Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Da FluX

Coffeeshop Frankrijk (parijs)

Recommended Posts

Weet er soms (als er dan al mogen zijn) iemand in parijs een coffeeshop zijn?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja die mannetjes op straat die chocola aanbieden :lol:

Maar is troep.. meestal

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jah da had ik nu ook wel al door mah Parijs is wel meer als da.

Kbedoel waar ergens rond ofzo of welke straat.

 

leer quoten

Share this post


Link to post
Share on other sites

volgens mij staan die gozers overal maar het is meestal hasj wat ze verkopen ivm de geur denk ik.

 

ik was vorig jaar met me voetbalteam naar frankrijk en dus paar gasten uit me team beetje rondhuppelen op straat en jawelhoor binnen 10 minuten hadden ze iemand gevonden die het verkocht dus het lijkt mij dat er behoorlijk wat van die gozers rondlopen

 

groeten redjee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale hopen da ik ook door daar wa rond te huppelen ook iets vind. Bedankt voor de info :lol:

 

leer quoten

Share this post


Link to post
Share on other sites

en rondhuppelen niet vergeten he :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whaha, wat toevallig (A) mijn shuffel =>

 

Cassidy - I'm A Hustler [feat. Jay-Z]

 

"I'm a hustler, I'm a I'm a hustler homey

I'm a hustler, I'm a I'm a hustler homey "

 

:lol: [ l.o.l.]

 

-xx- Z>

Share this post


Link to post
Share on other sites

het gehuppel doet het hem juist die gasten die verkopen zien dat jij huppelt en weten dan dat je wat wilt kopen, als je niet huppelt zal je niks vinden

 

Succes :lol:

 

redjee

Share this post


Link to post
Share on other sites

wie echt iets wil smoren die zal wel iets vinden ;)

gewoon mensen aanspreken op straat die er wa hippy uitzien, dreads, of marokanen ofzo :lol:

msn wel vooroordelen maar zo is het toch gelukt in barcelona,

alhoewel men maat geript is door nen blokske hout te kopen voor 35 euries :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Da Flux,

 

Een goede les zie je hier tussen staan. Check wat je koopt, ze zien waarschijnlijk, of horen in ieder geval, dat je toerist bent.

 

Let goed op het geluid van ristelende vloei. Op de een of andere manier kom ik zowel in Duitsland als in Frankrijk Afrikanen tegen die met het geluid van de vloei, willen aantonen dat ze verkopen.

 

En drugs vind je het best in de buurt waar ook de hoeren zijn. Ook in de café's in die buurt.

 

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

enkel in Nederland zijn er coffeeshops op gans deze aardbol. Ik woon er gelukkig naast :lol:

Al schijnen er in Zwitserland ook een 150 tal te zijn maar meer soort winkels.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hé Esmeralda,

 

Tja, wat jij meeneemt kun je blijkbaar overal mee naar toe nemen, zelfs mee naar de plaatselijke chinees. We hebben kunnen lezen dat je het niet alleen overal mee naar toe neemt, maar ook overal durft op te steken.

 

Maar we zijn niet allemaal zo gezegend, met een rijkelijk gevulde snoepkast.

 

Groeten uit Eindhoven,

 

AS Grow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een tijdje in Parijs gewoond maar pas na een paar maanden goede hasj gerookt. Omdat ik tegen die tijd iemand kende die de juiste connecties had kon het daarna niet op. 's Avonds laat kneiterstoned met een plak hasj op zak in de metro ziet Parijs er ineens heeeeel anders uit kan ik je vertellen. :lol: Maar geblowd wordt er genoeg in elk geval, dus de juiste mensen aanspreken zal best iets te roken opleveren. Die van die ritselende vloeitjes kende ik nog niet, nooit op gelet eigenlijk. Maar loop vanaf de Rue de Rivoli een stuk naar het noorden en je komt in een Afrikaanse wijk. Als je de dikke negerinnen die je naar binnen proberen te trekken weet te ontwijken lopen er daar ook genoeg figuren rond die je alles kunnen verkopen wat je wilt. Wel tricky business natuurlijk. Ik ga met Esmie mee en stop wat in een stukje op maat geknipte strijkzak. Maar ach, met een wijntje is het toch ook wel even uit te houden? Hoe lang ga je?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben juist terug van gisteren, het was een schoolreis.

 

 

//EDIT onnodig quoten, meer info? hier

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ken een illegale coffeeshop in Parijs op de Champs Elysée, enorm gebouw, het valt meteen op.......

 

:smoke :nerd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...