Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Jahbless

Jahbless' Outdoorkweekverslag 07 Fotoupdate 8 September!!!!

Recommended Posts

Zo vandaag weer eens een bezoekje gebracht aan de plantjes bij een familielid.

Tot mijn grote verbazing zag ik dat beide planten (Super White en Santa Maria) bevrucht waren!

De mannelijke Topp44 was telaat verwijderd waardoor ze toch bevrucht zijn geraakt.

Helaas, maargoed weinig meer aan te doen.. Heb ik in ieder geval genoeg voor de komende jaren :lol:

EN(!) ik heb de Super White gekruist met de Top44, de SW is toch een bijzonder soortje volgens mij en omdat ik daar geen zaden meer van heb kan ik hier volgend jaar toch weer mee kweken! Ben toch wel erg benieuwd naar deze soort. En ik kan er misschien andere nog gelukkig mee maken om wat zaden te ruilen :)

 

Gelukkig heb ik de Desert Queen, de K2 en de Double Gum nog over!

De DQ gaat best wel goed, mooie topjes maar de toprot begint helaas op te zetten.

De K2 gaat ook redelijk goed, nog geen rot geconstateerd maar de topjes blijven wat klein. De Double Gum blijft naar mijn idee al helemaal achter! Deze heeft erg onderontwikkelde topjes en zien er erg zielig uit... Hopelijk komt er snel een vooruitgang in. Nagoed ik wacht het rustig allemaal af en ik zie wel wat er vanaf komt :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waar zijn die foto's :) :)

 

Jammer van het bevruchten, zit er dan niks rookbaars meer aan? Ik kan je uit ervaring vertellen dat de sw de moeite van het roken zeker waard is namelijk :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey kobuz,

 

Ja foto's ben ik (zoals gewoonlijk) weer vergeten haha :) Nja, misschien volgende week dan maar weer.

Nou, ik weet het niet of er nog wat rookbaars overblijft! Nooit echt zaad gemaakt eigenlijk, de planten zitten nog onder de THC en zien er werkelijk lekker uit MAAR met zaden dus :lol: :smoke

Nja, ik wacht t wel gewoon even af, misschien kan ik nadat de zaden eruit zijn (gevallen) nog wat hasj maken of iets dergelijks van het restafval. In ieder geval volgend jaar met de kruising Top44 x Super White kweken, dat is een ding dat zeker is! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga nu lekker slapen, maar morgen misschien maar ff een topic openen in de breeder sections voor meer info over de sw, of weet jij inmiddels al meer?

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) hee man jabbels,hoe gaat tie nu buiten met al

dat regen???

PFFF ben vandaag in de tuin geweest waar de 2 laatste staan de shaman's

beginnen nu wel paars te worden hier en daar maar heb

ook wat toprot hier en daar FFF!

maar bij mijn weten en veel spitten heb ik niks gevonden

dat de SANTA MARIA paars wordt???

QUA groote en toppen een prima plant de shaman maar de paars blijft eigenlijk flink weg

als je de info mag geloven over de shaman van DUTCH PASSION. :lol:

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) NOU IS ALLEMAAL NIET MEER NODIG

:) GVD GVD DE POLITIE HEEFT VANMORGEN

MN 2 SHAMAN'S GERUIMT RUCKERS!!!!

die gebelt heeft zal ik wel eens ff willen :lol:

op bureau geweest toen ik erwas vertelde ze dat ze ook al

vernietigt waren asholes,ken ook nog proces verbaal verwachten

waar ik op antwoorde dat ik het voor laat komen,NEDERLAND

GEDOOGT MN HOELAAA

je mag 5 planten hebben met te samen LET WEL 30gram eraan?????

hihihi zij hebben berekent dat er maar 680gram van de 2 planten zouden komen

NATUURLIJK maar laat ze maar in die waan.

nu het vervolg afwachten S6 JABBELS :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoooooo, wat zuur zeg Tayron! :) :) :lol:

Maar je had maar 2 plantjes in je tuin staan??? Krijg je daar een procesverbaal voor? :smoke

Wat belachelijk zeg! Dat ze daar zo moeilijk over gaan doen....

 

Nagoed, de toprot begint langzamerhand erger te worden en heb vandaag het een en ander eruit gehaald.

Ook ben ik nog even naar de "zaad" planten weeste kijken. De Santa maria x Top44 is volgens mij bijna klaar.

Veel zaaddoosjes zijn al open en je kunt de zaden zien zitten, zal morge even wat foto's maken.

 

Jahbless

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja maar ze zaggen dat er al weg waren hee ,de 2 NDB en de 2DQ

gezegt dat die allemaal man waren zodoende geruimt zelf.

heb je ff ge-pm-t.

tja zat meer dan 30gram aan de planten dus kon een boete verwachten dus

wacht wel af.

is ook hier te lezen ff de link;

 

http://www.justitie.nl/onderwerpen/crimina...drugs/softdrugs

 

:lol: geluk dat ik pas de laatste NDB omgehaalt heb zo heb ik toch nog wat

 

:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, zojuist even de Santa Maria omgekapt en te droog gehangen.

Hoop dat er toch nog wat zaden vanaf komen, en daarna wat te roken overblijft. Anders maak ik er nog wat hasj van ofzo. Ben benieuwd! De rest kap ik misschien volgende week om.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je geen foto('s) van die mooie paarse Santa Maria ?

Mooie planten heb je daar staan! Goede oogst gewenst

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

 

In dit topic: Zaadplanten staan nog een paar foto's van de paarse :smoke De paarse hangt nu te drogen met de zaden, wanneer de zaden eruit zijn waarschijnlijk wat hasj van maken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo de Desert Queen en de K2 zijn ook omgekapt en hangen nu te drogen.

De grote en de wat kleinere leafs eraf geknipt en daarna de hele plant opgehangen, over paar weekjes bij knippen en dan roken die hap! Ik hoop echt dat t wat is geworden... Gezien de bloeiweken klopt t ongeveer maar gezien de trichomes waren ze nog niet helemaal klaar, maarja de rot nam ongeveer de overhand en we zitten al eind oktober dus het moest er toch van komen. Nagoed ik zie wel wat t wordt! :wOOt

De Double Gum mag nog een weekje wachten, bij deze heb ik nog geen enkel spoor ontdekt van rot of meeldauw of whatever?! :specool En schimmel -en vorstbestendig soortje zeg! Hopelijk rookt deze lekker weg, dan komt hij volgend jaar zeker weer terug! :wacko:

 

De Santa Maria hangt nu ruim een week te drogen maar ik zie nog geen zaden op de grond liggen! Wanneer zouden de zaden normaal gesproken eruit moeten komen?

 

Tot zover de update, ik houd jullie op de hoogte!

 

Blessed Love,

Jahbless :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

he Jahbless,

 

de zaden vallen niet altijd er vanzelf uit .

dit gebeurt alleen als je zaden er een tijdje in zitten als ze al rijp zijn.

zijn de zaden donkerbruin/bijna zwart of zijn ze licht bruin?

 

ik zie de zaden binnen kort wel.

 

rrm

 

 

:wacko: :smoke :specool :wOOt :huh: :o :P :D ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

De zaden zien er normaal/gezond van kleur uit!

Ik laat ze nog een weekje hangen, en kijk dan wel even verder, komt wel goed :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Excuses voor mijn late reactie maar beter te laat dan nooit zal ik maar zeggen :nerd

 

Allereerst zijn de zaden van de Super White allemaal weggerot, helaas maar het zij zo...

De zaden van de Santa Maria x Top44 zijn opzich wel okay alleen zitten er nog veel onrijpe zaden tussen die ik nog moet uitsorteren.

 

Watbetreft de wiet valt het niet tegen, het is zeker geen top wiet maar je wordt er wel lekker stoned van.

De smaak variert ook, niet super lekker ofzo maar wel te roken.

Opbrengst: circa 100 gram.

 

Ook heb ik nog wat ice gemaakt, dit valt erg tegen en zal hoogstens een paar gram zijn.

 

 

Ik heb voor komend jaar genoeg te roken en daar gaat het mij om!

Volgend jaar weer een nieuwe ronde met nieuwe kansen ;) (en stiekem hopen op een geweldige nazomer :o )

 

Astalapasta tot de volgende villa.

 

Blessed Love,

Jahbless

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...