10784_2072_329325.jpg

 

 

 

 

Misschien silverpapier reflektor maken die door de wind draait en zo de dieren afschrikt?

Heeft er iemand een beter af een ander idee

Reactie zijn welkom dank u :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

beetje gaas eromheen .. soort hekje maken dat kan ook met een dakje .. later groeit de plant erdoor heen .. straks groeit de plant ook sneller en hebben ze er minderlas van .... vogelverschrikkers met spiegels en rammelaars kunnen ook werken :nerd

 

 

succes

 

Ps. toch nog aardig gegroeid ook toch ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat lijkt wel heel veel op slakkenvraat...,ik denk dat er slak(ken) aan het werk zijn geweest met je plantje

Want wiet daar zijn ze dol op

Ik heb er een langs de slootkant staan naast huis en die ziet er vrijwel indentiek uit..,getopt en wel

Maar hopen dat ze de rest met rust laten en je plantje er weer boven opkomt

 

Verder mooi plekje en een nog betere oogst aan het einde van het seizoen

 

Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dat lijkt wel heel veel op slakkenvraat...,ik denk dat er slak(ken) aan het werk zijn geweest met je plantje

 

Dat is zeker geen slakkenvraat hoor :nerd slakken kunnen immers niet zo snel een hele tak en al opeten.

Is waarschijnlijk een hert of iets dergelijks geweest.

 

Greets Low

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dan vergis je je in de vraatzucht van slakken...,ik denk alleen dat het slakken zijn geweest het zouden net zo goed reeen/herten zijn geweest of een konijntje

Maar ik heb vaak genoeg meegemaakt dat slakken stekken of zaailingen tot de grond opvraten met stam en al...dit is iedergeval wel (naakt)slakkenvraat kijk en vergelijk:

 

med_gallery_9937_1681_186667.jpg

 

 

Hij hopelijk zij komt er vast wel weer bovenop om toch nog een grote dame te worden :nerd

 

Grreetz La Cucha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk niet dat het konijnen geweest zijn want de top is helemaal weggevreten en die zat op 1 meter hoogte of kan een konijn daar aan?

Maar aangezien ik de reeen al zelf heb gezien denk ik toch dat het die zijn. Hopelijk is het een vrouwtje en komt ze er snel boven op

Grtz Icapui

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaaa... natuur is toch complex :nerd

maarja het beste hopen, dan komt da wel allemaal in orde

je kunt mss ook hier en daar een reflector zetten

 

groetjes van MV

Share this post


Link to post
Share on other sites

De lowryder zaden zijn telijk op bij sannie shop :verrygood binnen een weekje of twee zouden ze terug zijn

Zo dus maar nog een kleine update over men K2 tje om jullie toch maar te kunnen amuseren

Have fun

 

Hier zie je dat zij takken aan de rechterkant teveel waren opgegeten om terug te groeien maar nu zie ik toch al wat nieuwe scheutjes om deze lege plaats in te vullen.

med_gallery_10784_2072_1359085.jpg

 

 

Hier zie je dat de door de herten getopte plant mooi twee nieuwe scheuten aan het groeien zijn

Thanks to nature :bier

med_gallery_10784_2072_465780.jpg

 

 

med_gallery_10784_2072_1093864.jpg

 

 

Dat was het dan weer tot de volgende keer :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaas eromheen zetten, gewoon in een mooie ruime cirkel buigen die je om de plant heen zet. Voor de zekerheid nog even slakken korrels halen bij het tuincentrum en lekker bij de voetjes van de planten strooien. De enige bedreiging is dan nog iemand die hem er gewoon uittrekt of iets dergelijks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wietplant is bijna nie kapot te krijgen.. had een zaailing op de vensterbank die heel erg ging strekken, toen werd het 2 weken super weer. dus de bovenkant was mooi. heb gewoon het mooiste stuk van de plant eraf geknipt, die heb ik met wortel stimulator in de grond gestopt en het is een mooi plantje geworden. Die andere plant die als het ware doormidden is had geen zijtakken maar nu heeft ie wel al 2 hoofdtoppen!

 

med_gallery_11292_2406_640238.jpg

 

 

Laterzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja idd wietplant is niet kapot te krijgen mijne is helemaal terug pico bello succes met je plantje bierbuik

en nog steeds aan het wachte tot sannie terug lowryders aanbied :whistling

Ik zal seffes nog eens een fotootje gaan trekken hopelijk is hij nog heel

PS: ik heb ne visdraad rond het plekje gespannen ik hoop dat het iets uithaalt

Zo kan ik ook nog zien of er iemand is langsgeweest :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Icapui,

 

Gaat wel lekker met je K2tjes he..,is het niet is tijd voor een update :verrygood

FF voor de info sannie heeft weer LR#1 geloof ik dus sla je slag...

 

Trouwens heb je al wat van DB zijn zaad geplant...,vind het toch leuk om te zien als mensen de zelfde genetica hebben...,mooi vergelijkingsmateriaal

 

Groene Greetzz

 

Cucha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey hier ben ik weer met wat foto's ;)

Ik ga de LR derekt bestellen voor dat ze weer out of stock zijn :verrygood en bedankt voor de tip La Cucharacha.

DB heeft me zaad opgestuurd maar is nog niet aangekomen zal nog effe afwachte zijn.

En hier komen de foto's zoals ik belooft had

Gewoon een wonder hoe ze gegroeit is in één week

 

med_gallery_10784_2072_1252581.jpg

 

 

med_gallery_10784_2072_761530.jpg

 

 

med_gallery_10784_2072_581748.jpg

 

 

Het is een 2 liter fles dus toch al aardige boom :(

med_gallery_10784_2072_548551.jpg

 

 

med_gallery_10784_2072_430141.jpg

 

 

Een negen vingerig blad wel een beetje aangegeten

med_gallery_10784_2072_700808.jpg

 

 

 

 

Khad wel één probleempje

Toen ik daarjuist deze foto's ging trekken zag ik op men terug weg een man ik ben toen maar als een gek gaan rennen :whistling ik hoop dat hij mij niet heeft gezien maar ik vrees er toch voor :)

Maarja hij kom me toch niks maken buiten men plantje uittrekken

 

Tot de volgende

 

Icapui

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...