Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Jahbless

Jahbless' Outdoorkweekverslag 07 Fotoupdate 8 September!!!!

Recommended Posts

Onder het genot van een bak Ben & Jerry's Chocolate Fudge Brownie ben ik je bericht aan het lezen, wel jammer dat je opnieuw begint, maar het hoort erbij :lol:

 

Hoop dat het dit maal wel goed gaat :P

 

Wietsurfer ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hup Hup in de potten ermee we willen resultaat zien :) :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha omdat er nog zo weinig te zien valt! :wOOt

Maar ok omdat jullie zo aandringen :smoke Hier een paar foto´s :smoke

 

PICT22281.jpg

 

 

PICT22291.jpg

 

 

Baby Durban Poison :smoke

 

PICT22301.jpg

 

 

 

Nou dat was t alweer, hopelijk volgende keer wat meer leven :verrygood

 

Jah peace :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehe

 

focking vette foto's :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gister nog is even goed gekeken in de potjes en ik zag tot mijn verbazing dat sommige zaadjes open waren gehaald (door vogels) :wOOt

Dit was t geval bij de Desert Queen, K2 en HH :) Bij de DQ en K2 heb ik weer een nieuw zaadje geplant en de HH heb ik vervangen door een Big Bud zaadje, omdat ze erg moeilijk ontkiemen die HH zaadjes, ben er niet zo kapot van dus.

 

Ik laat de potjes is een tijdje binnen staan, misschien dat dat beter gaat :smoke

 

Jah blessings :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

je hebt alvast enkele vogels gelukkig gemaakt :verrygood

mijn zaad heb ik binne ontkiemd en na 4 dagen kwamen ze al boven

hopelijk doen de nieuwe zaadjes het beter

grts k

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jahbless, al mijn zaadjes zijn uitgekomen en zijn nu al bijna de lengte van stekken. Het ZIJN ALLEMAAL VROUWTJESSSSSS :wOOt . Daar ben ik wel blij om :verrygood :) :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed bezig WS! Heb je ze al verduisterd dan ofzo? :wOOt

 

@ Trees

 

Ik hoop t ook! :verrygood

 

 

Jah is mighty :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee Jahbless,

 

Mijn 6 (tuin)buitenplanten staan nu op zolder i.v.m het weer, lekker achter het glas met een ventilator en lampje erop. Zodra het beter weer word zet ik ze weer buiten :wOOt

De 10 anderen (zaad-qurellia) buitenplanten zijn nu net zo hoog als stekjes. Die gaan straks lekker qurellia, alleen ik zit te denken, zal ik ze 5 planten in 2 groepen of 2 planten in 5 groepen zetten? Ze komen waarschijnlijk in een maisveld te staan :verrygood

 

 

wietsurfer :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onder een lamp is beter nu ja :wOOt

Behoorlijk slecht weer, hopelijk wordt het niet de hele week zo :verrygood

 

Je bedoelt waarschijnlijk guerilla :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inderdaad Jahbless guerilla :)

Was vanmiddag even thuis en dan ga je allemaal snel typen :wOOt

 

Ik zit echt zwaar te denken om een hokje te maken voor binnen, maar je moet je niet in meer dingen te gelijk mengen om alles goed te doen dus het is het een idee voor de winter :verrygood

 

Wietsurfer :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jouw post van gister bracht me op een idee.

Ik was mijn reptielen aan het voederen en bedacht me ineens: hey! de zon is weg, laat ik de potjes eens in het terrarium zetten. Het terrarium van mijn baardagaam is behoorlijk groot en heeft 2x 60 watt lampen. Nou ik mooi die potjes verdeelt, was blij met mijn idee, want ik dacht ja nu komen ze wel uit! De Durban Poison zag er ook al goed uit.

 

Kom ik vanmorge onder, ik ga meteen naar de plantjes kijken...

Zie ik daar GEEN Durban Poison! ;) Maak de lamp aan, ligt daar een klein bruin leeggezogen, verrot plantje! :smoke

Ik denk nog een keer na, ik dacht: KUT! Dat heeft een krekel gedaan (er blijven soms wat krekels achter die mijn baardagaam niet opeet), nou heel fijn dus! :P

 

Zojuist weer een nieuw zaadje geplant, dan maar weer opnieuwd beginnen he :)

Achja, ik geef het niet op hoor! :wOOt

 

Maaaar, er is gelukkig ook nog goed nieuws :smoke

En dat is dat de PPP nu zijn kopje laat zien :verrygood

 

Zal strx even een foto maken hoe ze in het terrarium staan :D

 

 

Jah blessings :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, hier een aantal foto's van de plantjes in het terrarium :wOOt

 

PICT22311.jpg

 

 

PICT22321.jpg

 

 

PICT22331.jpg

 

 

PICT22341.jpg

 

 

Hier kun je mijn draakje Diablo zien :verrygood

 

PICT22351.jpg

 

 

 

Jah blessings :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zonde van de K2 en DQ jabbels.

K2 in mn hok bijna klaar )buds vol zaad hahaha K2/K2

en de DQ 2stuks gaan prima buiten net ff gespalkt

waaien krom nu he benne 40cm hoog net als de 2 shaman´s

en de 2 NDB.

s6 jabbels :verrygood (staan 2 weken buiten nu en 4weken voorgroei onder tl)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jahbless, een maat van mij had een tijd geleden een geko gekocht in een groot terrarium. Hij voert ze ook krekels en sprinkhanen en bij hem gingen ze achter dat kurk zitten dat achter (meestal ) tegen de wand zit. Moesten we dat los halen, alleen hij durfde ineens niet. Dus hadden we samen het terrarium buiten gezet en ging ik hem alleen schoonmaken. Die geko op me schouder en haalde ik 1 voor 1 de beestjes eruit met me hand en gaf ik aan de Geko op me schouder haha. De bak was bijna leeg en de laaste 5 hoefde de Geko niet meer :wOOt :verrygood

 

Je moet die sprinkhaan eewig proberen te martelen die het heeft gedaan :)

Wel jammer dat het gebeurd is met je Durban Poison, misschien kan je de beestjes een alternatief aanbieden zoals sla of onkruid ofzo :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haha leuk verhaal WS :verrygood

Het probleem is dat je de loslopende krekels erg moeilijk kunt vangen. Als je het deurtje open wilt maken schieten ze alweer weg...

 

Ja, ik was me er wel van bewust, ik had ook stukjes appel overal neer gelegd zodat ze daarvan zouden eten.

Maar ik had hem er gewoon uit moeten halen, gewoon stom van mij :) De PPP die nu ook goed is uitgekomen heb ik er nu ook uit staan, hij staat nu achter het raam :smoke

 

Laten we hopen dat de rest nu snel volgt :smoke

 

Jah peace :wOOt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon goed verschonen een keer, en kurk naar voren trekken en net als mij 1 voor 1 pakken. Ik werd trouwens wel 2x gebeten door die vieze beetjes, maar daarna werden ze smakelijk op gegeten door de Geko op me schouder :wOOt :)

Misschien kan je het kurk weg trekken en met een stofzuiger weg zuigen, dan heb je 100% zekerheid dat het goed gaat en Diablo komende paar weken vanuit je hand voeren. :verrygood

 

 

Wietsurfer :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mwa, ze zitten niet achter het kurk (zover ik weet), er zullen er hoogstens 2 of 3 nog inzitten want ik voer ze extra vóór hem zodat hij ze allemaal opeet en niet losgaan lopen.

Maar het terrarium bestaat uit allemaal mooie schuilplaatsjes dus zal moeilijk worden om ze te vangen, maar volgende week ofzo toch is helemaal schoon gaan maken (was ik trouwes al van plan).

 

Maargoed, even ontopic weer :wOOt

 

De PPP doet het uitstekend, voor de rest nog geen leven te zien.

 

I'll keep you guys updated :verrygood

 

 

Jah blessings :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet te geloven!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :nerd ;) :) ;)

 

In die paar minuten dat ik thuis ben en de net uitgekomen k2 en bigbud heb terug gezet in het terrarium, heb ik een krekel net op heterdaad betrapt!! de bigbud is helemaal opgevreten en met de k2 was ie net bezig, de blaadjes zijn eraf alleen het steeltje staat er nog :smoke

De krekel heb ik kunnen pakken en is net met een zeer pijnlijke dood gestorven :o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...