Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

midian

Superbud B[ind] T[torture] K[ill]....b.t.k Project.

Recommended Posts

the party goes on....... :verrygood

 

med_gallery_1273_2081_80804.jpg

 

 

 

De menging van Indica en Sativa kenmerken in deze hybride is een buitengewone prestatie. De perfecte balans tussen de beste kenmerken van de twee uiteinden van het cannabis-spectrum is verkregen door deskundige selectie over talloze generaties heen. De mix van tropische genen in de uiterst diverse achtergrond van Ed Rosenthal Super Bud is bijzonder gevarieerd en vertegenwoordigt Sativa's uit de gehele tropische zone - Africa, Zuid-Oost Azië, Centraal Amerika en het Caribisch gebied.

 

De overweldigende rijke bloei van de bloemformaties van Ed Rosenthal Super Bud is het meest typerende kenmerk van de soort. Sommige planten kunnen een neiging naar Sativa of Indica vertonen door subtiele variaties in de ontwikkeling en structuur van de met hars gedrenkte bloemen. Daarnaast is de variatie in phenotype echter zeer bescheiden en de meeste planten bloeien even snel en groeien met ongeveer 150% in hoogte. Een kleine hoeveelheid zal bij de aanzet van de bloei een groeispurt maken die de afstand tussen de vertakkingen vergroot waardoor de kans op een grotere opbrengst ontstaat.

 

 

Alle vrouwelijke Ed Rosenthal Super Bud planten vertonen bloemen met een compacte Indica structuur die door de Sativa tendens nog vetter worden. Dit resulteert in bloemen die zijwaards en naar boven toe zwellen tot absurde grootte. Het sterke en ongelooflijk zoete aroma van ananas-punch is de dominante geur voor de gehele soort.

 

 

De vrouwelijke planten met een Sativa tendens doen het prima met meerdere stammen. Ze produceren gigantische, ovale kelken die in gekronkelde piramide- bloemen uitgroeien en groot genoeg zijn om de takken te doen buigen. De bloemen van het Indica phenotype zijn zeer herkenbaar en zeker indrukwekkend. Zij groeien uit tot overvolle zuilen van sneeuwwitte buds met centrale cola's zo dik als een arm. Het geweldige effect van sneeuw komt door een unieke formatie van de stempels, waar de sprieten, die uit iedere kelk ontspruiten, bedekt zijn met een duidelijk zichtbare vacht van fijne haartjes. Bovendien zit er (zoals bij alle Sensi soorten) een dikke laag glimmende hars overheen.

 

 

{info SensiSeeds}

 

 

 

 

 

 

=M=

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes midian, ga je zoals beloofd volgen :verrygood , maak er een mooi verslag van,

en als je toevallig zaad gaat maken :) denk je dan ook aan de genen die het

eerste heeft gepost in je verslag :wOOt

 

Wanneer ben je van plan ze in de grond te doen?

 

BZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

...3e poster krijgt volgens goed gebruik een lekkere sample he? :wOOt

 

 

hee succes kerel, als ik de 'commercial presentation' mag geloven ben je "in for a treat"! :verrygood

 

 

hoihoi! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

he galzenwasser dat was toch echt de 4de

 

 

succes -M-

 

TnT

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heeee < M >

 

ouwe banane Kweeker :verrygood

 

dat het maar beter mag verlopen dan met de Onnie's He

 

we gaan er weer eens lekker voor zitten

 

De vriendelijke Sensi Seeds groente

 

Harry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes weer =M=, ben heel erg benieuwd wat het gaat brengen...

 

:verrygood

 

Grt Paffie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tnx...Tnx...Tnx medegrowers :)

 

 

dag 1 ... van start.

 

het zaai en stekgrond

med_gallery_1273_2081_1188256.jpg

 

 

de SuperBud zaadjes, 16 stuks

med_gallery_1273_2081_242922.jpg

 

 

de 2 liter potjes afgevuld en de tags erin; licht beneveld met water.

med_gallery_1273_2081_33610.jpg

 

 

 

 

zaadjes 1 a 2 mm diep erin.

med_gallery_1273_2081_344730.jpg

 

 

 

en nu afwachten :verrygood

 

 

 

 

 

 

 

=M=

Share this post


Link to post
Share on other sites

Succes met je aankomende kleintjes :verrygood

 

greetz sannie

Share this post


Link to post
Share on other sites

weer een moederselectie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

whehehe jess Tomas, alleen nu ietsjes kleiner :smoke meer handelbaar zo.

 

er staat nog veel meer in de planning als alleen een moeder zoeken...

 

ik wil namelijk ook een beetje exiprimenteren om wat zaad te maken :verrygood

 

klein beetje voor mezelf just4fun.

 

en ik wil gaan scroggen deze keer.....5 planten onder 5 lampen :wOOt

 

coco's gaat er voor het grootste gedeelte uit en daar komt aarde voor terug 30/70.

 

maar eerst The One F2 afbloeien :)

 

 

 

 

 

 

=M=

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Midian,

 

Hier heb ik nou ook van zitten dromen, in het kader van het maximale uit het gedoogbeleid halen..

 

Vijf planten onder vijf lampen, geweldig gewoon

En de volgende stap, vijf planten onder 10 lampen. Dan kun je ook combineren met groei en bloeilicht boven 1 plant.

 

Ik ben zeer benieuwd, onder andere hoe lang je moet gaan voorgroeien.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

succes midian ,als ze net zo goed gaan als je 396 cui hhahah ,ik zal af en toe kijkie komen nemen ,naar je kweek ,succes ermee ,mooie plant lijkt het me :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ASGrow....

 

waarom dromen ? maak je dromen werkelijkheid...een ander doet het niet voor je. :)

 

maar uuh groei en bloeilampen als de planten op 12/12 staan ? :verrygood

 

maar 5 planten en 10 lampen lijkt me wel kicken ! :wOOt

 

blijven lezen dus... :smoke

 

 

 

 

 

 

=M=

Share this post


Link to post
Share on other sites
Een kleine hoeveelheid zal bij de aanzet van de bloei een groeispurt maken die de afstand tussen de vertakkingen vergroot waardoor de kans op een grotere opbrengst ontstaat.

Eh?

 

Ik had erover gelezen in de Soft Secrets, lijkt me een lekker soortje. Veel succes deze ronde! :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lijkt me leuk om te volgen,Ik heb zelf als eens met de gedachte gelopen om ze ook te nemen.Maar vond ze een beetje aan de duure kant. :verrygood

Is ook al een topic over geweest HIER

We gaan nu dus zien of ze de moeite waard zijn.

 

Ben benieuwd

 

Succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Midian,

 

Als de groeten niet meer uit Eindhoven komen maar nabijgelegen met meer ruimte, dan komen die droomhokken zeker. Nu heb ik niet eens plaats om de emmer weg te zetten, zonder er over te vallen.

 

Maar het combineren van witlicht in de eerste weken van de bloeifase is een onderwerp van nader onderzoek hier op het forum. lees het volgende maar eens hier

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Fotografe... ze zeggen op de sensiseeds site 55 tot 65 dagen bloei.

 

@LordQuas... dat stukje wat jij quote komt niet van mij hoor,

maar van de breeders zelf...kijk maar op hun site.

maar het leuke is dat ik zelf daarbij ook al vraagtekens zette.

 

@Spock...ag duur wat is duur...als de opbrengst weg word gebracht is die 140,- ook niks meer. :verrygood

hehehe leuk dat je over dat topic van Mad S begint ....

ik was dat die daar de SuperBud kocht en fototje van plaatste [desertgod] :)

 

 

 

 

 

 

=M=

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ASGrow...aha...ruimte tekort...wie heeft dat niet. :verrygood

 

maar ik heb net dat topic over groei en bloeilicht in grote lijnen doorgenomen...

dit is zeker interresant...maar denk je ook dat het wat uitmaakt als je gaat scroggen ??

 

 

@Rataplan tnx m8 :)

 

 

 

 

 

 

 

=M=

Share this post


Link to post
Share on other sites
er staat nog veel meer in de planning als alleen een moeder zoeken...

 

ik wil namelijk ook een beetje exiprimenteren om wat zaad te maken :verrygood

 

klein beetje voor mezelf just4fun.

 

Spannende soort! Zou 10 zaadjes niet wat karig zijn voor een gedegen selectie... van een super pa en moe?

 

Wellicht wel... maar toch... als je die met elkaar kruist zal de volgende generatie misschien wel wat meer pheno verschillen brengen... maar die volgende generatie is van jezelf... zo kun je honderden zaadjes uit laten komen voor een volgende selectie... zelf maken is veel goedkoper dan honderden zaadjes kopen...

 

Succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey SativaBelieva...het zijn 16 zaadjes :verrygood

 

dat is niet veel nee voor een goede selectie maar 3 a 4 keer 140,- werd me net iets te gek.

 

en thanx voor de tip dat er meer pheno verschil in komt na het kruizen... dat wist ik niet.

 

maar het is net wat je zegt ... zaaien we de volgende ronde er gewoon een paar meer! :)

 

 

 

 

 

 

 

=M=

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...