Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

jexxel

Nirvana Of Sensi?

Recommended Posts

Hey, ik wil graag beginnen met een aantal wietplantjes te planten. :innocent:

Mijn keuze is gevallen op Early Girl, maar ik zou echt niet weten waar ik ze nou moet kopen, bij Nirvana of bij Sensi?

 

Bij Nirvana kosten de zaadjes (10 st.) €15,-

en bij Sensi kosten de zaadjes(10 st.) €55,-

 

Ik neem aan dat de zaadjes van Sensi van betere kwaliteit zijn, maar ik neem ook aan dat als je 40 zaadjes bij

Nirvana koopt (€60,-) dat de opbrengst in z'n totaliteit dan toch iets beter is. :blink:

Of heb ik dit helemaal fout?

 

Verder nog een vraagje:

Ik wil m'n planten in 50L specy kuipen planten.

Voor de ene helft gevuld met goedkope potgrond, voor de andere helft gevuld met Royalty Mix van Plagron.

Moet ik er dan nog iets anders bij kopen? :D

 

bvd,

Jexxel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja Coco's ipv potgrond doet het ook erg goed, kunnen de wortels zich goed ontwikkelen door de lossere/luchterige structuur van de coco's.

En ik zou gewoon voor nirvana gaan, of een leuk soortje bij Sannie bestellen :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

het lijkt mischien stom maar er zitten tog verschillende in

bij sensi zeggen ze dit: Bloei: midden september Hoogte: 150-200 cm Opbrengst: tot 250 gr,

<

en bij nirvana:Bloeiweken: 8 Oogstmaand: 8 Opbrengst (Sea of Green op één m2) : 500

 

en als ik jou was zall ik ze bij http://www.growshopalien.com/onlineshop/ kopen

 

daar kosten ze 13.80 en heb je een 5 euro verzendkosten ongeveer voor zaden

 

maar veel geluk met je keus

 

later to

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hartstikke bedankt jongens!

 

@Speedway: Wat voor Kokos moet ik dan nemen? Fijn, grof, light of bricks? :innocent:

En ik heb al gekeken bij Sannie maar ze had niet wat ik zocht. :blink:

 

@Smokert: Ja dat bedoel ik nou! Maar uhm... is GrowShopAlien wel betrouwbaar?

 

Later,

Jexxel

Edited by jexxel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi ik wil nirvana zeker niet afkraken maar heb er al 2x niet gekregen wat ik besteld had. Heb wel telkens zaad gekregen en alles netjes afgeleverd discreet enz dat was allemaal 100% ok, maar heb er Early Misty gekocht gehad en een prachtig paars wietje geleverd gekregen geen idee wat voor iets het was. Wil wel ff benadrukken dat het heel goeie wiet was, dat ie heel goed kiemde alleen had ik graag gehad wat ik bestelde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus moet je bij alien bestellen :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

met alien heb ik een goede evaring

 

snel

goed gelevert

ik had meer spullen er bij gekocht mooi in doos met alle maal piepschuim bolletjes

nog extra nlx zaadjes er bij gekregen.

 

en niet duur!

 

veel geluk later to :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou bedankt voor al jullie reacties!

Ik ga als ik weer geld heb staan op PayPal meteen naar Alien en m'n spullen bestellen!

Iemand ervaringen met growshop Plantarium (Nijmegen)?

 

Bedankt,

Jexxel

Share this post


Link to post
Share on other sites

@blauwzand zo als jexxel al zij : En ik heb al gekeken bij Sannie maar ze had niet wat ik zocht.

 

dus jha voortaan ff topic doorlezen voor je spamt oor niets.

 

later to :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey gasten!

 

Ik ben pas net lid van wietforum.nl maar ik vind het echt een erg leuke community!

Ik ben erg blij met de reacties die ik heb gekregen en ga er zeker wat mee doen!

 

Bedankt iedereen! :innocent:

 

Later,

JexxeL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wij (EDIT;link verwijderd ) verkopen ook nog early girl van KULU die zijn per 5 ... dan is het nog net wat goedkopenr (per 10 duurder maar je kan er ook 5 kopen.)..

 

 

Veel succes in iedergeval !! :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik had bij nirvana Master Kush besteld (10 zaadjes) voor 20 euro en 5 euro verzendkosten en had ze na 5 dagen in huis ze zaten in een dooes en daarin zat een portomonee (van hennepvezel) met het zakje zat in deze portomonee en heb er nu 5 gezaaid (eerste keer dat ik kweek) en er zijn er 2 opgekomen en heb er nu nog 1tje over (de ander is omgewaait) hij is nu ongv. 1 meter en 50 cm breed enheeft aan alle blaadjes meestal 9-11 vingerblaadjes.

ben er tot nu toe tevreden mee kijken wat de oogst wordt :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kunt ook zaden halen bij de Sjamaan in Nijmegen :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij elke growshop kun je wel zaad kopen.

 

Nirvana stuurde mij de zaden inderdaad ook discreet snel en netjes, ik bestelde early mistys en hollands hoop de HH waren slechte zaden, zagen er al slecht uit en er ontkiemde maar 2/10 de EM's daarentegen 7/10.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het enige wat ik van Sensi kan zeggen is dat de kwaliteit van het zaad goed is. Heb er nu voor het derde jaar zaad vandaan en heb het nog niet meegemaakt dat er een zaadje niet ontkiemde....

 

Groeten Ach.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb dit jaar Early special en early misty besteld op nirvana, zade kwame na ¨half weekje hier in België aan, ook met een hennepportefeuille met daarin de zaadjes.

ES 7/10 , EM 8/10

Ik vind ze qwa kwaliteit vrij goede zaden en gezonde plantjes.

 

rook ze :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

zelf ook een paar keer besteld bij nirvana en alles kwam aan zoals het moest. Heel discreet en snel verzonden. Mijn ontkiempercentage lag altijd rond de 90 procent. Zelfs al had ik het een jaartje laten liggen. De ppp en de nlx-haze waren gewoon super. Ik snap wel dat de prijs je afschrik(is goedkoop wel goede kwaliteit), maar persoonlijk ben ik en andere growers zeeeer tevreden over de kwaliteit van nirvana :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

man da's rot, hoe ontkiem je ze?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...