Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
keesie123

Formaat Scrognet

Recommended Posts

ik zou zegge.. gewoon het net aan de wanden bevestigen ( dus 120 * 120 ) zodat het net het gehele oppervlakte vult.

 

succes en laat maar weten wat je gedaan hebt :innocent:

 

-xx- Z>

Share this post


Link to post
Share on other sites

11 liter? ik zou zeker voor grotere potten gaan. hoe groter hoe beter. Bij grote potten kan je ook meer fout doen voordat het echt fout gaat met je planten en je opbrengst is ook groter.

 

Verder: Ik zou je totaal te belichten oppervlak (dus 120 bij 120 ) vol zetten met dat net. Misschien met een sproeikop of ander verlengstuk je planten water geven als je er niet bij kan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kunt de zijscheuten ook verwijderen, (dieven meen ik) en zo heb je, denk ik, genoeg ruimet onder de planten om de grond met een slang of iets dergelijks te bewateren..

 

Dieven

gallery_9584_1774_11021.jpg

 

-xx- Z>

Share this post


Link to post
Share on other sites

I.p.v. gaas op een rol kan je ook een paneel kopen bij Praxis. Gebruik ik ook: check m'n album. Die hoef je dan alleen even wat kleiner te knippen.

 

Wie zegt dat de ideale hoogte van het scrognet zo'n 40 cm boven de rand van de aardepot is? Ik heb het scrognet slechts 15 cm boven de aarde. Hoger ophangen kost alleen maar groeitijd.

 

11 liter potten zijn veel te klein! Gebruik dan (net als ik) potten van 25 liter. :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rinus is dé MAN ....

 

40 cm is een ouwerwetse techniek die gebruikt wordt achterlopers, deze scroggen op een geluksfactor.

Scrog je te laat dan heb je pech te vroeg dan heb je ook pech

 

 

De juiste scrogg hoogte is het geheim van scroggen, de ideale scrogg kan wel 10-15 cm hoog zijn van de potrand.

 

Esmie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Esmie :innocent:

Ook mijn netje hangt op slechts 20 cm, met de juiste voorgroei techniek vul je in no time je net wat veel tijd zal besparen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn scroggnet hangt op 25 cm van de potrand af.

Kweek uit zaad, vanaf ontkiemen op 12/12. Gebruik 11 literpotten.

Kan niet veel anders, kweek namelijk in homebox xs. (Dit werkt voor mij het beste. :innocent: )

greetz Cleef

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is meer opvangen en hopen dat het recht op blijft staan.

 

scroggen is trainen en buigen en rugpijn

 

:innocent:

 

@ tomas,

 

jij hebt de mooiste scrogg op dit forum en je plaatst niet eens een leuke foto

 

ik haat je

 

Esmie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...